In u mondu mudernu di gadgets dominatu da dui sistemi operativi - Android è iOS. Ognunu hà i so propri vantaghji è svantaggi, ma ogni piattaforma implementa a sicurezza di dati nantu à u dispositiu in diversi modi.
Virus in l'iPhone
Quasi tutti i utilizatori di IOS chì sò cambiati da Android stanno chiedendu cume verifichi u dispositivo per i virus è ci hè? Duvete installà antivirus in iPhone? In questu articulu vedemu cumu i virus si comportanu nantu à u sistema operativu iOS.
L'esistenza di virus in l'iPhone
In tutta a storia di Apple è di iPhone in particulare, micca più di 20 casi di infezzione di sti dispositivi sò stati registrati. Questu hè da u fattu chì IOS hè un OS chiusu, accede à chì i file di sistema hè chjusu per l'utenti cumuni.
In più, u sviluppu di un virus, per esempiu, Troia per l'iPhone - hè assai custu aduprendu una grande quantità di risorse, è tempu. Ancu sì un simu virus vene, i impiegati di Apple reagiscenu immediatamente à questu e eliminanu rapidamente e vulnerabilità in u sistema.
A garanzia di sicurità di u vostru smartphone basata su iOS hè ancu fornitu da a moderazione stretta di l'App Store. Tutte e applicazioni chì sò scaricate da u pruprietariu di l'iPhone, sò veramente testate per virus, cusì un'applicazione infetta ùn funziona.
A necessità di antivirus
Hà entratu in l'App Store, l'utente ùn vederà micca un numeru di anti-virus, cum'è in u Play Market. Quessa hè à causa di u fattu ch'elli, in realtà, ùn sò micca necessarie e ùn ponu micca truvà ciò chì ùn hè micca. Inoltre, tali applicazioni ùn anu micca accede à i componenti di u sistema iOS, dunque, un prugramma antivirus per iPhone ùn pò truvà qualcosa o ancu bisognu di pulì u smartphone.
L'unica cosa per i quali antivirus avete bisognu di iOS hè di svolta alcune funzioni specifiche. Per esempiu, prutezzione di furate per l'iPhone. Benchè l'utilità di sta funzione pò esse messu in discussione, cume di a partenza da a quarta versione di l'iPhone ci hè una funzione in essa "Trova iPhone"chì travaglia ancu per mezu di u computer.
iPhone cù jailbreak
Alcuni utilizatori detenenu un iPhone cù un jailbreak: sia chì anu fattu sta procedura, sia chì hà acquistatu un telefonu chì hè statu cucitu. Una simile praticazione hè attualmente effettuata nantu à i dispositivi Apple raro, cume l'hacking di iOS a versione 11 è altru ci vene una grande quantità di tempu è solu pochi artigiani sò capaci di maccherà. Nant'à e vechje versioni di u sistema operativu, i jailbreaks sò stati rilasciati regolarmente, ma ora tuttu hè cambiatu.
Se l'utente hà ancu un dispositiu cù l'accessu pienu à u sistema di file (per analogia cù u dirittu di root-primu nantu à Android), allora a probabilità di catturà un virus in rete o da altre fonti rimane ancu à zero. Allora ùn ci hè nunda di scaricà antivirusu è di verifiche in più. Una rarità cumpleta chì pò passà - l'iPhone s'allumperà solu o cumincerà à travaglià lentamente, cù u risultatu chì avete bisognu di rifà u sistema. Ma ùn si pò micca scusà a possibilità di infezioni in futuro, postu chì u progressu ùn si ferma micca. Poi un iPhone cù un jakebreak è megliu à verificà per i virus da u computer.
A risoluzione di i problemi di l'iphone
Più spessu, se u dispositiu hè diventatu lente o malu funzionu, ghjustu à riavanu o restituite e impostazioni. Ùn hè micca un virus spettrale o malware chì sia di culpisce, ma possibili cunfusi di prugramma o còdice. Se u prublema persista, l'aggiornamentu di u sistema operativu à l'ultima versione pò ancu aiutà, postu u più spessu i bug di e versioni precedenti sò rimossi da esse.
Optionu 1: Riavaglia normale è furzatu
Questu metudu aiuta quasi sempre cù i prublemi. Pudete riavvià nant'à u modalità normale è in mode di emergenza, s'ellu ùn risponde micca à a pressione è l'utente ùn pò spegnerla cù l'utili standard. In u articulu sottu ponu leghje cume riavvi correctamente iOS-smartphone.
Leggi più: Cumu ripartite l'iPhone
Opzione 2: l'aggiornu di l'OS
L'aggiornamentu aiuterà s'ellu telefunu cuminciò à rallentà o ci era qualche bug à interferisce cù u funziunamentu normale. L'aggiornamentu pò esse fattu per mezu di l'iPhone stessi in l'impostazioni, oltre à da iTunes in u computer. In u articulu sottu, describemu cumu fà.
Leggi più: Cumu aggiornà u vostru iPhone in l'ultima versione
Opzione 3: Ripristinà l'impostazioni
Se a riavviura o l'aggiornamentu di u sistema operativo ùn risolve u prublema, u passu chì seguitu hè di riarminà l'iPhone per l'impostazioni di a fabbrica. In listessu tempu, i vostri dati ponu esse salvati in u nube è dopu risturatu cù una nova configurazione di dispositivi. Cumu fà una procedura simu curretta, leghje l'articolo dopu.
Leggi più: Cumu fà un iPhone piena di riparazione
L'iPhone hè unu di i dispositivi mobili più sicuri di u mondu, poichè IOS ùn hà micca fighi o vulnerabilità chì un virus puderà penetrà. A moderazione constante di l'App Store impedisce à l'uterni di scaricà malware. Se nessunu di i metodi sopra sposti hà aiutatu à risolve u prublema, avete bisognu di vede u smartphone à un tecnicu di servizii Apple. I dipendenti truveranu a causa di u prublema è offrenu e so soluzioni.