Rimuova u 360 antivirus di sicurezza totale da u computer


CorelDRAW hè unu di i redattori di vector più populari. Spessu, u travagliu cù stu prughjettu utilizza un testu chì ti permette di creà belle fronde per loghi è à l'altri tipi di immagini. Quandu un font standard ùn si armonizeghja cù a composizione di u prughjettu, diventa necessariu aduprà opzioni di terze parti. Questu richiederà l'installazione di u font. Cumu pò esse implementata?

Imposta u font in CorelDRAW

Per difettu, l'editor hà a carica di i fonti installati nantu à u vostru sistema operativu. Di conseguenza, l'utente avrà bisognu à stallà u font in Windows, è dopu sarà disponibile in Korela. Tuttavia, questu ùn hè micca l'unu modu per aduprà un stile unicu di scrittura lettere, numeri è altri caratteri.

Fate attenzione à u supportu di a lingua. Se avete bisognu di testu in rusa, vede chì l'opzione selezionata supporta cirillicu. Altrimenti, invece di lettere ci saranu caratteri illeggibili.

Metudu 1: Corel Font Manager

Un di i cumpunenti di Corel hè l'applicazione di Font Manager. Questu hè un gestore di fonti chì ti permette di gestisce cun a furia à i file installati. Questu metudu hè più pertinente per l'utenti chì anu prughjettatu di travaglià attivamente cù i fonti o vogliono scaricarlo in tuttu da i servitori di a cumpagnia.

Questu cumpunente hè installatu separatamente, dunque se manca u Font Manager in u vostru sistema, installateli o andate nantu à i metudi seguenti.

  1. Apertu Corel Font Manager è cambia in tab "Centro di cuntenutu"situatu in a sezione "In Internet".
  2. Da a lista, truvà l'opzione adatta, cliccate puru nant'à u selezziunate "Install".
  3. Pudete sceglie una opzione "Download"In stu casu, u schedariu sarà scaricatu in a cartella cù i cuntenuti di Corel, è pudete installà manualmente in futuro.

Se avete dighjà un font prontu, pudete installatu cun l'urdenatore. Per fà ciò, disifuma u schedariu, lancia u Corel Font Manager è fate i passi seguenti.

  1. Appughjà nantu à u pulsante "Add Folder"per specificà a posizione di i fonti.
  2. Tramite l'esploratore di sistema truvate a cartella induve i fonti sò salvati è cliccate nantu à "Select Folder".
  3. Dopu una breve scansione, u manager mostrerà una lista di fonti, induve u nomu serve da vene à u stile. L'expansione pò esse capitu da e note "TT" è "O". U culore verde significa chì u fontu hè installatu in u sistema, giallu - micca installatu.
  4. Truvate un fontu adeguatu chì ùn hè ancu micca installatu, cliccate à dirittu cliccate per arricrà u menù contestuale è cliccate "Install".

Rimango à esecutà CorelDRAW è verificate u funziunamentu di u fontu installatu.

Metudu 2: Installate u font in Windows

Questu metudu hè standard è permette di stallà una fonte pronta. Di conseguenza, devi prima truvà u nant'à Internet è scaricarlo à un computer. U modu più praticu per ricercà un file hè in i risorse dedicate à cuncepimentu è disegnà. Ùn hè micca necessariu aduprà per u scopu siti Web creati per l'utenti di CorelDRAW: i fonti installati in u sistema ponu più tardi esse adupratu in altri editor, per esempiu in Adobe Photoshop o Adobe Illustrator.

  1. Truvà in Internet è scaricà u font chì ti piace. Cunsiglii per fiancu è sicuri. Verificate u schedariu scaricatu cù antivirus o aduprate scanners in ligna chì scoprenu infezione di malware.
  2. Ulteriori dettagli:
    Pruteggite u vostru computer da virus
    Scansione in linea di u sistema, file è link à virus

  3. Sciffa l'archive è andate in a cartella. Deve esse un fontu di una o più estensioni. A screenshot sottu mostra chì u creatore di a tipografia li distribuisce in TTF (TrueType) è ODF (OpenType). A priorità hè l'usu di fonti TTF.
  4. Cliccate nantu à l 'estensione selezionata, cliccate à dirizzione e cliccate "Install".
  5. Dopu una breve attesa, u fontu sarà installatu.
  6. Lanciatu CorelDRAW è verificà u fontu in u modu usuale: scrive u testu cù l'utile di u listessu nome è selezziunate u font da u listinu per questo.

Pudete ancu uttenzi cunzidori di fonti di terze parti, per esempio, Adobe Type Manager, MainType, etc.

Metudu 3: Fate una vostra propria fonte

Quandu un utilizatore hà abbastanza cumpetenze personali per creà un font, ùn pudete micca ricorrerà à a ricerca di sviluppi di terze parti, ma creà a vostra propria versione. Per questo, hè più pratice aduprà un software pensatu apposta per stu scopu. Ci sò diversi prugrammi chì permettenu di creà lettere cirilliche è latine, numeri è altri simboli. Permettenu di salvà u risultatu in formati supportati da sistema chì ponu esse installatu dopu aduprendu Metudu 1, da u passu 3, o di u Metudu 2.

Leggi ancu: Software di creazione di fonti

Avemu guardatu cumu installà u font in CorelDRAW. Se dopu installazione vedi solu una versione di u schema, è chì u restu manca (per esempio, Grassu, Italica), significa chì manca in l'archiviu scaricatatu o micca creatu da u sviluppatore in principiu. È una punta d'altu: pruvate à avvicinà u numeru di fonti installati cù saggezza - u più di quelli, più u prugramma rallenterà. In casu di altre difficoltà, dumandate a vostra domanda in i commenti.