Cume cambià l'indirizzu IP di u computer?

Bonu ghjornu!

Modificà l'indirizzu IP hè necessariu, di solitu quandu avete bisognu di nascundà u vostru stallu nantu à un situ particulare. Si pò ancu spessu chì un situ particulare ùn sia accessibile da u vostru paese, è cambendu l'IP, pò esse facilmente visualizatu. Ebbè, qualchì volta per rompendu e regule di un situ (per esempiu, ùn anu micca guardatu e so regole è anu lasciatu un cummentu nantu à e sughjetti proscritti) - l'amministratore hà bellu cusu vittu per IP ...

In stu picculu articulu vuliu parlà di parechje maniere cume cambià l'indirizzu IP di un computer (a propositu, u vostru IP pò esse cambiatu per l'IP di quasi tutti i paesi, per esempiu, un americanu ...). Ma prima cosa prima ...

Modificà l'indirizzu IP - metodi dimustrati

Prima di cuminciare à parlà di i modi, hè bisognu di fà una coppia di note importanti. Provaraghju spiegà cù e mo parolle l'essenza di a questione di questu articulu.

Un indirizzu IP hè emissu per ogni computer in u rete. Ogni paese hà a so gamma di indirizzi IP. Cunniscendu l'indirizzu IP di u computer è fà e l'impostazioni adatte, pudete cunnessu à ellu è scaricà ogni infurmazione da ella.

Ora un esempiu simplici: u vostru computer hà un indirizzu IP russu chì era chjappu in un situ Web ... Ma stu situ, per esempiu, pò guardà un computer chì si trova in Lettonia. Hè logicu chì u vostru PC possa cunnesse à un PC situatu in Lettonia è dumandà à scaricà l'infurmazioni à ellu stessu è poi trasfirteru ellu - cioè, agitava cum'è intermediari.

Stu intermediaru in Internet hè chjamatu servitore proxy (o semplicemente: un proxy, proxy). À propositu, u servitore proxy hà a so propria indirizzu IP è a portu (nantu chì a cunnessione hè permessa).

In realtà, avendu trovu u servitore proxy necessariu in u paese necessariu (ie, a so indirizzu IP è a portu hè stretta), hè pussibule d'avè accede à u situ necessariu per mezu di elli. Cumu fà questo è vi sarà mostratu in seguitu (cunsideremu diversi modi).

À propositu, per scopre u vostru indirizzu IP di un computer, pudete aduprà un serviziu in Internet. Per esempiu, quì hè unu di elli: //www.ip-ping.ru/

Cumu scopre i vostri indirizzi IP interni è esterni:

Metodo numru 1 - a forma turbo in u navigatore Opera è Yandex

U modu più faciule per cambià l'indirizzu IP di un computer (quandu ùn importa quantu paese avete un IP) hè di aduprà a modalità turbo in u navigatore Opera o Yandex.

Fig. 1 cambia IP in u navigatore Opera cù a manera turbo attivata.

Metudu númeru 2 - stallà un servitore proxy per un paese specificu in u navigatore (Firefox + Chrome)

Un'altra cosa hè chì avete bisognu di aduprà l'IP di un paese particulare. Per fà quessa, pudete aduprà siti speciali per ricercà i servitori proxy.

Ci sò parechje di tali siti in Internet, abbastanza popolari, per esempiu, quessa: //spys.ru/ (à propositu, fatti attenzione à a freccia rossa in Fig. 2 - in stu situ pudete sceglie un servitore proxy in quasi tutti i paesi!).

Fig. 2 scelta di indirizzu IP per paese (spys.ru)

Poi basta cunsegnà l'indirizzu IP è a porta.

Questi dati saranu necessarii quandu configuranu u vostru navigatore. In generale, quasi tutti i navigatori supportanu travagliu cù un servitore proxy. Pruveraghju nantu à un esempiu specificu.

Firefox

Andate in a configurazione di a rete di navigatore. Poi vai à l'impostazioni di a cunnessione di Firefox à Internet è selezziunate u valore "Impostazioni di u serviziu proxy manuale". Dopu, resta à inserire l'indirizzu IP di u proxy desideratu è u so portu, salvà e impostazioni è navigà in Internet sottu à u novu indirizzu ...

Fig. 3 Configurazione di Firefox

Chrome

In stu navigatore, sta impostazione hè stata rimossa via ...

Prima, aprite a pagina di configurazione di u navigatore (Impostazioni), allora in a sezione "Rete", cliccate u pulsante "Modifica le impostazioni di proxy ...".

In a finestra chì si apre, in a sezione "Connessioni", cliccate nantu à u bottu "Impostazioni di Rete" è in a colonna "Proxy Server", inserite i valori adatti (vedi Figura 4).

Fig. 4 Configurazione di un proxy in Chrome

À propositu, u risultatu di a cambiazione IP hè mostra in Fig. 5

Fig. 5 Indirizzu IP Argentinu ...

Metudu numeru 3 - aduprendu u navigatore TOR - tuttu inclusu!

In quelli casi in cui ùn importa quant'è l'indirizzu IP hè (ghjustu ùn necessite micca di esse a toi) è vulete avè anonimità - pudete aduprà u navigatore TOR.

In realtà, i sviluppatori di i navigatori anu fattu in modo chì nisunu diveri da l'utente: nè a ricerca di un proxy, nè per configurà qualcosa, etc. Avete solu bisognu di cuminciare u navigatore, aspettate ch'ellu sia cunnessu è funziona. Aleghjarà u servitore proxy sè stessu è ùn avete micca bisognu di entrà niente è ovunque!

TOR

U situ ufficiale: //www.torproject.org/

Un navigatore popolari per quiddi chì vogliono rimanere anonimi in Internet. Facilmente e rapidamente cambia u vostru indirizzu IP, permettendu di accede à risorse chì a vostra IP era bloccata. Funziona in tutti i sistemi operativi di Windows popolari: XP, Vista, 7, 8 (32 è 64 bit).

À propositu, custruitu nantu à a basa di u famosu navigatore - Firefox.

Fig. 6 Finestra principale di Tor Browser.

PS

Aghju tuttu. Naturalmente, si puderà ancu cunsiderà prugrammi addiziunali per nascondere u IP reale (per esempio, cum'è Hotstpot Shield), ma per a maiò parte vene cù moduli publicitarie (chì dopu da esse puliti da u PC). Ié, è i metudi sopra cullati sò abbastanza à u sì al maiò.

Avè un bonu travagliu!