Smartphone Firmware Doogee X5 MAX

Smartphone Doogee X5 MAX - unu di i mudelli più cumuni di u fabbricante cinese, hà guadagnatu l'engagement di i consumatori di u nostru paese per e caratteristiche tecniche equilibrate è à u cuntrò boni costi. Tuttavia, i proprietari di u telefuninu sacciu chì u lugiziale di u sistema di u dispositiu ùn faci micca spessu e so funzioni cumulativamente. Tuttavia, hè fissable cù l'aiutu di un lampallu. Cume à reinstallà u sistema operativo nantu à stu mudellu in modo correttu, rimpiazzià u software di sistema ufficiali cù una soluzione personalizata, è purtà a restituzione di l'operazione di Android, se hè necessariu, sarà discupratu in u materiale sottu.

In verità, i componenti hardware di Duji X5 MAX, date u so prezzu, sò assai degni è attiranu l'attenzione di l'utenti cun quistioni à u mezu livellu. Ma cù a parte di u software, ogni cosa hè micca bè - quasi tutti i prupietarii sò obligati à pensà à a stallazione di u sistema operativu, almenu una volta durante l'operazione. Dighè notà chì a piattaforma hardware di Mediatek, nantu à chì u smartphone hè custruitu, in termini di firmware ùn hè micca difficiule, ancu per un utilizatore impurtatu, ma avete bisognu di tenere in considerazione:

Tutte l'operazioni effettuate in conformità à e istruzioni di seguito, l'utenti fà per e per u so risposu! È ancu i proprietarii di i dispositivi assumenu a piena responsabilità di i risultati di e manipolazioni, ancu di quelli negativi!

Preparazione

U firmware, chì hè a spressurazione di e sezioni di sistema di a memoria di ogni smartphone Android hè in realtà abbastanza semplici è veloce; di più tempu spende in a preparazione di l'installazione diretta di l'OS. Eseguisce i procedimenti di preparazione ùn hè sicuramente da ignorà - hè l'approcciu scrupulosu in stu prucessu chì determina u risultatu di azzioni chì implichi a reinstallà u software di sistema.

Revisioni di hardware

U produttore Doogee, cum'è assai altre società cinesi, pò aduprà in a fabbricazione di u mudellu di u smartphone agenti componenti tecnichi completamente diversi, ciò chì cunduce in a fine di l'apparizione di parechje revisioni hardware di u dispositiu. In quantu à u Doogee X5 MAX - a principale differenza tra i rappresentanti specifici hè u numaru di parte impostatu in l'istanza di u modulu di mostra esistente. Dipende da questu indicatore sì ch'ellu sia pussibule installà sta o quella versione di u firmware in a dispositiva.

Per determinà a revisione hardware di u schermu mudellu, pudete aduprà l'applicazione HW Device Info nantu à u modu in u menu descrittu in l'articuli nantu à u firmware di altri telefoni intelligenti nantu à u nostru situ web, per esempiu, "Cumu lampà Fly FS505". Tuttavia, questu approcciu richiede i privilegi ottenuti di u Superusu, è u metudu simplici è veloce di raghjunghendu Dooji X5 MAX à a volta di a creazione di stu materiale ùn puderà esse truvatu. Dunque, hè più spicile applicà e istruzzioni seguenti:

  1. Aprite u menu d'ingegneria di u smartphone. Per ciò chì avete bisognu di mette in "a dialer" combinazione di caratteri*#*#3646633#*#*.

  2. Scorri trà a lista di tabulazioni à a sinistra è andate à l'ultima sezione. "Altri extra".

  3. Spingi "Info info". Fra a lista di caratteristiche in a finestra aperta ci hè un articulu "LCM", - u valore di stu parametru hè u mudellu di u visu installatu.

  4. In X5 MAX, unu di sei moduli di visualizzazione pò esse installatu, rispettivamente, ci sò sei revisioni hardware di u mudellu. Determina l'opzione dispunibile in a lista sottu e ricordati o scrive.
    • Revisione 1 - "otm1283a_cmi50_tps65132_hd";
    • Revisione 2 - "nt35521_boe50_blj_hd";
    • Revisione 3 - "hx8394d_cmi50_blj_hd";
    • Revisione 4 - "jd9365_inx50_jmg_hd";
    • Revisione 5 - "ili9881c_auo50_xzx_hd";
    • Revisione 6 - "rm68200_tm50_xld_hd".

Versioni di software di sistema

Avendu scupiatu a revisione, procedemu à determinà a versione di u firmware ufficiali, chì ponu esse perfettamente installatu in una specifica istanza di u smartphone. Tuttu hè bellu sèmplice quì: più alti u numaru di revisione, u più novu u software di sistema deve esse applicatu. In listessu tempu, e versioni più novule supportanu "vechji" visualizazioni. Così, scelemu a versione di u sistema in cunfurmazione cù a tavula:

Comu pudete vede, quandu scarichi i pacchetti cù un prugramma ufficiale per l'installazione in Duggi X5 MAX, avete da guidà da u principiu "cumu hè u più nò u megliu". Chì l'ultime versioni di u sistema sò, in realtà, universali per tutte e rivisioni di hardware, sò usate in i esempi sottu è sò dispunibuli da scaricà à i ligami situati in a descrizione di i metudi di installazione d'Android in u dispositivo.

Piloti

Benintesa, per una curretta interazzioni di software cù un smartphone, u sistema operativu di u computer deve esse dotatu di piloti specializati. L'istruzzioni chì secondu l'installazione di i componenti chì sò necessarii quandu si lavora cù a memoria di i dispositivi Android sò discussi in u articulu di seguitu:

Per di più: Installazione di i driver per u firmware di Android

Cume per u Doogee X5 MAX, u modu più faciule per ottene tutti i driver necessarii hè aduprà l'auto-installer. "Installatore di autu di Mediatek Driver".

  1. Scaricate l'archiu cù l'installer di u driver MTK da u ligame sottu è sfergillali in una cartulina separata.

    Scaricate i driver per u firmware Doogee X5 MAX cun installazione automatica

  2. Fighjate u file "Mediatek-Drivers-Install.bat".

  3. Appughjate una tasca nantu à a tastiera per fà iniziare l'installazione di i cumpunenti.

  4. Una volta finitu u software, avemu tutti i cumpunenti necessarii in u sistema operativu di u PC, destinatu à esse adupratu cum'è strumentu per manipularu u smartphone!

In casu di difficoltà quando si usa u lottu di sopra, installa u driver "Mediatek PreLoader USB VCOM" manualmente.

Utilizza l'istruzione "Installazione di i driver di firmware per dispositivi Mediatek", è l'inf-file necessariu "usbvcom.inf" scatule da u catalogu "SmartPhoneDriver", in un cartulare chì u nomu currispondi à a bitezza di l'OS impiegato.

Backup

L'infurmazione cumparata in a memoria di u smartphone duranti u so operazione hè assai preziosa per a maggior parte di l'utenti. Quandu reinizerà Android in quasi tutti i modi, e sezioni di memoria di a periferica saranu cancellate da l'infurmazioni cuntenute in esse, perciò una copia di backup obiettiva prima di tutte e informazioni impurtanti hè l'unica garanzia di integrità di l'infurmazioni. I metudi per a creazione di backup sò discusse in l'articolo nantu à u nostru situ web, dispunibile in u link:

Vede ancu: Cumu un backup di dispositivi Android prima di lampà

A maiò parte di l'istruzzioni indette in l'articolo supra applicabile à Dooji X5 MAX, pudete ancu aduprà parechji metodi alternativamente. Cum'è una raccomandazione, cummunisciunemu a fattibilità di creà una scarpa piena di e zone di memoria di u dispositiu cù e capacità di l'applicazione SP FlashTool.

Un solu di backup vi permetterà di ripristinà a funzionalità di a parte di software di u dispositiu in quasi tutte e situazioni.

È un puntu di più impurtante. Ùn hè micca raccomandatu di cuminciare à lampà un smartphone fattibile senza un primu backup creatu di a zona NVRAM! Questa sezione contiene informazioni necessarie à u travagliu di a cumunicazione, ancu da identificatori IMEI. A descrizzione di u metudu per chì pudete creà una discarpa di rùbbrica hè inclusa in l'istruzioni per u firmware di u dispositiu cù u metodo N ° 1 (passu 3) più tardi in stu articulu.

Installazione di Android

Dopu una preparazione curretta, pudete procedere à a riscrittura diretta di a memoria di u dispositiu per installà a versione firmata desiderata. Parechje di i metudi proposte quì sottu ponu aduprà o l'upgrade o u discluvamentu di a versione di u prugrammu ufficiale di u sistema Doogee X5 MAX, o cambiate u sistema operativu installatu da u fabbricante di u dispositiu cù una soluzione terziaria modificata. Selezziunu u metudu in cunfurmità cù u statu iniziale di a parte di u prugramma di u dispositivo è u risultatu desideratu.

Metudu 1: Installate u firmware ufficiali via SP FlashTool

L'applicazione SP FlashTool hè u strumentu più versatile è efficace per manipulà u lugiziale di sistema di dispositivi MTK. Pudete scaricà l'ultima versione di u kit di distribuzione cù u link da a rivisione nantu à u nostru situ, è i principii generali di FlashTool di funziunamentu sò descritti in u materiale chì si trova in u ligame sottu. Hè cunsigliatu di leggere l'articolo se ùn avete micca avutu da travaglià cù l'applicazione.

Leggi ancu: Firmware per i dispositivi Android basati in MTK via SP FlashTool

In l'esempiu sottu, installemu u sistema ufficiali di a versione in un dispositivu fattibile. 20170920 - l'ultima custru di OS basata à l'epica di stu articulu.

  1. Scaricate l'archiviu qui sottu, chì cuntene l'imagine di un software destinatu à l'installazione in u telefuninu per mezu di FlashTool, è sfilate in una cartella separata.

    Scaricate u Firmware ufficiali di u smartphone Doogee X5 MAX per l'installazione cù u Strumentu SP Flash

  2. Lanciate FlashTool è carica e immagini di sistema in l'applicazione, aprendu u schedariu scatter "MT6580_Android_scatter.txt" da u catalogu ottenutu in u passu precedente di stu manuale. Pulsante "sceglite" à a destra di u listinu in goccia "Scatter-loading File" - l'indicazione di a dispersione in a finestra "Esploratore" - cliccate nantu à u bottinu "Apertu".
  3. Crea un backup "NVRAM", l'artìculu sopra descrisimu l'importanza di stu passu.
    • Vai à la tabulazione "Readback" è cliccate nantu à u pulsante "Add";

    • Fate un dopu cliccate nantu à a linea aghjunta à u campu principale di a finestra di Flash Tool chì causerà a finestra "Esploratore"induve duvete specificà u caminu di salvezza è u nome di u lartanatu di partizioni creatu;
    • A prossima finestra chì si apre automaticamente dopu à a istruzzione precedente hè finita - "Indirizzu di avvio di blocu di readback". Quì ci vole à inserite i valori chì segui:

      In u campu "Indirizzu Statu" -0x380000, "Lenght" -0x500000. Specificà i parametri, cliccate "OK".

    • Facemu clic "ReadBack" è ci ponemu cunnessu à u cavumu Dudgy X5 MAX disattivatu cunnessu à a porta USB di u computer.

    • A lettura di l'infurmazioni inizierà automaticamente è una finestra ti informerà nantu à a so terminazione. "Readback OK".

      Cume - backup, "NVRAM" creatu è situatu nantu à u discu PC à u parcorsu specificatu prima.

  4. Sconnetti u cavu da u smartphone, torna à la tabulazione "Download" in Flashtool è rimuete u segno di spunta "preloader".

  5. Spingi "Download"Cunnessu u cavu USB à u dispositivo disattivatu. Quandu u telefuninu hè ricunnisciutu, u sistema principia automaticamente à trasmette i dati à a memoria di u smartphone, chì hè accumpagnatu da u riempimentu di a barra di stato in fondo à a finestra di Flash Tool.

  6. Una volta finita a procedura di Firmware, hè visualizzata una finestra. "Scaricate OK".

    Ora pudete scuncatà u cavu da u dispositivo è vene u telefonu in Android.

  7. U primu lanciu dopu a reinstallazione di u sistema hè più lungu di u solitu, in attesa di a schermata iniziale di configurazione di l'OS.
  8. Dopu avè specificatu i parametri di base

    Avemu un dispositivo chì si lampi à l'ultima versione di u sistema ufficiale!

Optional. L'istruzione sopra riportata pò servire da un metodo efficace di ripristinà a salute di quelli smartphones di u mudellu in questione, chì ùn ghjunghjenu nantu à Android, righjunghjanu in ogni stadiu di u travagliu, ùn mostranu micca segni di vita, ecc. Se u dispositiu ùn riesci micca à lampà, seguendu i passi sopra ripusuti, prova à cambià u modu di operazione SP FlashTool a "Aggiornamentu di u Firmware" e cunnesse u dispositiu per sfrutterà e zone di memoria senza a batteria.

Riparazione IMEI, se hè necessariu, è a dispunibilità di backup "NVRAM"creatu cù FlashTool cumprintu:

  1. Aprite SP FlashTool è chì utilizanu a combinazione di tasti "Ctrl"+"Alt"+"V" in a tastiera, attivate u modalità avanzata di u prugramma - "Modu Avanzatu".

  2. Aprite u menu "Finestra" è selezziunate a scelta "Scrivere a Memoria"chì aghjunghje a tabulazione di u listessu nome in a finestra di FlashTool.

  3. Andate in a sezione "Scrivere a Memoria"cliccate "Sfoglia" è specificà a posizione di u backup "NVRAM" nant'à u discu PC, dopu à u lìbbule sacciu è e cliccate "Apertu".
  4. In u campu "Begin Address" scrivite u valore0x380000.

  5. Cliccate u pulsante "Scrivere a Memoria" è cunnessu u Doogee X5 MAX disattivatu à a porta USB di u PC.

  6. Sovrimpressione di a zona di memoria di destinazione cumincerà automaticamente dopu u dispositivo hè determinatu da u sistema. U prucessu hè finitu assai veloce è l'apparenza di a finestra indica u successu di l'operazione. "Scrivere a Memoria OK".

  7. Pudete disconnessu u cavu, avviate u dispositiu è verificate a presenza / a verità di l'identificatori chiamendu in "dialer"*#06#.

Vede ancu: Modifichi IMEI nantu à u dispositiu Android

Restore di u lugiziale di sistema di u mudellu cunsideratu in casi difficiuli, è una sezione separata "NVRAM" in mancanza di una copia di backup creata in precedenza, hè descrittu in a descrizzione di "Metudu numeru 3" di travaglià cù a memoria di mudellu sottu in l'articolo.

Metudu 2: Infinix Flash Tool

Oltre à SP FlashTool, adupratu in a metà sopra, un altru strumentu software, Infinix Flash Tool, pò esse adupratu cù successu per reinstallà Android in Doogee X5 MAX. In sostanza, questu hè una varianta di FlashTul SP cun un'interfaccia semplificata è una funzionalità limitata. Cù l'aiutu di Infinix Flash Toole, pudete ecruverà e sezioni di memoria di u dispositiu MTK in una sola modalità - "FirmwareUpgrade"Cioè, per portà à una reinstallazione cumpleta di Android cù furmazione preliminari di e sezioni di memoria di u dispositiu.

Scaricate Infinix Flash Tool per Doogee X5 MAX Smartphone Firmware

Questu metudu pò esse raccomandatu per utilizatori relativamente sperimentati chì ùn vogliono trascorrere u tempu cunfigurendu u software chì serve per manipulazioni, è avè una capienza completa di i prassi eseguiti, è ponu determinà chjaramente a versione di software chì avete bisognu avè nantu à u dispositivo cum'è u firmware

Attraversu l'Instrumentu Flash Infinix, pudete installà una custruita di l'OS ufficiale in Dooji X5 MAX, ma in l'esempiu sottu andemu un pocu modu diversu - noi avemu un sistema basatu annantu à a scarica nantu à u dispositivo, ma cù benefici supplementari.

I principali reclami di i proprietarii di X5 MAX da Doogee à a parte di software di u dispositivo, prupostu è installatu da u fabbricante, sò in a "sparghjatura" di e cuncetti ufficiali di Android cù applicazioni preinstallate è moduli publicitarie. Hè per questa ragione chì e solu solu modificate da l'utenti di l'apparatu, chì sò stati cumplettamente eliminati da quì, sò diventati assai diffusi. Una di e modifiche più popolari di stu tipu di software di sistema hè chjamata Cleanmod.

U sistema propositu si basa nantu à u firmware di a riserva, ma hè pulitu di tuttu u prugramma "spazzatura", equipavatu cù Root integratu è BusyBox. Inoltre, dopu à l'installazione di CleanMod, u dispositiu sarà equipagatu cù l'ambiente di ripruduzione TWRP miglioratu, chì hè pienu preparatu per installà u software di sistema mudificatu. U creatore di a soluzione hà ancu fattu un travagliu seriu à l'optimisazione è a stabilità di Android cum'è u tuttu. L'assemblea KlinMOD da u 03/30/2017 pò esse scaricata quì:

Scaricate u firmware CleanMod per Doogee X5 MAX

Attentu! Installazione di a versione CleanMod, dispunibile in u ligame sopra, ponu i pruprietari di Doogee X5 MAX di tutte e revisioni, eccettu u 6, cioè cù u display "rm68200_tm50_xld_hd"!!!

  1. Scaricate è unzipete u pacchettu CleanMod in un cartulare separatu.
  2. Scaricate l'archiu cù Infinix FlashTool, scompattate è fate una applicazione aprendu u schedariu "flash_tool.exe".
  3. Pulsante "Brower" per scaricà e immagini di u sistema installatu in u prugramma.
  4. In a finestra Explorer, determinate u caminu per u cartulare cù e immagini di u lugiziale di sistema, selezziunate u file spargimentu è cliccate "Apertu".
  5. Pulsante "Start" è dopu cunnessu à Dudzhi X5 MAX in u statu di disc u cavumu in u portu USB di u PC.
  6. Scrittura di i file d'immagine di sistema à e rùbbriche di memoria di macchine cuminciate automaticamente, cum'è indice da a barra di prughjettu di cumulo in a finestra di u Strumentu Flash di Infinix.
  7. Una volta finitu u prugramma di stallazione, u Sò vi mostrerà una finestra chì conferma u successu. "Scaricare Ok".
  8. U telefonu pò esse disconnessu da u computer è scorreru in u sistema operativu modificatu reinstallatu. U primu lanciu di u dispositiu, nantu à u quale CleanMod hè installatu, piglia un bellu tempu, u logò di l'iniziu pò esse visualizatu per 15-20 minuti. Questu hè una situazione normale, aspettate solu quandu u desktop di Android appare, senza accurdà nisuna azzione.

  9. Cusì si ottiene quasi guasgiu, stabile è ottimizatu per u mudellu di Android.

Metudu 3: "Scratching"Riparate IMEI senza backup.

A volte à causa di sperimentazioni chì ùn sò micca successi à u Firmware, l'errurioni seri di l'hardware è di u software è per altre ragioni difficilissime, Doogee X5 MAX smette di funzionà è dà segni di prestazione. In una situazione in cui ùn hè micca pussibule di fà rinasce u dispositiu cù metudu # 1, u smartphone ùn hè micca cunsultatu da u computer o prova à sovrascrivà a memoria cù SP FlashTool in vari modi finu cù l'apparenza di l'errore 4032, aduprà l'istruzione seguenti.

L'applicazione di u metudu hè consigliabile solu in situazioni critiche quandu altri metudi ùn travagliani! Quandu esiru i passaggi qui seguitu, cura è attenzione sò necessarie!

  1. Apertu JV FlashTool, aghjunghje à u prugramma un file sparghjatu di a costruzione di l'OS ufficiale, selezziunu u modu d'installazione "Formatu Tuttu + Download".

    In solu casu, duvemu duplicà u ligame per u download di l'aptive per ripristinà dispositivi di tutte e revisioni di l'archive cù u software ufficiali:

    Scaricate Doogee X5 MAX firmware unscramble

  2. Preparà un smartphone.
    • Rimuete a fodera posteriore, rimuova a carta di memoria, a carta SIM, a batteria;

    • Poi, allora sferite e 11 viti chì fighjanu u pannellu posteru di u dispositivo;

    • Amighjà deliziosamente è rimuovi u pannellu chì cuba a scheda madre di u telefunu;
    • U nostru scopu hè un testpoint (TP), a so posizione hè mostra in a foto (1). Hè stu contu chì duverà esse cunnessu à u "minus" nantu à a scheda madre (2) per assicurà a definizione di u dispositiu in SP FlashTool è a riscrittura ritrutta di a memoria di u dispositivo.
  3. Spingite u pulsante in FlashTool "Download". E dopu:
    • Chiuttu u testpoint è a "massa" cù l'aiutu di l'utili dispunibili. (In u casu ideale, aduprà e pinzette, ma a clip di solitu pieghjata fate).
    • Cunnessu u cavu à u connettore microUSB senza scurdà u TP è u casu.

    • Attendemu chì u computer sia in putenza di cunnessione di un novu dispositivo è rimuove u pontu di u testpoint.
  4. Если вышеперечисленное прошло удачно, ФлешТул начнет форматирование областей памяти Doogee X5 MAX, а затем запись файл-образов в соответствующие разделы. Наблюдаем за выполнением операции - заполняющимся статус-баром!

    В случае отсутствия реакции со стороны компьютера и программы на подключение девайса с замкнутым тестпоинтом, повторяем процедуру сопряжения сначала. Не всегда получается добиться нужного результата с первого раза!

  5. После появления подтверждения "Scaricate OK", rimuova delicatamente u cavu da u cunettore micro USB, installà u pannellu, a batteria è pruvate à accende u telefonu, tenendu u pulsante per un bellu pezzu "Cunsumante".

Sì u statu di a batteria hè restauratu "mattoni" Inconnu (accusatu / scaricatatu) è u dispositivo ùn principia micca dopu à e istruzioni di sopra, cunnessa u caricabatteru è chì permetti à a batteria di carmà per un'ora, e tenta di accende!

Recuperazione NVRAM (IMEI) senza backup

A metodulazione per ripristinà i "cuccelli pesanti" da Dooji X5 MAX, cunsultatu sopra, assume una formattazione completa di a memoria interna di u dispositivo. Android dopu u "scratching" sarà lanciatu, ma per aduprà a funzione primaria di u smartphone - fare chiamate - ùn riesce micca successu per a mancanza di IMEI. L'identificatori serà puru sguassatu in u prucessu di sovrascrivendu e zone di memoria.

Sì ùn avete micca prima fattu una copia di salvezza "NVRAM"L'esempiu di recuperu di u modulu di cumunicazione pò esse fattu cù l'utaghju software Maui META - hè u strumentu più efficace per travaglià cù dispositivi di sezione NVRAM culletti basati annantu à a piattaforma hardware di Mediatek. Per questu mudellu, in più di u prugramma, avete bisognu di schedari specializati. Tutta a scarica necessaria nantu à u ligame:

Scaricate u prugramma Maui META è i file per ripristinà u smartphone IMEI Doogee X5 MAX

  1. Riprisciavanu l'embi vera IMEI di un dispositivu specificu da u so pacchetto o adesivu situatu sottu a pila di u dispositiu.

  2. Sciffa u pacchetto cù u pacchettu di distribuzione di u prugramma è i lìculi ottenuti da u ligame sopra.
  3. Installate Maui META. Questu hè una prucunzione standard - bisognu gestisce u installatore di l'applicazione. "setup.exe",

    è dopu seguite e istruzioni di u installatore.

  4. À a fine di l'installazione, ponemu lanciatu Maui META per nome di l'amministratore. Per fà quessa, fate un clic-clic nantu à a scelta rapida di u prugramma nant'à u Desktop è selezziunate l'elemento corrispondente in u menù contestuale.
  5. Aprite u menu "Opzioni" In a finestra principale, Maui META è marcate l'elemento "Cunnessu Smart Phone in modalità META".
  6. In u menù "Azzione" sceglite un articulu "Apertu u database NVRAM ...".

    Dopu, specificate u percorso per a cartella "database"situatu in u cartulare ottenutu durante u primu paragrafo di stu manuale, selezziunu u schedariu "BPLGUInfoCustomAppSrcP_MT6580 ..." è spingi "Apertu".

  7. Verificate chì u valore sia selezionatu in a lista di cumernimentu di i modi di cunnessione "USB COM" è spingà u pulsante "Reconnect". L'indicatore di cunnessione di l'apparecchiatura lampa u verde-rossu.
  8. Spegneselu Doogee X5 MAX completamente, rimuova è installa a batteria in u locu, allora cunnessa u cavu assine à a porta USB di u PC à u connettore di u dispositivo. Di conseguenza, u logò di l'iniziu apparirà nantu à u schermu di u dispositivo è "arriculà" "Powered by android",


    è l'indicatore in Maui Meta smetterà di lampi è diventarà giallu.

  9. À u tempu di l'accumpagnamentu, apparecchiatura è a finestra Maui appareceranu automaticamente "Get version".

    In generale, questu modulu hè inutile in u nostru casu, quì pudete vede l'infurmazioni nantu à i componenti di u dispositivo, cliccendu "Get version version target"dopu chjappà a finestra.

  10. In l'elencu à sbloccare di i moduli Maui META selezziunate l'elemento "Download IMEI"Quellu porterà à l'apertura di a finestra cù u listessu nome.

  11. In a finestra "Download IMEI" tabs "SIM_1" è "SIM_2" in u campu "IMEI" alternativamente inserite i valori di identificatori reali senza l'ultima cifra (apparirà automaticamente in u campu "Verificate a summa" dopu avè inseritu i primi quattordici caratteri).

  12. Dopu à fà i valori IMEI per entrambi i slot di carta di SIM, cliccate "Download To Flash".
  13. U fine di a ripresa di l'IMEI hè indicatu da a notificazione "Scaricate IMEI per lampà bè"chì si vene à u fondu di a finestra "Download IMEI" quasi immediatamente.
  14. Finestra "Download IMEI" chiudere, poi cliccate "Disconnetti" è scunganu u smartphone da u PC.

  15. Avemu lanciatu Doogee X5 MAX per Android è verificate l'identificatori scrivendu a combinazione in u "dialer"*#06#. Se i voci di sopra di stu libru sò fatti correttamente, u cartellu IMEI è SIM correttu sarà visualizatu in modo currettu.

Metru 4: Firmware personalizzato

Per u dispositiu cunsideratu, un gran numeru di firmware personalizatu è vari porti da altri dispositivi sò stati creati. Vista a mancanza di u software di sistema patrimoniale Doogee, tali soluzioni ponu esse cunsiderate cum'è una pruposta assai attraente per parechji prupietarii di modelli. Tra l'altro, l'installazione di un sistema operativo non ufficiali mudificatu hè l'unicu modu per ottene una versione più nova di Android nantu à u dispositiu, anziché u 6.0 Marshmallow offerta da u fabbricante.

L'installazione di un sistema persunale in un dispositiu Android hè raccomandata solu per l'utenti chì anu avè abbastanza esperienza cù SP FlashTool, sà cumu restituzione d'Android per travaglià, se hè necessariu, è fidati in e so azzioni!

A procedura per equipe un smartphone cù un sistema operativo non ufficiali hè effettuata in duie fasi.

Passu 1: Installate TWRP

Per installà a maggior parte di u firmware custatu è portatu in u telefuninu in questione, avete bisognu di un recuperu mudernu speciale - TeamWin Recovery (TWRP). Oltre à l'installazione di soluzioni informali, aduprendu stu ambiente, pudete esegui parechje azioni utili - ottenite diritti di root, crea un sistema di backup, etc. U metudu più semplu è più correttu, aduprendu chì pudete dà arricà u vostru dispositivo cù un ambiente personalizatu, hè di aduprà SP FlashTool.

Vede ancu: Installazione di recuperu persunalizata via SP Flash Tool

  1. Scaricate l'archiu da u ligame sottu. Dopu avè disimballatu, ottenemu a maghjina TWRP per X5 MAX, nant'à u lima di dispersione preparata. Queste duie componenti sò abbastanza per equipe rapidu è efficacemente u vostru dispositivo cù un ambiente di recuperu.

    Scaricate ImageWin Recovery Image (TWRP) è Scatter File per Doogee X5 MAX

  2. Avviciniamo u driver di flash è aghjunghjemu a sparghjera di u catalogu ottenutu in u passu precedente.

  3. Senza cambià nisuna impostazione, cliccate "Download".
  4. Cunnessu Dooji X5 MAX in u statu di demassiu à u computer è aspettà l'apparenza di a finestra "Scaricate OK" - L'immagine di a ripresa hè scritta in a sezione currente di a memoria di u muvimentu.
  5. Sconnetti u cavu da u smartphone è inizià in TWRP. Per questo:
    • Premete u pulsante nantu à u dispositivo "Volume Up" è tenendula "Abilita". Fighjate e chjave finu quandu u menu di selezzione di u modustru di lancia apparisci nantu à u schermu di u smartphone

    • Usendu a chjave "Increase Volume" impostate u puntatore à l'oppostu "Modu di recuperu", e cunfirmi u scaricamentu in u modalità ambiente di recuperu cliccendu "Decrease Volume". Per un momentu, u logo TWRP apparisci, è poi a schermata di recuperu principale.
    • Ci vole à attivà u switch "Permette i cambiamenti"dopu avemu un accessu à u menu principale di opzioni TVRP.

Passu 2: Installazione di Custom

Malgradu u fattu chì, trà u persunale per u sviluppu Doogee X5 MAX à basu di Android 7, à u mumentu di a creazione di stu materiale, a stallazione di tali soluzioni per l'usu u ghjornu ùn pò esse dumandata per a mancanza di accessu liberu à sistemi impegnativi è stabili. Hè pussibule chì l'OS di a base di Nougat per u mudellu in questione sarà sviluppatu in futuro, è a situazione cambierà.

Finu, per esempiu, installeremu Resurrection Remix in unu di l'evoluzioni più popolari in u firmware modificatu. U link sottu hè archiviu dispunibule cù a versione 5.7.4 di u sistema. Tra l'altro, a copertina hà riunitu in sè tutte e megliu di e megliu soluzioni famose CyanogenMod, Omni, Slim. L'approcciu, chì implichi l'identificazione è l'integrazione di i cumpunenti più performanti da e varie versioni d'Android, hà permessu à i creatori di publicà un pruduttu chì si caratterizza per un elevatu livello di stabilità è ottime prestazioni.

Scaricare Custom Resurrection Remix per Doogee X5 MAX

Se l'utente quessa aduprà altri sistemi operativi criati da entusiasti è romodelli nantu à u dispositiu in questione, ponu esse installatu seguendu e istruzzioni sottu - ùn ci sò micca differenze significative in i metudi di installazione di vari strumenti di mudellu.