Crea una simulazione di a pioggia in Photoshop

Ùn micca in tutti i casi, a presentazione in PowerPoint deve esse solu in forma elettronica. Per esempiu, in università, hè spessu necessariu ancu applicà versioni stampate di u travagliu à i so travaglii o diplomi. Allora hè u tempu di imparà à stampà u vostru travagliu in PowerPoint.

Vede ancu:
Stampa di documenti in Word
Stampa di i documenti in Excel

Modi di stampà

In generale, ci sò dui vie principali in u prugramma da mandà una presentazione à una stampante per a stampa. A prima implica chì ogni diapositiva sarà creata in una scheda separata in u furmatu completo. U secondu risparmia carta, sparghendu tutte e diapositive in u regnu ghjustu in ogni pagina. A seconda di e regole, ogni opzione implica certi cambiamenti.

Metudu 1: stampa tradizionale

U serviziu ordinariu da stampà, cum'è si vede in ogni altra applicazione da Microsoft Office.

  1. Prima ci vole à andà à a tab "File".
  2. Eccu bisognu di andà à a sezione "Stampa".
  3. Un menu s'hè apustu chì pudete fà a regolazione necessaria. Più nantu à questu sarà inferiore. Per impostazione predefinita, i parametri rispunsentanu à i requisiti per a stampa standard - una copia di ogni diapositiva sarà creata è a stampa sarà fatta in culore, una diapositiva per foglio. Se questu opzione si adatta, resta à cliccà "Stampa", è u cumandamentu hè trasferitu à l'apparecchiatura adatta.

Pudete ancu rapidamente andà à u menu di stampa, premendu una combinazione di tasti d'accessu "Ctrl" + "P".

Metudu 2: Disposizione in fogliu

Se vulete stampà nisuna diapositiva per foglia, ma parechji, allora hà bisognu di sta funzione.

  1. Duvete andà sempre à a sezione "Stampa" manualmente o cun una combinazione di tasti calda. Quì, in i parametri avete bisognu di truvà u terzu da u puntu di cima, chì di default hè "Scorre a dimensione di una pagina intera".
  2. Se espandite questu articulu, pudete vede assai opzioni di stampa cù a cumpusizione di cornici annantu à u strugliu. Pudete selezziunate da 1 à 9 schermi simultaneamente, inclusivi.
  3. Dopu cliccatu "Stampa" a presentazione sarà trasferita in carta sì u mudellu selezionatu.

Hè impurtante notà chì quandu si sceglie un fogliu è u numaru massimu di diapositive quandu si spacci, a qualità finale sofferri in modo significativu. I fotogrammi saranno stampati molto picculi è significativi macchie di testi, tabelle o piccoli elementi saranu malamente distinguibili. Considerà stu puntu.

Configurazione di un mudellu per a stampa

Duvete ancu cunsiderà à edità a questione di diapositive nantu à un mudellu di stampa.

  1. Per fà quessa, andate in tab "Vede".
  2. Eccu necessariu cliccà "Esempiu di esemplu".
  3. U prugramma entrerà in un modu particulare di travaglià cuni campioni. Quì pudete persunalizà è creà un stile unicu di tali schede.

    • Area "Impostazioni di pagina" permette di adeguà l'orientazione è a dimensione di a pagina, è u numaru di diapositive chì saranu stampati quì.
    • "Fillers" permettenu di marcà campi supplementari, per esempiu, intestu è footer, data è numaru di pagina.
    • In i campi rimanenti, pudete persunalizà u design di a pagina. Per difettu, manca è u stratu hè ghjustu biancu. Cù e listessa regolazione, in più di e diapositive, l'elementi artistichi supplementari saranu ancu marcati quì.
  4. Dopu avè fattu i cunfigurazioni, pudete uscire da u toolkit cliccendu "Chiudi modalità di campu". Dopu à quessa, u mudellu pò esse applicatu quandu stampa.

Impostazioni di stampa

Quandu stampate in a finestra, pudete vede assai opzioni. Hè vale a sì per scopre ciò chì ognunu di elli hè responsabile per.

  1. A prima cosa da fà attene hè di fà copie. In u angulu superiore, pudete vede l'impostazione per u numaru di copie. Se sceglite di stampà u documentu in tuttu, allora ogni diapositiva sarà stampata quante volte induve induve in sta linea.
  2. In a sezione "Stampante" Pudete selezziunate u dispositivu nantu à chì a presentazione sarà inviata à stampà. S'ellu ci hè parechje di esse, a funzione hè utile. Se a stampatrice hè una sola, u sistema sarà automaticamente prufessiunale di aduprà.
  3. Poi pudete specificà cum e ciò da stampà. Per difettu, l'opzione hè selezionata quì. "Stampa tutta a presentazione". Ci sò dinò opzioni chì permettenu di inviare una sola diapositiva à a stampatrice, o qualchi di sti.

    Per l'ultima azzione ci hè una linea separata induve pudete specificà o numeri di i diapositivi desiderati (in u furmatu "1;2;5;7" etc.), o intervallu (in u furmatu "1-6"). U prugramma stamperà esattamente i cornici specificati, ma solu sì l'uppunzione sopra ripresenta. "Free Range".

  4. Dopu, u sistema offre di sceglie un formatu di stampa. Questu articulu hà avutu da u travagliu in l'impostazioni di i mudelli di stampa. Quì pudete sceglie a opzione di stampa di qualità alta (impiegherà più inchiù è tempu), allungando a vetraghju nantu à a larghezza di tuttu u fogliu, eccetera Eccu l'ambitu di questione, chì hè stata citata nanzu.
  5. Inoltre, s'ellu utilizeghja stampe più copie, pudete mettere u prugramma per raggruppare copie. Ci hè solu dui opzioni - o u sistema stamperà tuttu in quantu à u travagliu ripetutu di u documentu dopu u rilasciu di l'ultima diapositiva, o ripetendu ogni fotograma simultaneamente quante volte hè necessariu.
  6. Ebbè, à a fine, pudete sceglie a opzione di stampa - culore, biancu è biancu, o neri è bianchi cù sfumature di grigio.

Cum'è una conclusione, vale tuttu dì chì, s'ellu si stà stampendu una presentazione assai culurita è larga, questu puderà cunduce à enormi spese di vernice. Dunque, si propone di sceglie u furmatu in prima per ghjunghje à megliu u risparmiu, o cumu stallà in cartucce è inchiù in modu da ùn avete micca duie ad avallà difficoltà à causa di a stampatrice vuota.