A volte, durante a stampa di un quadru Excel, a stampatrice stampa micca solu e pagine piene di dati, ma ancu quelle vuote. Questu pò accadere per vari motivi. Per esempiu, se avete mette in suppurtive qualsiasi caratteru in a zona di sta pagina, ancu un spaziu, sarà catturatu per stampà. Naturalmente, questu influenza negativamente a l'usura di a stampante, è porta puru à una perdita di tempu. In più, ci sò casi in cui ùn vole micca stampà una pagina specifica chjamata di dati è ùn vulete stampà nunda, ma pudete cancellarla. Consideriamo l'utili per eliminà a pagina in Excel.
Procedura di rimozione di a pagina
Ogni fogliu di una cartulina Excel si riprende in pagine stampate. I so cunfini à a volta servenu cum'è bordu di un lenzuu chì serà stampatu nantu à a stampatrice. Pudete vede cumu si tratta di u documentu dividendu in pagine passendu à a modalità di layout per a forma di pagine di Excel. Fà abbastanza simpatica.
U latu dirittu di a barra di stato, chì si trova in fondo à a finestra Excel, cuntene icone per cambià u modu di vista di u documentu. Per difettu, a modalità normale hè attivata. L'icona curretta hè a maggiore parte di e trè icone. Per cambià à a modalità di layout di pagina, cliccate nantu à a prima icona à a destra di l'icona specificata.
Dopu à ciò, u modu di layout di pagina hè attivatu. Comu pudete vede, tutte e pagine sò separate da un spaziu vacante. Per andà à a modalità di pagina, cliccate nantu à u bottinu di più a destra in a riga di e icone di sopra.
Comu pudete vede, in a manera di pagine, pudete vede micca solu e pagine assestive chì i cunfini sò segnalati da una linea punteggiata, ma ancu i so numeri.
Pudete ancu cambià tra i modi di visualizazione in Excel andendu in tab "Vede". Ci in u strumentu in u blocu di l'utili "Modi di vista di Book" ci seranu i pulsanti di modu chì risponde à l'iconi nantu à a barra di stato.
Se, usando u modusu di a pagina, un numaru hè numeratu in cui nant'à u seghjettu hè visualizatu, allora un fogliu in omu sarà stampatu nantu à a stampa. Benintesa, configurendu a stampa, pudete specificà un intervallo di pagine chì ùn include micca elementi vuoti, ma hè megliu di sguassà sti elementi inutili. Dunque ùn avete micca duvutu fà e azzioni supplementari ogni volta chì stampate. In più, l'usu pò semplicemente u dimentu di fà l'ambienti necessarii chì daveru à stampa di fogli bianchi.
Inoltre, s'ellu ci hè elementi boni in u documentu, pudete scopre da a zona di previsione. Per ghjunghje quì ci vole a spiegà a tab "File". Dopu, andate à a sezione "Stampa". In a parte estrema a destra di a finestra chì si apre, ci sarà una anteprima di u documentu. Se scorrite versu u fondu di a barra di scorrimentu è truvate in a finestra di anteprima chì in qualche pagine ùn ci hè nunda di informazione, significa chì saranu stampati in spieghe bianche.
Ora lasciamo specificamente capisce cume si smetta di pagine vuote da u documentu, s'ellu si trova, quandu si esegue i passi supra.
Metudu 1: assignà a zona di stampa
Per ùn stampà micca fogli ni vuotati, pudete assignà una zona di stampa. Considerà cumu si faci.
- Selezzi u spaziu di dati nantu à u fogliu chì volete stampà.
- Vai à la tabulazione "Layout di pagina", cliccate nantu à u bottinu "Area di stampa"chì hè situatu in u blocu di l'utile "Impostazioni di pagina". Un menu menu apri, chì hè solu duie voci. Cliccate nantu à l'elemento "Set".
- Salvemu u schedariu cù u metodo standard, cliccendu nantu à l'icona in forma di dischettu di computer in l'angulu in alto à sinu di a finestra Excel.
Ora, sempre quandu pruvate à stampà stu schedariu, solu a zona di u documentu selezionatu hè inviata à a stampatrice. Cusì, e pagine bianche saranu solu "tagliati" è ùn saranu micca stampati. Ma questu metudu hà i so difetti. Se tu decidite di aghjunghje dati à a tavula, allora per stamparli duverete cambià a zona di stampa, perchè u prugramma nutrirà solu u spaziu chì avete specificatu in l'impostazioni.
Ma un'altra situazione hè pussibule quandu tu o un altru utente hà specificatu una zona di stampa, dopu chì a tavula hè stata editata è e linee sò state cancellate. In questu casu, e pagine bianchi, chì sò riparate cum'è una zona di stampa, saranu inviate sempre à a stampante, ancu s'è ùn ci sia micca nè caratteri in a so gamma, cum'è un spaziu. Per sbarazzà di stu prublema, sarà basta solu sguassà a zona di stampa.
Per eliminà a zona di stampa, selezziunu ancu u intervallo ùn hè necessariu. Vai à a tabulazione "Marcatu", cliccate nantu à u bottinu "Area di stampa" in blocu "Impostazioni di pagina" è in u menu chì si vene, selezziunate l'elemento "Rimuovi".
Dopu à quellu, se ùn ci sò spazi o altri caratteri in e cellule fora di a tavula, i spazii vuoti ùn saranu micca cunsiderati parte di u documentu.
Lezione: Cumu definisce a zona di stampa in Excel
Metudu 2: rimozione di a pagina completa
Tuttavia, se u prublema ùn hè micca attribuita a zona stampata cù un intervallu vuoto, ma a ragione chì e pagine bianche sò incluse in u documentu hè a presenza di spazii o altri caratteri inutili nantu à u fogliu, è in questo casu un assegnu forzatu di a zona di stampa hè solu una metà misura.
Come sopra citatu, se a tavula cambia continuamente, quandu l'utente deverà definisce i nuovi parametri di stampa ogni volta in a stampa. In questu casu, un passu più razionale hè di rimuovere completamente da u libru un intervallu chì cuntene spazi inutili o altri valori.
- Andate in u modu di pagina di vede u libru in una di sti dui manere chì avemu descrittu nanzu.
- Quandu u modu specificatu hè in carica, selezziunate tutte e pagine chè no avemu bisognu. Facemu quandu circundendu li cù u cursore mentre tenendu u bottinu sinu di u mouse.
- Dopu chì i elementi sò selezionati, cliccate nantu à u bottinu Elimà in a tastiera. Comu pudete vede, tutte e pagine in più sò cancellate. Ora pudete andà in una modalità di visualizazione normale.
U mutivu principale per e foglie bianche quandu stampe hè di definisce un spaziu in una di e cellule di a gamma libera. In più, a causa pò esse una zona di stampa definita in modu erratu. In stu casu, avete bisognu di annullà. Inoltre, per risolve u prublema di stampa di pagine vuote o indesiderate, pudete piazzà a zona di stampa esatta, ma hè megliu per fà ciò puru semplicemente rimuendu i spazii vacanti.