Ripara gpedit.msc micca trovu l'errore in Windows 7

A volte, quandu pruvate à fuggire Editor di Politiche di Gruppo L'utenti sò salutati cù una sorpresa spiaghja, in forma di un messaghju d'errore: "gpedit.msc ùn hè micca trovu." Vedemu chì modi pudete risolve u prublema in Windows 7, è ancu scopre ciò chì hè esattamente a so causa.

Motivi è i modi per eliminà l'errore

L'errore "gpedit.msc ùn hè micca trovu" indica chì u file gpedit.msc manca in u vostru computer o l'accessu à u so hè configuratu in furmatu. A conseguenza di u prublema hè chì ùn pudete micca attivà Editor di Politiche di Gruppo.

I prublemi immediati di stu sbagliu sò abbastanza diversi:

  • A rimozione o u dannu à l'oggiu gpedit.msc a causa di l'attività di u virus o di l'interventu di l'utente;
  • Impostazioni di l'OS incorrette;
  • Usendu Windows 7 edizione, in cui gpedit.msc ùn hè micca installatu per difettu.

L'ultimu paragrafo deve esse più dettupratu. U fattu hè chì non tutte le edizioni di Windows 7 anu installatu stu componente. Hè prufessu à Professional, Enterprise è Ultimate, ma ùn vi truverete in Home Basic, Home Premium è Starter.

I metudi specifici per risolve l'errore "gpedit.msc not found" dipende da a causa radice di a so accurtezza, da l'edizione di Windows 7, cum'è a capacità di u sistema (32 o 64 bit). I dettu di i vari modi per risolve u prublema serà descrittu sottu.

Metudu 1: Installate u componentu gpedit.msc

Prima di tutti, scopre cumu per installà u componentu gpedit.msc in casu di a so assenza o dannu. A patch chì restaura u travagliu Editor di Politiche di Gruppohè parlà inglese. In questu casu, se state usando u Professional, Enterprise o Ultimate edition, allora hè pussibule, prima di applicà a versione attuale, pudete cercà di risolve u prublema cù altri metodi chì sò spiccati di seguito.

À u principiu, cunsiglii assai vi chiede di creà un puntu di riparazione di u sistemu o di fà un backup. Fate tutte e azzioni à u vostru periculu è risicu, è cusì, per evitare cunfurtevule conseguenze, avete bisognu di sicuru per chì ùn si pentite micca di e conseguenze.

Avvicinà a storia di a procedura di installazione di u patch cù a descrizione algoritmu di azzioni in computer da u OS à 32 bit di Windows 7.

Scaricate gpedit.msc patch

  1. Prima di tutti, scaricate l'archiu da u link sopra in u situ da u sviluppatore di patch. Scatela e lancia u file "setup.exe".
  2. Apre "Installazione guidata". Cliccate "Prossimu".
  3. In a prossima finestra bisogna cunfirmà u lance di l'installazione cliccendu "Install".
  4. U prugramma d'installazione sarà fatta.
  5. Per finalizà u travagliu, cliccate "Finish" in a finestra Installazione Assistentichì verrà annunziatu nantu à a fine di u prucessu di stallazione.
  6. Ora quandu hè attivatu Editor di Politiche di Gruppo invece di un errore, l'utellu necessariu sarà attivatu.

U prucessu di eliminazione di l'errori in l'OS di 64 bit leggermente diversa da l'opzione di sopra. In stu casu, vi duverete fà una serie di azzioni supplementari.

  1. Effettuate tutti i passi sopra cusì finu è ancu annantu à u cinque punti. Allora apri "Esploratore". Inserite u seguitu via in a so barra di indirizzu:

    C: Windows SysWOW64

    Cliccate Enter o fate un clic nantu à a freccia à diritta di u campu.

  2. Si movenu à u cartulare "SysWOW64". Fighjendu u pulsante Ctrl, cliccà successivamente u bottinu sinu di u mouse (Pittura) per nomi di directory "GPBAK", "GroupPolicyUsers" è "GroupPolicy", oltre à u nome di l'oggiu "gpedit.msc". Dopu cliccate nantu à a selezzione cù u cliccu giuvule di u mousePKM). Sceglite "Copia".
  3. Dopu à quì in a barra di indirizzu "Esploratore" cliccate nantu à u nome "Windows".
  4. Andà à u cartulare "Windows"vai à u cartulare "System32".
  5. Una volta in a cartula di sopra, cliccate PKM per qualunque spaziu vacante in lu. In u menù, selezziunate l'opzione Incolla.
  6. Più probabilmente, una finestra di dialogu si aprirà in cui vo avete bisognu à confermà e vostre azioni, cliccendu nantu à a didicazione Copia cun Sostitu.
  7. Dopu avè eseguitu l'azione di sopra o ancu invece di essa, s'ellu ci hà oggetti copiati in u cartulare "System32" assenza, un altru dialogu si aprirà. Eccu ancu bisognu à cunfirmà e so intenzioni cliccendu "Continue".
  8. Dopu, inserisci in a barra di indirizzu "Esploratore" espressione:

    % WinDir% / Temp

    Cliccate nantu à a freccia à a destra di a barra di indirizzu, o solu cliccate Enter.

  9. Andà à u cartulare induve l'oggetti temporanei sò salvati, cerca l'elementi cù i nomi seguenti: "gpedit.dll", "appmgr.dll", "fde.dll", "fdeploy.dll", "gptext.dll". Fighjete a chjave Ctrl è cliccate Pittura per ognunu di i schedari di sopra per selezionarli. Dopu cliccate nantu à a selezzione PKM. Sceglite da u menu "Copia".
  10. Ora in cima di a finestra "Esploratore" à a sinistra di a barra di indirizzu, cliccate nantu à l'elemento "Torna". Ha a forma di una freccia chì punta à a sinistra.
  11. Sì avete effettuatu tutte e manipolazioni elencate in a sequenza specificata, allora riturnate à a cartella "System32". Ora si ferma à cliccà PKM cù una area vuota in stu cartulare è in a lista selezziunate l'opzione Incolla.
  12. Aferite cunfermate l'azione in a finestra di dialogu.
  13. Poi riavvi a computer. Dopu à riavvià, pudete scappà Editor di Politiche di Gruppo. Per fà sta, digita a cumbinazione Win + R. L'utunu aprirà Run. Inserite u comando chì seguite:

    gpedit.msc

    Cliccate "OK".

  14. Nantu à a maggior parte di i casi, l'instrumentu ghjustu deve inizia Ma se ricevi ancora un errore, allora torna à fà tutti i passi per installà u patch à u passu 4 inclusivo. Ma in a finestra di speghju cù "Installazione guidata" un bottinu "Finish" ùn fate un clic, ma apri "Esploratore". Inserite l'espressione seguente in a barra di indirizzu:

    % WinDir% / Temp / gpedit

    Cliccate nantu à a freccia di transizione à a destra di a barra di indirizzu.

  15. Una volta in u cartulare ghjustu, dipende da a profondità di bit di u sistema operativu, dopu cliccate Pittura annantu à l'oggetto "x86.bat" (per 32-bit) nant'à "x64.bat" (Per 64 bit). Allora cerca di attivà torna. Editor di Politiche di Gruppo.

Sì nome u prufessu sottu u travagliu nantu à u vostru PC hà spaziiPò ancu quandu tutte e condizioni sò sopra cunnume quandu cercanu di scena Editor di Politiche di Gruppo un errore mi vurrà, senza importà quantu sia u vostru sistema. In stu casu, per esse capace di eseguire l'utellu, una serie di azzioni sò necessarie.

  1. Eseguite tutte le operazioni di installazione di patch finu è annantu à u puntu 4. Cambia directory "Gpedit" u listessu cum'è sopra. Una volta in stu cartulare, cliccate PKM annantu à l'oggetto "x86.bat" o "x64.bat", a seconda di u bit di OS. In a lista, selezziunate l'elemento "Cambia".
  2. U cuntenutu testu di l'oggetto selezionatu in Notepad si apre. U prublema hè chì "Linea di cumandamentu"l'elaborazione di u patch ùn capisce micca chì a seconda parola in u cuntinu sia una prosecuzione di u so nome, ma a sente per esse l'iniziu di una nova squadra. Per "spiegà" "Linea di cumannu"cumu si leghje u cuntenutu di l'oggetto in modu corretto, avemu da fà qualchì cambiamenti à u còdice di patch.
  3. Cliccate nantu à u menu di u Notepad. Edit e sceglite una opzione "Sostituvi ...".
  4. A finestra s'avvia. "Sostituite". In u campu "Cosa" enter:

    % username%: f

    In u campu "Cosa" detene l'espressione seguente:

    “% Username%”: f

    Cliccate "Sostitu tutti".

  5. Chiudite a finestra "Sostituite"cliccendu nantu à u bottinu di chjaru standard in u angulu.
  6. Cliccate nantu à u menu di u Notepad. "File" è selezziunate "Salvà".
  7. Chiudite u Notepad è tornà à u cartulare. "Gpedit"induve l'oggetto mutabile si trova. Cliccate nantu à sta PKM e sceglite "Run as administrator".
  8. Quandu u lottu hè batteghjatu, pudete pressà "Finish" in a finestra Installazione Assistenti e prova à attivà Editor di Politiche di Gruppo.

Metudu 2: Copiate i file da u directory GPBAK

U modu di ripristinazione di un oggettu gpedit.msc eliminatu o dannatu, è ancu elementi pertinenti, hè adupratu esclusivamente per e edizioni Windows 7 Professional, Enterprise è Ultimate. Per queste edizioni, questu opzione hè ancu più preferibile chè u correzione di un errore cù u primu mètudu, postu chì quellu impiega menu risicu, ma un risultatu positivu ùn hè micca garantitu. Questu metudu di recuperu hè fattu copendu u cuntenutu di u directory. "GPBAK"dove sò l'ogni originali di backup "Editor" catalogu "System32".

  1. Aprite "Esploratore". Se avete un sistema operativo 32 bit, allora digià l'espressione seguente in a barra di indirizzu:

    % WinDir% System32 GPBAK

    Se aduprate una versione à 64-bit, inserisci u codu chì seguita:

    % WinDir% SysWOW64 GPBAK

    Cliccate nantu à a freccia à diritta di u campu.

  2. Selezziunate tutti i cuntenuti di u directory in cui ci si trova. Cliccate nantu à a selezzione PKM. Sceglite un articulu "Copia".
  3. Poi cliccate nant'à a barra di indirizzu nantu à l'iscrizzione "Windows".
  4. Dopu, truvate a cartella "System32" è andate in ellu.
  5. In u directory aperta, cliccate PKM per qualunque spaziu vacante. In u menù, selezziunu Incolla.
  6. S'ellu hè necessariu, cunfirma l'inserzione cun a sostituzione di tutti i file.
  7. In un altru tipu di finestra di dialogo, cliccate "Continue".
  8. Poi riavvi u PC è pruvate à fà u strumentu desideratu.

Metudu 3: Verificate l'integrità di i file OS

Vista chì gpedit.msc è tutti l'ogni riferiti appartenenu à i componenti di u sistema, hè pussibule ripristinare a salute Editor di Politiche di Gruppo da eseguendu l'utilità "SFC"pensatu per verizà l'integrità di i schedari di u sistema operativo è ripristinallu. Ma sta scelta, cum'è a prima, travaglia solu in i edizioni Professional, Enterprise è Ultimate.

  1. Cliccate "Start". Entra "Tutti i prugrammi".
  2. Andà à "Standard".
  3. In a lista, truvà l'oggiu "Linea di cumandamentu" è cliccate nantu à ellu PKM. Sceglite "Run as administrator".
  4. Si duverà "Linea di cumandamentu" cun privilegi di amministratore. Add to it:

    sfc / scannow

    Cliccate Enter.

  5. Inizia a procedura per verizà i schedari di OS, cum'è gpedit.msc, utilità "SFC". A dinamica di a so esecuzione hè pussibule visualizzata in una stessa finestra.
  6. Dopu a scansione hè cumpletata, un missaghju deve vene in a finestra chì precede chì i file danneggiati sò stati ritrovati è recuperati. Ma pò ancu apparire à a fine di u cuntrollu chì l'uternità hà trovu i schedari danneggiati, ma ùn hè micca capace di risolve alcuni di elli.
  7. In questu ultimu casu, hè necessariu effettuà una scansione di utilità. "SFC" attraverso "Linea di cumandamentu" in un computer chì esegue in "Modu sicuru". Ancu, forse, u discu duru ùn conserva micca e copie di i schedari necessarii. Poi, prima di scansione, hè necessariu inserisce u discu di installazione Windows 7 in u drive, da u quali u OS era installatu.

Ulteriori dettagli:
Scansione per l'integrità di i schedari OS in Windows 7
Chiama a "linea di cumannu" in Windows 7

Metudu 4: Risturazione sistema

Se aduprate e edizioni Professional, Enterprise è Ultimate è avete un puntu di riparazione d'OS in u vostru computer, creatu prima chì l'errore cum'è cuminciò à apparì, cioè, hà sensu restituisce a funzionalità completa di u sistema operativo cun ellu.

  1. Passà per "Start" to folder "Standard". Cumu fà sta, spieghja cù considerazione di u metudu precedente. Poi entra in u directory "Servizio".
  2. Cliccate nantu à "Ripristinà sistema".
  3. A finestra di u utilità di riparazione di u sistema cumincerà. Cliccate "Prossimu".
  4. A finestra s'hè aperta cù una lista di punti di recuperu. Ci sò ancu parechje. Per una ricerca più completa, selezziunate a casella accanto à "Mostra altri punti di riparazione". Selezziunate a scelta chì hè stata formata prima chì l'errore apparessi. Selezziunu e cliccate "Prossimu".
  5. In a prossima finestra, per inizià a prucedura di recuperu di sistema, cliccate "Fatti".
  6. U computer riavanu. Dopu una ripruduzione cumpleta di u sistema, u prublema cù l'errore di quellu studie deve sparisce.

Metudu 5: Eliminà Virus

Una di e ragioni per l'errore "gpedit.msc micca trovu" pò esse attività virale. Se procedemu da a suppusione chì u còdice maliziu hè già passatu in u sistema, ùn ci hè tantu bisognu di scansione cù un software regule di antivirus. Per questu prucedura, avete bisognu di aduprà utilità speciali, per esempio, Dr.Web CureIt. Ma ancu aduprà prugrammi di terze parti chì ùn prevede micca a so stallazione, hè megliu à verificà se viru da un altru urdinatore o da avè da un LiveCD o da un LiveUSB. Se l'utilità scopre un virus, allora ghjudicate e so raccomandazioni.

Ma ancu a rivelazione è l'eliminazione di u virus chì ha portatu à l'errore chì studiate ùn garantisce micca u ritornu à u travagliu. Editor di Politiche di Gruppopicchì i schedari di sistema pussianu esse danneggiati da ellu. In questu casu, dopu a neutralizazione, avete bisognu di fà una procedura di recuperu cù un di i algoritmi di i metudi descritti sopra.

Metru 6: Reinstalla u sistema operativu

Sì nessunu di questi metodi ti hà aiutatu, allora l'unica manera di rimede a situazione hè di reinstallà u sistema operativu. Stu metudu hè adupratu ancu per quiddi utenti chì ùn vogliono micca dà messi cù vari ambienti è utilità di riparazione, ma preferenu risolve u prublema in una sola volta. Inoltre, stu metudu hè pertinente s'ellu ci hè l'errore "gpedit.msc ùn hè micca trovu" ùn hè micca u solu prublemu in u computer.

Per ùn più trattà u prublema descritta in questu articulu, aduprà u discu di installazione per Windows 7 Professional, Enterprise o Ultimate, ma micca Home Basic, Home Premium o Starter per l'installazione. Inserite u media OS in u drive è ripartite u computer. E seguitu, seguite e raccomandazioni chì si vedenu nantu à u monitor. Dopu avè installatu a edizione OS necessaria, u prublema di gpedit.msc deve sparisce.

Comu pudete vede, a scelta di un metudiu più pratice è up-to-date di risolve u prublema cù l'errore "gpedit.msc micca trovu" in Windows 7 dipende da assai fattori. Queste includenu a revisione di u sistema operativu è a so capacità di cifra, è ancu e cause immediate di u prublema. Alcune di e opzioni presentate in st'articulu ponu esse aduprate in a quasi tutti i casi, mentre altri sò applicabili solu per un gruppu specificu di condizioni.