Comu si sapi, ci sò dui tipi di indirizzu in e tabelle Excel: relativo è assolutu. In u primu casu, a riferenza hè cambiata in a direzzione di copia per a quantità relativa di spostamentu, mentri in u secondu hè riparatu è rimane invariatu durante a copia. Ma per difettu, tutti gli indirizzi in Excel sò assoluti. In listessu tempu, spessu ci hè bisognu di aduprà indirizzu assolutu (fissu). Scopemu cumu si pò fà.
Usate l'indirizzu assolutu
Possu avemu bisognu di indirizzamentu assolutu, per esempiu, in u casu quandu copiamu una formula, una parte di u quali hè cusì da una variabile visualizzata in una serie di numeri, è u secondu hà un valore constante. Hè cusì, questu numeru ghjucra u rolu di un coefficiente constante, cù cui avete bisognu di effettuà una certa operazione (moltiplicazione, divisione, ecc.) À tutta a serie di numeri variabili.
In Excel, ci sò dui modi per definisce un indirizzu fissu: formendu un riferiment assolutu è aduprà a funzione DFSS. Dai un ochju à ognuna di sti metodi in dettu.
Metudu 1: riferimentu assolutu
Benintesa, u modu più famoso è spessu usatu per crea u indirizzu assolutu hè di aduprà ligami assoluti. I legami assoluti differiscono micca solu funzionale, ma dinù sintassi. L'indirizzu relativo hà a sintassi seguente:
= A1
Per un indirizzu fissu, un signu di u dollaru hè messu davanti à u valore di coordinate:
= $ A $ 1
U segnu di u dollaru pò esse inseritu manualmente. Per fà quessa, setate u cursore davanti à u primu valore di e coordinate di indirizzu (orizzontale) situatu in una cella o in a barra di formula. Dopu, in a configurazione di tastiera in English, cliccate nantu à a chiavi "4" maestru (cù a chjave pressata Shift). Hè quì chì u simbulu di u dollaru si trova. Allora avete bisognu di fà a stessa procedura cù e coordinate verticalmente.
Ci hè un modu più veloce. Duvete mette u cursore in a cella in cui hè situata l'indirizzu, è cliccate nantu à a chjave di funzione F4. Dopu à quessa, u signu di u dollaru apparirà immediatamente simultaneamente davanti à e coordinate orizzontali è verticali di l'indirizzu.
Ora vedemu cum'è indirizzu assolutu hè adupratu in pratica cù aduprà i ligami assoluti.
Piglia una tavula in a quale i salari di i travagliadori sò calculati. U calculu hè fattu da multiplicà u valore di u so salariu personale per un rapportu fissu, chì hè u listessu per tutti i impiegati. U coefficientu hè situatu in una cella separata di u strugliu. Ci hè di u travagliu di calculà i salari di tutti i travagliadori in a manera più rapida pussibule.
- Dunque, in a prima cella di a colonna "Salariu" introducemu a formula per a multiplicazione di u rateu di l'impiegu in questu per u coefficiente. In u nostru casu, sta formula avè la forma seguente:
= C4 * G3
- Per calculà u risultatu finitu, cliccate nantu à Enter in a tastiera. U tuttu hè affissatu in a cella chì cuntene a formula.
- Avemu calcolatu u salariu di u primu impiegato. Avà avemu bisognu di fà ciò per tutte e altre linee. Benintesa, l'operazione pò esse scritta in ogni cella di a colonna. "Salariu" manualmente, introducendu una formula simile, regolata per l'offset, ma avemu l'operazione, appena possibile per effettuà i calcoli, è l'inserzione manuale duverà una grande quantità di tempu. Ié, è perchè spende u sforzu in input manual, se a formula pò esse copiata in altre cellule?
Per copiare a formula, aduprà un strumentu cum'è un marcatore di riempimento. Ci convertemu u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cella induve hè contenuta. In stu casu, u cursore duia deve esse trasformatu in stu marcatore assai riempitu in forma di croce. Fighjate u pulsu sinu di u mouse è trascinate u cursore finu à a fine di u tavulu.
- Ma, cum'è si vede, invece di paghe currette per u restu di i saliani, avemu ricevutu solu zeros.
- Fighjemu a ragione di stu risultatu. Per fà quessa, selezziunate a seconda cellula in a colonna "Salariu". A barra di formula mostra l'espressione chì risponde à sta cella. Comu pudete vede, u primu fattore (C5) corrisponde à a percentuale di l'impiegu, chì a speranza ci salita. U mutamentu di e coordinate paragunatu cù a cella anzianu era da a pruprietà di a relatività. Tuttavia, in stu casu particulare, avemu bisognu. Grazie à questu, a percentuale di l'impiegu chì avemu bisognu hè u primu fattore. Ma u cambiamentu di coordinate accadrà cù u secondu multiplicatore. È avà u so indirizzu ùn si pò parlà di u coefficiente (1,28), è nantu à a cella piena sottu.
Questa hè a ragione perchè a salarità per l'urdinatori successivi nantu à a lista si hè rivelata errata.
- Per rimediare à a situazione, avemu bisognu di cambià u indirizzu di u secondu fattore da u relativu à u fissu. Per fà quessa, vai à a prima cella in a colonna. "Salariu"da evidenziale. Dopu, avemu muvutu in a barra di formula, induve a espressione chì avemu bisognu hè visualizzata. Selezziunu u secondu fattore cù u cursore (G3) è premete a chjave di funzione in a tastiera.
- Come si vede, un signu di u dollaru hè apparutu vicinu à e coordinate di u secondu fattore, è questu, cum'è si ricorda, hè un attributu di l'indirizzamentu assolutu. Per fà vede u risultatu, appughjate nantu à a tasca Enter.
- Ora, cum'è prima, chjamemu a maniglia di riempimentu ponendu u cursore in u angulu in dirittu inferiore di u primu elementu di colonna. "Salariu". Tenite u bottinu sinu di u mouse è caccia lu.
- Comu pudete vede, in stu casu, u calculu hè statu fattu bè è quantu i salarii di tutti i salariati di l'impresa sò calculati in modo correttu.
- Scopri cumu a formula hè stata copiata. Per fà quessa, selezziunu u secondu elementu di a colonna "Salariu". Fighjemu l'espressione situata in a barra di formula. Comu pudete vede, e coordinate di u primu fattore (C5), chì hè sempre parente, spostò un puntu in u rigalu longu à a verticale davanti à a cella anteriore. Ma u sicondu fattore ($ G $ 3), l'indirizzu in cui avemu fattu riparatu, ùn hè micca cambiatu.
Excel utilizza ancu u accunsentimentu chjamatu cumbellu. In questo casu, l'indirizzu di l'elemento hè fissatu sia una colonna o una riga. Questu hè fattu in tale modu chì u segnu di u dollaru hè piazzatu solu davanti à una di e coordinate di l'indirizzu. Eccu un esempiu di un ligame tipicu misto:
= A $ 1
Stu indirizzu hè ancu cunsideratu mixtu:
= $ A1
Hè cusì, l'indirizzu assolutu in a riferenza mischiata hè adupratu solu per unu di i valori di coordinate di i dui.
Videmu cumu si pò mette in pratica stu legame mischjuu aduprendu l'esempiu di a stissa tavula di salarii per i salariati di a cumpagnia.
- Comu pudete vede, ancu l'aghju fattu per chì tutte le coordinate di u secondu fattore sò un indirizzu assolutu. Ma chì vedemu si in questo casu entrambi i valori sò esse riparati? Comu pudete vede, quandu si copia si faci, u spostamentu accade in verticale, è e coordinate orizzontali restanu invariati. Allora, hè bellu pussibule applicà un indirizzu assolutu solu à e coordinate di a linea, è e coordinate di a colonna rimanenu cum'è per difettu - parente.
Selezziunu u primu articulu in a colonna. "Salariu" è in a barra di formule fà a manipolazione sopra ripresenta. Avemu a formulazione seguente:
= C4 * G $ 3
Comu pudete vede, l'indirizzamentu fissu in u secondu multiplicatore hè appiccicatu solu versu e coordinate di a stringa. Per fà vede u risultu in a cella, cliccate nantu à u bottinu. Enter.
- Dopu à quellu, cù u cartulare di riempimento, copia a formula nant'à u intervallo di cellule sottu. Comu pudete vede, a numerazione di paghe per tutti i salariati hè stata fattu correttamente.
- Fighjemu à cume a formula copiata sia visualizzata in a seconda cella di a colonna chì hà fattu a manipolazione. Comu pudete vede in a barra di formula, dopu à a selezzione di questu elementu di u fogliu, sebbene u secondu fattore aghju solu indirizzu assolutu di e coordinate di riga, e coordinate di colonna ùn cambianu. Quessa hè a causa di u fattu chì ci hà copiatu micca orizzontale, ma in verticale. Se ci copiate orizzontalmente, dopu in un casu simile, anzi, avemu da fà un indirizzu fissu di e coordinate di e colonne, è per a righe questu prugramma hè opzionale.
Lezione: Ligami assoluti è relativi in Excel
Metudu 2: a funzione di u FLOSS
U secondu modu di organizà l'indirizzamentu assolutu in a tabella Excel hè aduprà l'operatore FLOSS. A funzione specificata appartene à u gruppu di operatori incrudenti. "Links è matrici". U so compitu hè di formà un ligame cù a cella specifica cù a uscita di u risultatu à l'elemento di u fogliu in u quali l'operatore hè situatu. In stu casu, u ligame hè attaccatu à e coordinate ancu più forti di quandu aduprà un signu di u dollaru. Dunque, hè à volte accettatu di chjamà ligami usando FLOSS "Super-assolutu". Sta dichjarazione hà a sintassi seguente:
= FLOSS (link to cell; [a1])
A funzione hà duie argumenti, è u primu chì hà un statutu obbligatori, è u secondu ùn hà.
Argumentu Cell Link hè un ligame à un elementu di una foglia Excel in forma testuale. Hè cusì, questu hè un ligame normale, ma racchiusi tra virgolette. Ciò hè esattamente ciò chì permette di furnisce proprietà di indirizzu assolute.
Argumentu "a1" - Facebbulariu è usatu in rari casi. U so usu hè necessariu solu quandu l'usu sceglie una opzione d'indirizzamentu alternativa, anzianu l'usu cumunu di e coordinate per tippu "A1" (E colonne anu a designazione di e lettere, è e linee sò numeriche). L'alternativa implica l'usu di u stile "R1C1"in chì colonne, cum'è e righe, sò indicate da numeri. Passa à stu modalità di operazione hè pussibule per mezu di a finestra di opzioni di Excel. Poi, applicendu u operatore FLOSS, cum'è un argumentu "a1" esse indettu u valore "FALSE". Se site in u modu normale di cumandà i ligami, cum'è a maggior parte di l'altri utilizatori, allora cum'è un argumentu "a1" pò specificà valore "VERU". Tuttavia, stu valore hè implicatu per difettu, dunque l'argumentu in stu casu hè assai più faciule in generale "a1" ùn specificate micca.
Vedemu quantu l'indirizzamentu assolutu funzionerà, organizzatu cù a funzione FLOSS, cù l'esempiu di a nostra tabella di salariu.
- Selezziunu u primu articulu in a colonna. "Salariu". Avemu messu un segnu "=". Cumu si ricorda, u primu multiplicatore in a formula specifica per calcularà u salariu deve esse rappresentatu da un indirizzu relativu. Dunque, cliccate nantu à a cellula chì cuntene u salariu rispettuC4). Dopu cum'è a so indirizzu hè visualizzata in l'elemento per chì vene u risultatu, cliccate nantu à u bottinu multiplicate (*) nantu à a tastiera. Allora avemu bisognu di passà à aduprà l'operatore FLOSS. Cliccate nantu à l'icona. "Inserisci funzione".
- In a finestra chì si apre Maestri di funzioni vai in categoria "Links è matrici". Tra u listinu presentatu di nomi selezziunu u nome "DVSSYL". Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK".
- Attiva l'argumentu di a finestra di l'operatore FLOSS. È cusì duie campi chì risponde à l'argumenti di sta funzione.
Mette u cursore in u campu Cell Link. Cliccate nantu à l'elemento di u fogliu, in cui hè u coefficiente per u calculu di u salariu (G3). L'indirizzu apparirà immediatamente in a casella di argumenti. Se aviamu trattatu una funzione regula, allora l'introduzione di l'indirizzu pò esse considerata cumpleta, ma usamu a funzione FLOSS. Come si ricorda, l'indirizzi in essa deve esse in forma di testu. Dunque, avemu involuctu e coordinate, chì si trovanu in u campu di a finestra, in virguli.
Siccome avemu travaglià in u modu di mostra standard di coordinate, u campu "A1" lasciate in bianco. Cliccate nantu à u bottinu "OK".
- L'applicazione esegue u calculu è mostra u risultu in l'elemento fogliu chì cuntene a formula.
- Ora copiamu sta formula à tutte l'altre cellule di a colonna. "Salariu" attraversu u marcatore di riempimento, cum'è fà. Comu pudete vede, tutti i risultati sò stati calcolati in modo correttu.
- Vedemu chì cum'è a formula hè visualizzata in una di e cellule induve era copiata. Selezziunu u secondu elementu di a colonna è guardate a barra di formula. Comu pudete vede, u primu fattore, chì hè una riferenza relativa, hà cambiatu e so coordinate. In listessu tempu, l'argumentu di u secondu fattore, chì hè rappresentatu da a funzione FLOSS, ùn si hè micca cambiatu. In questu casu, una tecnica fissa di indirizzu hè stata usata.
Lezione: Operatore DVSE in Excel
L'indirizzamento assolutu in fogli di calculu Excel si pò truvà in duie manere: usando a funzione FLESS è usando i ligami assoluti. In stu casu, a funzione dà una cunnessione più rigida à l'indirizzu. L'indirizzu in parte assolutu pò esse applicatu quandu utilizanu ligami mixti.