Calculu di l'interessu in Microsoft Excel

Quandu travaglia cun dati tabulati, spessu hè necessariu calcà a percentuale di u numeru, o calculà a percentuale di u numeru totale. Questa caratteristica hè pruposta da Microsoft Excel. Ma, purtroppu, micca tutti l'utenti sò capaci di aduprà l'utrani per travaglià cù interessu in sta applicazione. Scopemu cumu calculà a percentuale in Microsoft Excel.

U calculu di a percentuale di

Prima di tuttu, vedemu cumu calculà a percentuale di un numeru da un altru. A formula generale di calculu hè cumpressa: "= (numero) / (totale_sum) * 100%.

Dunque, per spiegà i calculi in pratica, truvamu quantu percentuale u numeru hè 9 da 17. Prima di tuttu, rimarcu in a cella induve u risultatu sarà cumandatu. Assicuratevi di fà attenti à ciò chì u formatu hè listatu in la tabulazione Home in u gruppu di utensili Numaru. Se u furmatu hè differente da a percentuale, allora avemu da messu u parametru "Interessi" in u campu.

Dopu, scrivite a espressione seguente in a cella: "= 9/17 * 100%".

Tuttavia, cum'è avemu stabilitu u furmatu di percentuale di a cella, aghjunghje u valore "* 100%" ùn hè micca necessariu. Basta à scrive "= 9/17".

Per vede u risultatu, cliccate nantu à u bottinu Inviziu di a tastiera. Cusì avemu un 52.94%.

Hà dighjà un ochju à cumu interessu pò esse calculatu da travaglià cù dati tabulati in cella. Supponi chì avemu bisognu di calculà quantu percentuale hè a parte di e vendite di un tipu particulare di pruduttu da a quantità totale specificata in una cella separata. Per fà quessa, in una linea cù u nome di u pruduttu, cliccate nantu à a cella piena, è setate u furmatu di percentuale. Mettite u segnu "=". Dopu, cliccate nantu à a cella chì indica u valore di l'implementazione di un tipu particulare di pruduttu. Poi, metti u segnu "/". Dopu, cliccate nantu à a cella cù u quantità totale di vendite per tutti i prudutti. Dunque, in a cellula per visualizà u risultatu, avemu una formula.

Per vede u valore di i calculi, cliccate nantu à u pulsante Enter.

Ma, cusì, truvamu a definizione di a percentuale di quota per solu una linea. Hè veramente necessariu aduprà tali calculi per ogni linea successiva? Ùn hè micca necessariu. Avemu bisognu di copià questa formula in altre cellule. Ma, sicuru chì in questo casu a riferenza à a cella cù a summa totale deve esse costante affinchì ùn ci sia micca spostamentu, in a formula ponemu u segno "$" davanti à e coordinate di a so riga e colonna. Dopu, a riferenza à a cella da u parente si trasforma in assoluta.

Dopu, avemu a mo angula inferiore diritta di a cella, chì u valore di chì hè digià statu calculatu, è, tenendu u pulsante di a mouse, trascina finu à a cella, induve a quantità totale hè inclusiva. Comu pudete vede, a formula hè copiata in tutte e altre celle di tabella. Un risultatu immediatamente visibile di i calculi.

Pudete calcularà a percentuale di i componenti individuali di a tavula, ancu s'ellu ci hè quantu totalu micca visualisata in una cella separata. Per fà quessa, dopu avè formattatu a cellula per visualizà u risultatu in un furmatu di percentuale, metti a "=" in essa. Dopu, fate un clic nantu à a cella chì hà a scansione di a vostra parte. Mettemu u segnu "/", è dopu vene da a tastiera a quantità totale da u quale a percentuale hè calculata. Per trasformà u ligame in assolutu, in stu casu, ùn hè necessariu.

Poi, cum'è l'ultima volta, cliccemu nantu à u bottinu ENTER, è trascinendu si copia a formula in e cellule chì si trovanu sottu.

U calculu di u numaru di interessi

Ora truvemu cumu calculà u numeru di u numeru cumunale di una percentuale. A formula generale per u calculu hè a seguita: "percent_value% * total_sum." Dunque, chì si avemu bisognu di calculà chì numeru hè 7% di 70, allora basta inserite l'espressione "= 7% * 70" in a cella. Cum'è, avè un risultatu, avemu un numeru, micca una percentuale, in stu casu ùn hè micca necessaria di definisce u furmatu di percentuale. Deve esse genericu o numericu.

Per vede u risultatu, cliccate nantu à u pulsante ENTER.

Stu mudellu hè abbastanza pratice da aduprà per travaglià cù e tabelle. Per esempiu, avemu bisognu da u fatturatu di ogni articulu per calculà a quantità di VAT, chì in Russia hè 18%. Per fà sta, ci ponemu nantu à una cella scura in a linea cù u nome di a merce. Quest'ultima diventa un elementu constitutivu di a colonna in cui i valori d'IVA saranu indicati. Formate sta cèlica in furmatu di percentuale. Mettemu in u segnu "=". Scriviamu nant'à u tastieru u numeru 18%, è ponemu u segnu "*". Dopu, fate un clic nantu à a cella in cui hè a quantità di redditi da a vendita di questu articulu. A formula hè pronta. In questu casu, ùn si deve micca cambià u formatu di a cella à a percentuale, o rendere i ligami assoluti.

Per vede u risultatu di u calculu cliccate nant'à a tasca ENTER.

Copiate a formula in altre cellule trascinendu. A tavula cù i dati nantu à a quantità di l'IVA hè pronta.

Come si vede, Microsoft Excel fornisce a capacità di travaglià convenientemente cù valori percentuali. In questu casu, l'usu pò calcà sia a percentuale di un certu nùmmaru in percentuale è u numeru di u quantità tutale di interessi. Excel pò esse adupratu per travaglià cù percentuali, cum'è una calculatrice abituale, ma pudete ancu aduprà per automatizà u travagliu di calculà l'intarimentu in tabelle. Questu permette a voi di salvà significativamente u tempu di l'utenti di u prugramma durante i calculi.