AIMP 4.51.2075


L'accessu di l'utenti à l'oggetti di u sistema operativu hè effettuatu à basi di e regule di sicurezza fornite da i sviluppatori. Talvolta Microsoft hè riassicurata è faci impossibile per noi esse u pruprietariu pienu di u nostru PC. In questu articulu spiegheremu cume risolvi u prublema di l'apertura di certe cartelle per manca di diritti per u vostru contu.

Nisun accessu à a cartella di destinazione

Quandu sì l'installazione di Windows, creemu un contu à dumanda di u sistema, chì per difettu hà u status di "Amministratore". U fattu hè chì un tale utilizatore ùn hè micca un adminuvente di pienu. Questu hè fattu per scopi di sicurità, ma à u listessu tempu, stu fattu causa certi prublemi. Per esempiu, quandu ghjunghjite in u repertoriu di u sistema, putemu truvà un fallimentu. Hè tuttu nantu à i diritti attribuiti da l'urdinatori MS, è più precisamente di u so assenza.

L'accessu pò esse chiusu à altre cartelle nantu à u discu, ancu creata da voi. I motivi di stu cumpurtamentu di l'OS si trovanu in a limitazione artificiale di e operazioni cun questu oghju da i prugrammi antivirus o virus. Pò cambià e regule di sicurezza per l'attuale "account" o ancu divintanu a soi pruprietari di u cartulare cun tutte e conseguenze impurtanti per noi. Per eliminà stu fattore, hè necessariu disattivà temporaneamente l'antivirus è verificà a possibilità di aprite a cartella.

Per di più: cumu disattivà l'antivirus

Pudete dinò pruvà à fà l'operazione necessaria cù un directory in "Modu sicuru", perchè a maiò parte di i prugrammi antivirus in i so ùn funzionanu micca.

Leggi ancu: Cumu entrà in u "Modu Furu" in Windows 10

U passu successivu hè un veru cunsegna obbligatoria per u virus. S'elli sò capiti, u sistema deve esse pulitu.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Dopu guardamu altri modi per risolve u prublema.

Metudu 1: Prugrammi di Terza Parte

Per fà una operazione cù a cartella di destinazione, pudete aduprà un software prufessiunale, per esempiu Unlocker. Permette di rimuovere u serratu da l'oggiu, di aiutà a caccià, di spostà o di rinominà u. In a nostra situazione, andendu in un altru locu nantu à u discu, per esempiu, per u desktop, pò aiutà.

Leggi più: Cumu uttene Unlocker

Metudu 2: Vai à Account Amministratore

Prima ci vole à verificà u statu di u contu chì attualmente sò logati in. Se u "Windows" ti eredite da un pruprietariu precedente di un PC o di un portatili, allora probabilmente l'utente attuale ùn hà diritti amministrativi.

  1. Andemu à u classicu "Pannello di cuntrollu". Per fà quessa, aprite a linea Run scelta rapida Win + R è scrivite

    cuntrollu

    Pressu Ok.

  2. Selezziunu a modalità di vista "Piccole Icone" è andà à a gestione di l'account utente.

  3. Fighjà a nostra "contabilità". S'ellu hè indicatu à fiancu à ellu "Amministratore"i nostri diritti sò limitati. Questu utilizatore hà u status "Standard" e ùn pò micca fà cambiamenti à l'impostazioni è alcune cartelle.

Ciò significa chì a registrazione cù i diritti di l'amministratore pò esse disattivata, è ùn ne puderemu micca attivà da u solitu: u sistema ùn permetta micca chì questu sia fattu per u so status. Pudete verificare ciò chì si faci cliccando nantu à unu di i ligami cù i parametri.

UAC mostrerà una finestra simile:

Comu pudete vede, u bottinu "Sì" micca l'accessu hè negatu. U prublemu hè risoltu attivendu l'utente corrispondente. Questu pò esse fattu in u schermu di serratura selezziendu u listinu in u angulu in più à sinistra è inserendu una password.

Se ùn ci hè nisun listinu (hè troppu facili) o a perda perse, fate e seguite azioni:

  1. Per principiu, definiamo u nome "account". Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Start" è andate à "Gestione Computer".

  2. Aprite un ramo "Utenti è Gruppi Locali" è cliccate nantu à u cartulare "Utenti". Eccu tutti i "uchetki" dispunibuli nantu à u PC. Ci sò interessati à quelli chì anu i nomi usuali. "Amministratore", "Guest", articuli chì vene "Default" è "WDAGUtiltyAccount" ùn basta In u nostru casu, questi sò duie entrate. "Lumpics" è "Lumpics2". U primu, cum'è si vede, hè disattivatu, cum'è ind'è l'icona cù una freccia à fiancu à u nome.

    Cliccate nantu à u cù PCM è andate in a prupietà.

  3. Dopu, andate in tab "Membership à u Gruppu" è assicuratevi chì questu hè l'amministratore.

  4. Ricordate u nome ("Lumpics") e chjude tutte le finestre.

Ora avemu bisognu di un mezzu avviabile cù a stessa versione di i "decine", chì hè installatu nantu à u nostru PC.

Ulteriori dettagli:
Cumu fà un drive USB flash aviabile cù Windows 10
Cume avete a configurazione di l'iniziu da un drive flash in BIOS

  1. Avvia da un lettore Flash è à a prima tappa (selezione di lingua) cliccate "Prossimu".

  2. Avemu da ripristinà u sistema.

  3. Solu nant'à u schermu di l'ambiente di recuperu, cliccate nantu à l'elemento chì si vene in a screenshot.

  4. Chiama "Linea di cumandamentu".

  5. Aprite l'editor di u registru, per chì entremu u comando

    regedit

    Spingi ENTER.

  6. Sceglite una rama

    HKEY_LOCAL_MACHINE

    Vai à u menù "File" è selezziunate u buchju.

  7. U serviziu di u listinu in goccia nantu à u modu

    System Disk Sistema Windows 32

    In l'ambiente di recuperu, u discu sistema hè di solitu attribuitu D.

  8. Selezziunu u schedariu cù u nomu "SISTEMA" è cliccate "Apertu".

  9. Dà u nome di a sezione in latinu (hè megliu chì ùn ci sia spazi in essa) è cliccate Ok.

  10. Apriamo u rughjonu selezionatu ("HKEY_LOCAL_MACHINE") è in a nostra sezione creata. Cliccate nantu à u cartulare cù u nomu "Setup".

  11. Fate un dopu cliccate nantu à u parametru

    CmdLine

    Assignemu u valore

    cmd.exe

  12. Di listessa manera, cambemu a chjave

    Tipo di installazione

    Valore richiestu "2" senza quotazione.

  13. Selezzi a nostra sezione creata in precedenza.

    Scaricate u bush.

    Confirmu a intenzione.

  14. Chiudite l'editor è in "Linea di cumannu" eseghjite u comando

    uscita

  15. Spegni u PC indicatu da u bottinu nantu à u screenshot, è dopu cunvertitu. Sta volta, avemu bisognu di scaricà da u discu duru configurendu e configurazione di u BIOS (vedi sopra).

A prossima volta chì u principiate, apparirà a schermata di boot. "Linea di cumandamentu"currisce cum'è amministratore. In stu, attivamu u cuntu chì u nomu hè ricordatu, è ancu resettà a so password.

  1. Scrivemu u cumandatu chì seguitu, unni "Lumpics" username in u nostru esempiu.

    Utente net Lumpics / active: yes

    Spingi ENTER. L'utente hè attivatu.

  2. Riprisate a password cù u cumandamentu

    usatore netu di lumpics ""

    À a fine ci deve esse duie virguli in una riga, chì sò senza un spaziu trà elli.

    Vede ancu: Change Password in Windows 10

  3. Avà bisognu à riportà a configurazione di u Registro di sistema chì hà cambiatu in i valori originali. Propiu quì in "Linea di cumannu", chjama u editore.

  4. Apertu un filiale

    SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE

    In u parametru "CmdLine" eliminemu u valore, chì hè, li lasciamo vuoto, è "Setup Type" assignate value "0" (zero) Cumu stu fattu hè descrittu sopra.

  5. Chiudite l'editor, è in "Linea di cumannu" eseghjite u comando

    uscita

Dopu chì e ste azzioni sìanu finite, un utilizatore attivatu apparirà nant'à u schermu di blucciu cù diritti di amministratore è, ancu, senza password.

Entendu in stu account, pudete gode di privilegi elevati quandu cambiate i parametri è accede à l'oggetti OS.

Metudu 3: Attiva u account Amministratore

Questu metudu hè aduvatu se u prublema si dumanda quandu sì in un account avà privilegi di amministratore. In a introduzione, avemu amparatu chì questu hè solu un "titulu", ma un altru utilizatore hà privilegi esclusivi, chì portanu u nome "Amministratore". Pò esse attivatu cù u listessu metudu cum'è in paragrafo precedente, ma senza riavvicinà è modificendu u registru, direttamente in u sistema in esecuzione. A password, se esiste, hè ancu reset. Tutte l'operazioni sò eseguite in "Linea di cumannu" o in a sezione pertinente di i parametri.

Ulteriori dettagli:
Cume esecutivà "Invitu di cumannu" in Windows 10
Usa u account "Amministratore" in Windows

Conclusione

Applicendu e istruzzioni descritte in st'articulu è uttinendu i diritti necessarii, ùn vi scurdate chì certi file è cartelle ùn sò micca inutilmente bloccati. Questu vale per l'oggetti di u sistema, cambendu o eliminendu di chì pò è tocca necessariu à l'inoperabilità di u PC.