Connessione remota à un computer cù Windows 7

Ci sò situazioni chì l'utente hè alluntanatu da u so computer, ma hà bisognu di cunnessu per esse per riceve informazioni o cunduce una certa operazione. Inoltre, l'usu pò sentire a necessità di assistenza. Per risolve u prublema, a persona chì hà dicitu di dà una tale assistenza ci vò à fà una cunnessione à distanza da u dispositivo. Amparemu cume configurà l'accessu in furmatu nantu à un PC cù Windows 7.

Vede dinò: Analoguri di TeamViewer gratuiti

Cume per configurà una cunnessione à distanza

A maiò parte di e travaglie in PC ponu esse risolte cun l'aiutu di prugrammi di terze parti o cù e caratteristiche di u sistema operativu integratu. L'organizazione di l'accessu remote à i computer in esecuzione di Windows 7 ùn hè micca una eccezione. Hè vera, hè assai più faciule per configurà cun software addizionale. Eguite in modi speciichi per arricchisce u travagliu.

Metudu 1: TeamViewer

Prima di tutti, scopu cum configurà l'accessu in furmatu cù l'applicazioni di terze parti. È inizià cù una descrizione di l'algitismu d'azione in u prugrammu più popolari specificamente progettatu per u scopu ch'è noi studiate - TeamViewer.

  1. Avete bisognu di lanciare TeamViewer nantu à u computer à chì vo vulete connettà. Questu deve esse fattu sia da una persona vicina à ellu, sia da voi per contu s'ellu prevede di partì per un bellu tempu, ma sapete chì pudete avete bisognu di un accessu à un PC. Nantu à u listessu tempu in u campu "U vostru ID" è "Password" i dati sò visualizzati. Sò necessarii di esse registrati, chì saranu a chjave chì deve esse inserita da un altru PC per cunnessu. In questu casu, l'ID di stu dispositiu hè costante, è a password cambia cun ogni novu lanciu di TeamViewer.
  2. Attiva TeamViewer nant'à u computer chì serve per cunnessu. In u campu ID di cullettore, inserite u codice di nove cifre chì hè statu messu in u visu "U vostru ID" nantu à un PC à distanza. Assicuratevi chì u pulsante di radio sia impostatu à posizioni "Cuntrollu". Appughjà nantu à u pulsante "Cunnessi cun partner".
  3. U PC à distanza serà ricercatu per l'ID entratu. Per rializà a ricerca, hè imperativu chì u computer sia attivatu cù u prugramma TeamViewer in esecuzione. S'ellu hè u casu, una finestra si aprirà in cui vo avete bisognu di entrà una password di quattru cifre. Stu còdice hè statu messu in campo "Password" cumu quellu di u telefunu a distanza, cum'è si ghjunghju sopra. Dopu avè inseritu u valore specificatu in un unicu campu di a finestra, cliccate "Login".
  4. Ora "Desktop" U computer à distanza si pò affissà in una finestra separata nantu à u PC, vicinu à u situ chì vi si trova attualmente. Ora, da questu finestra ti pò fà qualchì manipolazioni cù u dispositivo à distanza in listessu modu cume si fussi direttamente dietro a so tastiera.

Metudu 2: Ammyy Admin

U prossimu prugramma assai populare per l'azzurera di l'accessu in remotu à un PC hè Ammyy Admin. U principiu di u funziunamentu di questu strumentu hè simule à l'algitimu di azzioni in TeamViewer.

  1. Fighjate Ammyy Admin à u PC à a quale vi truverete. A cuntrastu di TeamViewer, per l'iniziu ùn hè necessariu ancu di fà una procedura di stallazione. In a parte sinistra di a finestra aperta in i campi "U vostru ID", "Password" è "U vostru IP" i dati richiesti per a procedura di cunnessione da un altru PC saranu visualizzati. Avete bisognu di una password, ma pudete sceglie a seconda componente di entrata (ID di computer o IP).
  2. Avà avviate Ammyy Admin nant'à u PC da chì vi piacè cunnessu. In a parte diritta di a finestra di l'applicazione in u campu ID client / IP Inserite l'identità o l'IP di ottu cifre di u dispositivo chì vogliono cunnesse. Cumu truvà e infurmazione, avemu descrittu in u paragrafo precedente di stu metudu. Next, cliccate nantu à "Connect".
  3. A finestra di entrata di una password apre. In u campu in livellu, inserite u codice à cinque cifre chì era spiegato in u prugramma Ammyy Admin nant'à u PC à distanza. Next, cliccate "OK".
  4. Ora l'utente chì hè vicinu à l'ordinatore remoto deve cunfirmà a cunnessione cliccendu u pulsante in a finestra chì si vede "Permette". Sùbbenu, s'ellu hè necessariu, smintigliando e caselli corrispondenti, puderà limità l'esecuzione di certe operazioni.
  5. Dopu à quessa, u vostru PC esiste "Desktop" un dispositivo a distanza è pudete svolgere in ellu e manette manipule cum'è direttamente dietro u computer.

Ma, naturalmente, avete una domanda logica, chì andà à fà se nimu hè intornu à u PC per confirmà a cunnessione? In stu casu, in stu computer, avete bisognu non solu di Ammyy Admin, di scrive u so username è di a parola, ma fate ancu una serie di altre azzioni.

  1. Cliccate nantu à u menu in u menù. "Ammyy". In a lista chì si apre, sceglite "Impostazioni".
  2. In a finestra di configurazione chì vene in tab "Cliente" cliccate u pulsante "Diritti di Accessu".
  3. A finestra s'hè aperta "Diritti di Accessu". Cliccate nantu à l'icona da una icona verde. "+" à u fondu di u.
  4. Una piccola finestra si vede. In u campu "Computer ID" Avete bisognu di entrà l'ID Ammyy Admin nant'à u PC da u quali hè accessu u dispositivo attuale. Dunque, sta infurmazione deve esse cunnisciuta anticipatamente. Nant'à i campi inferiori, pudete inserire una password, chì, quandu entrata, accede à l'utente cù u ID specificatu. Ma se lascite questi campi vuotu, allora a cunnessione ùn ancu micca bisognu inserendu una password. Cliccate "OK".
  5. L'identificativu specificatu è i so diritti sò ora visualizzati in a finestra "Diritti di Accessu". Cliccate "OK", ma ùn chjude Ammyy Admin stessa o spegne u PC.
  6. Ora, quandu vi truverete in lontananza, sarà abbastanza per esaminà Ammyy Admin nantu à qualunque dispositivu supportatu da ellu è inserite l'ID o IP di u PC chì era fattu a manipolazioni sopra descritti. Dopu avè premutu u bottinu "Connect" a cunnessione sarà fatta immediatamente senza necessità di inserisce una password o una cunfirmazione da u destinatariu.

Metudu 3: Configurazione di u desktop à distanza

Pudete configurà l'accessu à un altru PC aduprendu l'utellu di u sistema operativu, chjamatu "Scrittura à distanza". Dunque si notate chì se ùn fate micca cunnessione à u servore, solu un utilizatore pò travaglià cun a so, perchè ùn ci sò micca cunnessioni simultanee di parechji profili.

  1. Come in i metodi antichi, prima di tuttu, avete bisognu di configurà u sistema informaticu à chì a cunnessione sarà fatta. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Passà per l'elemento "Sistema è Sicurezza".
  3. Ora andate à a sezione "Sistema".
  4. A parte sinistra di a finestra chì si apre, cliccate nantu à l'etichetta. "Opzioni avanzate".
  5. Una finestra per l'impostazione di parametri addiziunali si apre. Cliccate nantu à u nome di a sezione. "Accessu à distanza".
  6. In blocu "Scrittura à distanza" per difettu, u pulsante di radio deve esse attivu in a posizione "Ùn permettite micca e cunnessioni ...". Bisognu à riorganizà lu in posizione "Permettite di cunnessu solu da i computer ...". Verificate ancu a scatula opposta "Permette a cunnessione di l'assistenza à distanza ..."sì manca. Poi cliccate "Selezzi utenti ...".
  7. Apparisci Shell "Utenti di u desktop à distanza" per selezzià l'utenti. Quì puete attribuire quessi profili da aia chì l'accessu à distanza da stu PC seranu permessi. S'ellu ùn hè micca creatu nantu à sta computer, ci vole prima creà conti. I profili di l'administratore ùn anu micca esse aghjunti à a finestra. "Utenti di u desktop à distanza"Perchè anu diritti di accessu per difettu, ma in una sola situazione: sti conti amministrativi duve avè una password. U fattu hè chì a politica di sicurezza di u sistema cuntene una restrizzione chì u tippu specificu d'accessu pò esse furnitu solu cù una password.

    Tutti l'altri profili, se vulete dà loro l'opportunità di andà à stu PC à distanza, avete bisognu di aghjunghje à a finestra attuale. Per fà quessa, cliccate "Add ...".

  8. In a finestra chì si apre "Selezzione:" Utenti " scrivite i nomi separati da virguli registrati in questu computer per l'utenti chì volete aghjunghje. Poi premete "OK".
  9. I cunti scelti vene à vene in a scatula "Utenti di u desktop à distanza". Cliccate "OK".
  10. Next, cliccate "Applicà" è "OK"ùn vi scurdate di fermà a finestra "Prupietà di u sistema"sì altrove, micca tutte e cambiamenti chì fate entreranu in vigore.
  11. Avà avete bisognu di cunnosce l'IP di u computer à u quale ti connette. Per uttene l'infurmazioni specificate, chjamate "Linea di cumandamentu". Cliccate torna "Start"ma sta volta và à a didicazione "Tutti i prugrammi".
  12. Dopu, andate in u cartulare "Standard".
  13. Avendu trovu l'oggiu "Linea di cumandamentu", cliccate à diritta nantu à sta. In a lista, selezziunà a posizione "Run as administrator".
  14. Shell "Linea di cumannu" principia. Battete u cumandatu chì seguitu:

    ipconfig

    Cliccate Enter.

  15. L'interfaccia di a finestra mostra una serie di dati. Fighjulanu tra elli per un valore chì curriscia u parametru. "Indirizzu IPv4". Fighjate o scrivite, perchè queste informazioni saranu necessarie per cunnessu.

    Hè ricurdatu chì ùn hè micca pussibule di cunnessione à un PC chì si trova in a modalità d'ibernazione o in rileva. Dunque, hè necessariu assicurà chì e funzioni specificate sò disabilitate.

  16. Ora turnemu à i parametri di u computer da cui vulemu cunnessu à u PC à distanza. Andate in a traversu "Start" to folder "Standard" è cliccate nantu à u nome "Connection desktop à distanza".
  17. A finestra cù u listessimu nomu aprirà. Cliccate nantu à l'etichetta "Mostra opzioni".
  18. Un blocu interu di parametri addiziunali si aprirà. In a finestra attuale in a tab "Generale" in u campu "Computer" inserite u valore di l'indirizzu IPv4 di u PC à distanza chì anu appressu in precedenza "Linea di cumandamentu". In u campu "Utente" inserite u nome di unu di ddi conti chì i so profili eranu in precedenza aghjuntu à u PC à distanza. In altre tabulette di a finestra attuale, pudete fà impostazioni più dettagliate. Ma cum'è in regula, per una cunnessione normale, nisunu bisognu di esse cambiatu quì. Cliccate dopu "Connect".
  19. Cunnessione à un computer à distanza.
  20. Dopu avete bisognu di inserite a password per stu account è cliccate nantu à u bottinu "OK".
  21. Dopu à quessa, a cunnessione si sparirà è u desktop remoto sarà apertu cum'è in prugrammi precedenti.

    Devi arricà chì sì "Windows Firewall" i setariti predefiniti sò impostati, allora ùn bisognu micca cambià nulla per aduprà u metodo di cunnessione sopra descrittu. Ma s'è cambiatu i parametri in u difensore standard o aduprà firewall di terze parti, pudete avete bisognu di una configurazione in più di questi componenti.

    U svantaggiu principale di stu metanu hè chì, cù l'aiutu di questu, pudete cunnesse facilmente à un computer via una rete locale, ma micca via Internet. Se vulete configurà a cumunicazione per Internet, allora, in più di tuttu, avete a svolta l'operazione di inoltrani i porti dispunibili nantu à u router. L'algoritimu di a so implementazione per diverse marche è ancu i mudelli di router può esse assai diversa. Inoltre, se u fornitore attribuisce una dinamica piuttostu dinamica chè una statica, allora tu duverete aduprà servizii addiziunali per configurà lu.

Avemu scupiatu chì in Windows 7 una cunnessione à distanza da un altru computer pò esse stabilita, sia usando prugrammi di terze parti o aduprendu u strumentu OS integratu. Benintesa, a prucedura di configurazione di l'accessu cù l'aiutu di applicazioni specializzate hè assai più simile di una operazione simile effettuata solu esclusivamente da a funzionalità di u sistema. Ma nant'à u tempu, cunnessu cù u cusughi di strumentu di Windows integratu, pudete saltà vari restrizioni (usu commerciale, limite di tempu di cunnessione, ecc.) Chì sò dispunibuli da altri produttori, è furniscenu dinò un migliore spaziu di u "Desktop" . Benchì, data a difficoltà di fà in u casu di una mancanza di una cunnessione LAN, avè solu cunnessione cù u World Wide Web, in questu ultimu casu, l'usu di prugrammi di terze parti hè a soluzione migliore.