"Cumu entrà in BIOS?" - prima o tardu ogni utilizatore di PC chjura a so quista. Per a persona chì ùn hè micca iniziata in a saviezza di l'elettronica, ancu u nomu stessu CMOS Setup o Basic Input / Output System pari misteriosu. Ma senza accede à stu serie di firmware, hè à volte impossibile configurà l'hardware installatu nantu à u computer o reinstallà u sistema operativu.
Entremu in BIOS in u computer
Ci sò parechje manere per entrà in BIOS: tradiziunale è alternativa. Per e versioni più vechje di Windows prima di XP, ci eravate utilità cù l'abilità di edità CMOS Setup da u sistema operativu, ma purtroppu sti prugrami interessanti anu da stallatu è ùn ci hè nunda di sensu in a so considerazione.
Nota: Modi 2-4 ùn funzionanu micca in tutti i computer cun Windows 8, 8.1 è 10 installati, postu chì micca tutti l'attrezzi supportanu appena a tecnologia UEFI.
Metudu 1: Accedi cù a tastiera
U princu di più per entrà in u menu di u firmware di a scheda madre hè di pressà una chiavi o una combinazione di tasti nantu à a tastiera quandu u computer hè in booted dopu passatu u test di autocessenza Power-On (test di prugramma auto-test PC). Pudete imparà da u czipuziu in u fondu di u schermu di u monitor, da a documentazione nantu à a scheda madre o nantu à u situ di u custruatore di "ferro". E scelte più cumune sò Del, Escnumero di serviziu F. Di seguito hè una tavula cù e chjassie possibili, dipende da l'urighjina di l'attrezzatura.
Metudu 2: Parametri di l'iniziu
In e versioni di Windows dopu à "sette", un metudiu alternativu hè pussibule chì utilizanu i parametri di riavvià u computer. Ma cum'è accennatu sopra, articulu "Parametri UEFI firmware" U menu di ripartizione ùn compare micca nantu à ogni PC.
- Sceglite un bottinu "Start"dopu l'icona "Gestione di a putenza". Vai à a linea "Reboot" è premete puru mentre tenendu a chiave Shift.
- U menu di riavvi apparisci induve hè interessatu à a sezione. "Diagnostica".
- In a finestra "Diagnostica" truvamu "Opzioni avanzate"passà in cui vedemu l'oggetto "Parametri UEFI firmware". Cliccate nantu à quessa è a prossima pagina decide "Restart computer".
- U PC riparte è apre u BIOS. U login hè cumpletu.
Metudu 3: Linea di Commandu
Per entrà in Setup CMOS, pudete aduprà e funzioni di a riga di cume. Questu metudu funziona dinò solu nantu à l'ultime versioni di Windows, iniziendu per u "ottu".
- Solu cliccendu drittu nantu à l'icona "Start", chjama u menù contestuale è selezziunate l'elemento "Linea di cumannu (amministratore)".
- A finestra di cumandanza entremu:
shutdown.exe / r / o
. Spingi Enter. - Entramu in u menu di riavvi è di analogia cù Metudu 2 ghjunghjenu à u puntu "Parametri UEFI firmware". U BIOS hè aperto per cambià impostazioni.
Metudu 4: Immettite u BIOS senza una tastiera
Stu metudu hè simile à Modi 2 è 3, ma permetti di entrà in u BIOS, micca aduprà a tastiera à tutti è pò esse utile in casu di u so malfunzionamento. Stu algoritmu hè ancu pertinente solu in Windows 8, 8.1 è 10. Per e informazioni dettagliate, seguite u ligame sottu.
Leggi più: Entra a BIOS senza una tastiera
Cusì, avemu trovu chì nantu à i PC moderni cù UEFI BIOS è l'ultimi versioni di u sistema operativu, ci sò parechje opzioni per entrà in Setup CMOS, è in i computer antichi ùn ci hè micca più nunda di alternativa à i pressi di chiavi tradizionali. Iè, à l'incuntrà, ci era buttuli nantu à u schienu di l'antiche "mother" per entrà in u BIOS à a parte posteriore di u caspu di u PC, ma ora tale equipaggiu ùn pò esse truvatu.