Programmi per a mostra FPS in ghjochi


Come qualunqui altru prugramma per Windows, iTunes ùn hè micca prutestu da vari prublemi in u travagliu. Cume, ogni prublema hè accumpagnatu da un errore cù u so còdice unicu, chì permette di identificà più faciule. Cumu eliminà l'errore 4005 in iTunes, leghje l'articolo.

L'errore 4005 hè spessu presente in u prucedimentu di l'aggiornamentu o di u restituzione di un dispositiu Apple. St'errore dice à l'utente chì un prublema criticu hè avvenutu durante u prucessu di l'aggiornamentu o di a ripruduzione di un dispositiu Apple. E causa di questu errore pò esse parechje, rispettivamente, è e solu sò diverse.

Metodi per risolve l'errore 4005

Metudu 1: riavvete i dispositivi

Prima di imbarcà nantu à una soluzione più radicale à l'errore 4005, avete bisognu di ripartite u computer, è di u persunu di Apple.

È sì u computer deve esse ripartitu in modu normale, allora u dispositiu Apple hà bisognu esse ripartitu cù forza: per fà quessa, teni sempre u tastu di accensione è u pulsu Home nantu à u dispositivo. Dopu à circa 10 secondi, ci sarà un spegnu fermu di u dispositivo, dopu chì avete bisognu di aspettà per ch'ella sia caricata è ripetite a procedura di riparazione (aggiornamentu).

Metudu 2: Aggiornamentu iTunes

Versione obsoleta di iTunes può facilmente causà errori critichi, di qui l'utente troverà l'errore 4005. In questo caso, la soluzione è semplice - avete bisogno di controllare iTunes per aggiornamenti e, se si trovano, installarlo.

Vede ancu: Cumu aggiornà iTunes in u vostru computer

Metudu 3: Sostituite u cavu USB

Se aduprate un cavu USB chì ùn hè micca originale o danneggiato, devi cambià a. Questu vale ancu per i cavi certificati Apple pratica hà ripercussitu ripetutamente ch'elli ùn anu da u travagliu bè cù dispositivi Apple.

Metudu 4: recuperu per mezu di u DFU

Modu DFU hè un metudamentu speciale di emergenza di l'apparatu Apple, chì hè adupratu per ripristinà quandu si presentanu i problemi operativi serii.

Per risturà u dispositiu per DFU, hè necessariu scungerete completamente, è dopu cunnessu à u vostru computer cun un cavu USB è lanciate iTunes in u vostru computer.

Avà avete bisognu di fà una cumbinazione nantu à u dispositiu chì vi permette di entrà u dispositivo in u DFU. Per fà quessa, teni premutu u pulsante di accende di u vostru dispositivo per 3 secondi, è dopu, senza stallà, tenisu u pulsu Home e tene i dui tasti per 10 secondi. Rilasciate u chiave di accensione per cuntenere à tene "Casa" finchè u vostru dispositivo rileva l'iTunes.

Un messagiu apparirà nant'à u schermu, cum'è in a screenshot sottu, induve avete bisognu di cuminciare a prucedura di recuperu.

Metudu 5: Completa l'installazione di iTunes

ITunes pò ùn funzionà micca correttamente nantu à u vostru computer, chì pò necessità di una reinstallazione cumpleta di u prugramma.

Prima di tuttu, iTunes duverà esse eliminatu cumplettamente da u compositore, catturà micca solu i media chì s'incusanu sè, ma altri cumponenti di Apple installati in u computer.

Vede ancu: Cumu rimuie cum'è iTunes da u vostru computer

È solu dopu avè rimuitu completamente iTunes da u vostru computer, pudete principià una nova installazione.

Scaricate iTunes

Sfortunatamente, l'errore 4005 pò ùn sempre si pò baschja da a parte di u software. Sì nessun metudiu hà aiutatu a risolve l'errore 4005, vi puderete suspettà di e prublemi hardware, chì ponu esse, per esempiu, difettu di u dispositiu. A ragione esatta pò esse stabilita da un impieghju di un centru di serviziu dopu a prucedura di diagnosticu.