Aspettative per Novembre 2018: ghjochi gratuiti per abbonati PS Plus

A l'attenzione di quelli chì seguenu i ghjochi liberi mensili Ps Plus: in nuvembri 2018, a distribuzione di i ghjochi di u mese iniziò. In a prossima compilazione di parechji successi. Una attenzione particulare deve esse prestata à u sparatore Bulletstorm è u film d'azione Yakuza Kiwami.

U cuntenutu

  • Ghjochi gratuiti per abbonati PS Plus chì emergenu in Novembre 2018
    • PS 3 Games
      • Jackbox Party Pack 2
      • Serie Arkedo
    • PS 4 Games
      • Yakuza kiwami
      • Bulletstorm: Full Clip Edition
      • U furmaghju in mare
      • Rotonda

Ghjochi gratuiti per abbonati PS Plus chì emergenu in Novembre 2018

A selezzione di nuvembri per abbonati PS Plus rispetta veramente i bisogni di una grande varietà di ghjocatori. È ciò hè particolarmente piacevule, cume un mese prima, l'utenti ùn eranu micca assai contenti di a gamma proposta di prugetti indie.

PS 3 Games

A porzione di Novembre di ghjochi interesserà primariamente i amanti di e passatempi collettivi. I download gratuiti sò dispunibili da u 6 di Novembre à l'iniziu di Dicembre.

Jackbox Party Pack 2

A prima versione di u ghjocu Jackbox Party Pack 2 hè stata publicata in u 2014

A fan di i ghjoci in cumpagnia d'amichi sò aspettendu aspettendu a cundizione di a raccolta per e feste Jackbox Party Pack. In u pacchettu:

  • Fibbage 2 bluff game (u numeru massimu di lettori hè 8);
  • un ghjocu di l'asta vendendu i "capretti d'arte di Bidiots" appena attaccati à un comprimitu o un telefonu (finu à 6 ghjocini);
  • u ghjocu - chjunculini nantu à tuttu in u mondu Quiplas (fino à 8 giocatori);
  • effetti à i suoni jocu Earwax (fino a 8 giocatori);
  • A ricerca di bombe di Bomb Corp è di u mo ghjocu (fino à 4 giocatori).

Serie Arkedo

Seria Arkedo prima publicata in u 2009

Un ghjocu di avventura affascinante chì unisce e tradizioni di a vecchia scola è u disegnu perfettu di a foto. Durante u testu propositu, l'utente deverà raccolghje bombe è sbarrazzione di u schermu di blocchi.

PS 4 Games

In l'impostai attuale ùn ci sò micca partite di passaghju. Cume hè u casu di a selezzione libera per PS3, pudete scaricà novu elementi per PS4 in un mese. A cumparazione di a distribuzione principia u 6 di Novembre, durerà finu à l'iniziu di l'inveru.

Yakuza kiwami

Kiwami - un remake di a prima parte di u ghjocu Yakuza per PS2

U ghjocu principia cù u fattu chì u so personariu principale Kiryu hè liberatu da a prisione à a libertà. Hè passatu 10 anni in prigione per un crimine ch'ellu ùn hà micca commettu. È aduò sò guidati da un desideriu di restituisce a ghjustizia, è à tempu - di truvà i 10 miliardi di yen mancanti in un modu misteriosu. Kiryu dighjà a travagliu parechje difficoltà nantu à a strada per risolve u prublema: affare cù banda di strade di ladri, participà à una grande battaglia di clan criminali di Tokyo è trova una ragazza chì si chjama Haruka chì pò ghjunghje luce nantu à u misteriu di a scomparsa di u soldu.

Oltre à a storia affascinante, Yakuza Kiwami dà à u lettore l'opportunità di tuffarsi in u mondu di a mafia giappunese, sentite u sapore di i bar di karaoke di Tokyo è ancu ghjucà retro ghjoci in slot machines in stabilimenti di ghjocu lucali. U ghjocu hè ghjucatu à a terza persona.

Bulletstorm: Full Clip Edition

Inizialmente, Gears of WarFull Clip Edition era suppurtatu da esse un sparatore di terza persona, cum'è Gears of War

Questu hè un sparatore di prima persona in cui u lettore diventa Grayson Hunt - un anzianu spaddu elite pirata è assassinu. Dopu avè un caccia al naufragiu hè nantu à u pianeta Stygia. Quì ci vole à fà una scelta - di luttà contr'à i mutanti chì abitano in stu locu, o di pruvà à fughjiti da a cattività forzata è ritornu in casa, induve l'azzione impurtante u attende. Unu di elli hè una riunione cù u so ex comandante militare, chì hà spinnutu una volta Hunt per uccidendu un gran numeru di persone innocenti.

U ghjocu accade in u XXVI seculu. Cusì l'insieme di armi chì un ghjocu mette à a so disposizione hè impressionanti. Benchì pudete affrettà a battaglia non solu cun un cannone fantasticu in listessu, ma ancu cù e mani nude.

U furmaghju in mare

Parechji utilizatori di Burly Men At Sea anu annunziatu chì u ghjocu hè abbastanza faciule da ghjucà.

I caratteri di stu ghjocu avventura sò a trinità di pescatori scandinavi barbuti di l'iniziu di u XX seculu chì abbandunavanu a so occupazione di solitu è ​​partenu in cerca di avventura. In listessu tempu, si superanu parechje prove è scontranu i caratteri di fiabe famose di u mondu.

Cusì, u ghjocu stessu crea una nova storia di fiaba cù l'usu di scenari interattivi, animazione luminosa è u background musicali. U ghjocu hè disputatu per a maniera di u narratore, cume u vagabundu. In stu casu, ogni nova storia ùn sembra micca u precedente.

Rotonda

Ghjocu di rotonda primu liberatu in u 2014

U ghjocu ricrea in u atmosfera di i film di l'anni 70. Sedendu dietro a ruota di a vittura, u lettore deve raccattà i passeggeri è li trasmetta à a destinazione. In listessu tempu, hè consigliabile truvà cache è risolve enigmi in u parcorsu, chì si ponu veramente difficiule. Risolutà i puzzle è guidà una macchina chì ghjunta disperatamente da un latu à l'altru ùn hè micca faciule.

Hè pussibule chì a sorpresa di u pre-New Year ùn hè micca menu spettaculu chè u ghjocu di novembri di Novembre. À propositu, u costi totali di ghjochi gratuiti in Novembre - s'elli sò stati venduti in un pacchettu - saranu 4098 rubli per l'utenti.