Ùn ci hè tantu bonu prugramma per l'overclock di e videocartelle (impostazioni per e prestazioni più alti). Se avete una carta nVIDIA, allora l'utilità EVGA Precision X sarà ideale per ottimizzà a memoria è e l'impostazioni di a frequenza di core, unità di shader, velocità di ventilatore, è ancu. Per e accelerazione seria di u ferru, tuttu hè quì.
U prugramma hè statu creatu in base à RivaTuner, è a messa in opera hè stata fatta cun l'aiutu di u fabbricante di carti EVGA.
C'e li cunsiglii à vede: Altri prugrammi per accelerà i ghjochi
GPU Frequency, Memory, and Voltage Management
Tutte e funzioni chiave sò dispunibule in a finestra principale quandu. Questi includenu u cuntrollu di a frequenza è di a tensione di a scheda video, di a scelta di u schema di rotazione di u cooler, di a selezzione di a temperatura massima permessa. È basta à aghjunghje i parametri è cliccate nantu à "Applica" per applicà nuovi parametri.
Ogni impostazione pò esse conservata in unu di i 10 profili, chì sò attivati da un clic o appughjendu nantu à a "chiave di Sur".
Inoltre, pudete aduprà a velocità di u sistema di raffreddamentu o affidarli à u prugramma in modalità automatica.
Testing settings
Ùn ci hè nunda di prucedure nant'à u prugramma; per difettu, u bottinu Testu hè di colore grigio (per attivà, avete bisognu di scaricà EVGA OC Scanner X). Tuttavia, pudete sceglie qualsiasi altra applicazione è guardà i indicatori in essa. In ghjochi, pudete osservà FPS, frequenza di core è altri parametri impurtanti di i dispositivi.
In particulare, ci hè un parametru cum'è "Frame Rate Target", chì permette di fermà u numeru di fotogrammi per secondu à quelli specificati in l'impostazioni. Da una parte, stu risparmia tanta energia, è da l'altru, dà un numeru stabile di FPS in ghjochi.
Monitoru
Dopu avete aumentatu leggermente a frequenza è a tensione di a scheda video, pudete monitorà u statu di l'adattatore video. Quì pudete valutà sia u prestu di a scheda video (temperatura, frequenza, velocità di ventu) è u processore centralizatu cù RAM.
L'indicatori pò esse visualizati in u banditu (à destra in u pannellu inferiore di Windows), in u schermu (ancu direttamente in ghjochi, assai cun l'indicatore FPS), è ancu nantu à un schermu digitale separatu nantu à tastiere Logitech. Tuttu ciò hè piazzatu in u menu di regolazione.
Benefiti di u prugramma
- Ùn ci hè nunda di superfinu, solu l'overclock è u monitoru;
- Nizza interfaccia futuristica;
- Cunsigliu per l'ultimi sistemi operativi è schede video cù DirectX 12;
- Pudete creà finu à 10 profili di regolazione è inserìli cù una sola chiave;
- Ci hè un cambiu di pelli.
Inconvenienti
- Mancunata di Russificazione;
- Ùn ci hè nisun supportu per ATI Radeon è e carte AMD (ci hè MSI Afterburner per elli);
- L'ultima versione pò dà una schermata blu, per esempiu, quandu rendenu in 3D Max;
- A localizazione inadeguata - certi bottoni sò già cuciti in a pelle è sò sempre visualizzati in Inglese;
- Hà lancia i prucessi di cuntrollu strani chì sò allora difficiuli da rimuovere.
Davanti à noi hè un picculu è generosu à l'utile risorsa PC per overclocking schede video. U sviluppu hè statu fattu in i basi di u cunnittu cun u megliu è avutu in cunservazione da pratichi cunniscenti di u prucessu. EVGA Precision X è adatta per l'usini principianti sia per l'overclocker sperimentatu.
Scaricate EVGA Precision X Free
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: