Eliminà un missaghju in Viber per Android, iOS e Windows

Video scheda o adattatore video - unu di i dispositivi, senza i quali u computer ùn pò puru travaglia. Stu dispositiu elabora l'infurmazioni è vi mostra in u schermu di u monitor, cum'è una maghjina. Perchè a foto sia riprodotta più liscia, veloce è senza artefichi, hè necessariu installà i driver per a scheda video è li aghjurnà à tempu. Fighjate una veduta cchiù vicina à stu prucessu cù u casu di a scheda video nVidia GeForce 9600 GT.

Dove scaricare è cume installà i driver per a scheda video nVidia GeForce 9600 GT

Se avete bisognu di scaricà un software per a citata scheda video, pudete fà quellu in unu di parechji maneri.

Metudu 1: Da u situ ufficiale

Questu hè u prucessu più cuncepitu è ​​dimustratu. Eccu ciò chì avemu bisognu di stu:

  1. Andate à u situ ufficiale di u fabbricante di a scheda video.
  2. A pagina di download si aprirà. In sta pagina avete bisognu di inserite i campi cù l'infurmazioni pertinenti In linea "Tipu di pruduttu" specificate u valore "GeForce". In linea "Serie di prudutti" deve selezzione "GeForce 9 Series". In u prossimu campu avete bisognu di specificà a versione di u vostru sistema operativu è esse certi di a so prufonda. Se necessariu, cambia a lingua di u file caricatu in u campu "Lingua". À a fine, tutti i campi devianu esse simuli à quelli mostrati in a screenshot. Dopu, premete u pulsante "Cerca".
  3. In a pagina successiva puderete vede l'infurmazioni nantu à u driver: a versione, a data di uscita, u sistema operativu supportatu è a dimensione. Prima di scaricà, pudete assicurà chì tutti i campi precedenti sò stati pienu correttamente è u driver hè veramente adatta per a scheda di GeForce 9600 GT. Si pò truvà in a tabulazione "Prudutti supportati". Se tuttu hè currettu, cliccate nantu à u pulsante "Download Download".
  4. A pagina successiva vi sarà richiesta di leggere l'accordu di licenza. Facemu lu so vuluntà è cumincià à scaricà u cliccatore di u driver "Accetta è Scaricate". U prucedimentu di u prucessu download
  5. Quandu u schedariu hè carregatu, esegui u. A finestra s'è aperta duvule avete bisognu di specificà a ubicazione induve i schedari d'installazione saranu sfaccati. Pudete lassà u locu disimballatu u default. Spingi "OK".
  6. U prugramma disimballa direttamente.
  7. Dopu à quessa, u prucessu di verificà u vostru sistema per a compatibilità cù i piloti installati cumincerà. Ci vole letteralmente un minutu.
  8. U passu successivu hè di accettà l'accordu di licenza chì compare in u schermu. Sì accettà cun ellu, cliccate nantu à u bottinu “Accuglaghju. Continuate ".
  9. In a prossima finestra vi sarà dumandatu di sceglie u tipu d'installazione. Se vulete u sistema à fà tuttu da sè, selezziunate l'elemento Express. Per a selezzione di i componenti per l'installazione è l'aggiornamenti di driver, selezziunu "Installazione personalizzata". In più, in questa modalità, pudete installà u driver in maniera pulita, ripristinendu tutte e impostazioni di l'usu è i profili. In stu esempiu, selezziunate l'elemento Express. Dopu à ciò, appughjanu u pulsante "Prossimu".
  10. Dopu, u prucedimentu di l'installazione di u driver s'iniziarà automaticamente Durante l'installazione, u sistema hà bisognu à ripartisce. Iddu farà ancu ella stessa. Quandu u sistema hà ripartitu, l'installazione riprende automaticamente. Cusì vedi una finestra cù un missaghju nantu à l'installazione rializata di u driver è di tutti i componenti.

Questu completa u prucessu d'installazione.

Metudu 2: cun l'aiutu di un serviziu specializatu da nVidia

  1. Andate à u situ web di u fabbricante di a scheda video.
  2. Ci sò interessati à a sezione cù a ricerca automatica di software. Truvate è premete u pulsante. "Driver Piloti".
  3. Dopu à qualchi secondi, quandu u serviziu determina u mudellu di a vostra scheda video è u sistema operativu, vedite di l'infurmazioni nantu à u software chì vi sarà offertu à scaricà. Per difettu, vi sarà offerta per scaricà l'ultima versione di u lugiziale chì risponde à voi per i parametri. Dopu avè lettu l'infurmazioni nantu à u driver assestatu, deve cliccare Scaricate.
  4. Aghjunghjerai à a pagina di download di piloti. Hè simili à quellu descrittu in u primu metudu. In fatti, tutte e altre azzioni saranu esattamente uguali. Pulsante Scaricate, leghje l'accordu di licenza è scarica u driver. Poi l'installu secondu à u schema descrittu sopra.

Per piacè ponu in tuttu chì per aduprà stu serviziu, devi installà Java in u vostru computer. Puderete vede un missaghju corrispondente in assenza di Java, quandu u serviziu cerca di determinà a vostra scheda video è u sistema operativu. Duvete cliccà nantu à l'icona arancione per andà à a pagina di download di Java.

In a pagina chì si apre, premete u pulsante "Scaricate Java per liberu".

U passu successivu hè di confermà l'accentu di l'accordu di licenza. Pulsante "Accunsente è inizià un download gratuito". U prucessu di scaricà u schedariu accumarà.

Dopu avè scaricatu u schedariu di installazione Java, esegui è installatu annantu à u computer. Stu prucessu hè assai simu è pigliarà menu di un minutu. Dopu avè installatu Java in u vostru computer, ricaricate a pagina in cui u serviziu deve rileva automaticamente a tua scheda video.

U navigatore Google Chrome ùn hè micca raccomandatu per stu metudu. U fattu hè chì, da a versione 45, u prugramma hà smintatu di supporta a tecnulugia NPAPI. In altre parole, Java in Google Chrome ùn funziona micca. Internet Explorer hè raccomandatu per stu metudu.

Metudu 3: Utilizendu l'esperienza GeForce

Se u prugramma hè dighjà installatu, pudete usarli facilmente per aggiornà i driver per a scheda video nVidia. Per fà quessa, fate u seguitu.

  1. In a barra di task, truvamu l'icona di u prugramma GeForce Experience è cliccate nantu à u cù u cliccate à diretta o sinistra. In u menù contestuale, selezziunate l'elemento "Cercate l'aggiornamentu".
  2. In a finestra chì si apre, ci sarà infurmazioni nantu à se avete bisognu di aggiornà u cunduttore o no. S'ellu ùn hè micca necessaria, vedite un missaghju nantu à questu in a zona superiore di u prugramma.
  3. Altrimenti, vedi un bottinu. Scaricate oppositu l'infurmazione di versione di driver. S'ellu ci hè un casu, pressa.
  4. In a stessa linea, vedite u prucessu di scaricà i schedari d'installazione.
  5. Una volta finitu, apparteranu duie pulsanti per selezziunà u modu d'installazione. Pressu u pulsante "Installazione espressa". Questu aghjineghjerà tutti i prugrammi dispunibili associati à a scheda video.
  6. Dopu à quessa, l'installazione cumincerà immediatamente in modalità automatica. In stu casu, u sistema ùn hà micca da riavvià. À a fine di l'installazione, vedete un missaghju nantu à a fine di l'operazione.

Metudu 4: Utilizendu l'utilità di l'aggiornu di u driver

Stu metudu hè in qualche misura inferiore di i trè precedenti. U fattu hè chì quandu l'installazione di i driver in i primi tri sensi, u prugramma GeForce Experience hè ancu installatu in u computer, chì in futuro vi avverrà di a presenza di i piloti novu è li scarica. Se i driver sò installati cù utilità di scopi generali, GeForce Experience ùn sarà micca installata. Tuttavia, cunnosce circa stu metanu hè sempre utile.

Per fà quessa, avemu bisognu di qualunu prugramma per ricercà e installà automaticamente i driver in u computer. Pudete vede una lista di sti prugrammi, dinò i so vantaghji è svantaghji in una lezzione speciale.

Lezione: I migliori programmi per l'installazione di i driver

A scelta migliore hè di aduprà DriverPack Solution, unu di i prugrammi più popolari di stu tipu. L'instrumentazione dettagliata è passo-passo per l'aggiornamentu di i piloti chì utilizanu questu utilità sò listate in u nostru articulu tutorial.

Lezione: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

In più, avemu parlatu cume di ricerca di software per dispositivi, cunnosendu solu i so ID.

Lezione: Truvà i piloti da ID hardware

Carte di video nVidia GeForce 9600 GT ID number

PCI VEN_10DE & DEV_0622 & SUBSYS_807A144D
PCI VEN_10DE & DEV_0622 & SUBSYS_807B144D
PCI VEN_10DE & DEV_0622 & SUBSYS_807C144D
PCI VEN_10DE & DEV_0622 & SUBSYS_807D144D

Metudu 5: Tramite u manager di dispositivi

  1. Sul badge "U me computer" o "Questu computer" (dipindendu da a versione di l'OS), cliccate à dirizzione diritta è selezziunate l'ultima linea "Pruprietà".
  2. In a finestra chì si apre, selezziunate l'elemento "Manager di dispositivi" in a zona di sinistra.
  3. Ora in l'arburu di dispositivi ci vole à truvà "Adattatori video". Aprite questu thread è vede a vostra scheda video quì.
  4. Selezziunu e cliccate nantu à u bottinu direttu di u mouse. Andate in a sezione "Aggiorna i driver ..."
  5. Dopu, selezziunate u tipu di driver di ricerca: automaticamente o manualmente. Hè preferibile sceglie a ricerca automatica. Cliccate nantu à a zona curretta di a finestra.
  6. U prugramma cerca a ricerca di i file principali di u driver per a vostra scheda video.
  7. In u casu di truvà l'ultimu aggiornu, u prugramma u stallarà. À a fine, vedete un missaghju annantu à l'aggiornu di un software di successu.

Notate chì questu hè u modu più inefficiente, postu chì in questo casu solu i file di driver principali sò installati chì aiutanu u sistema a ricunnusce a scheda video. Ùn hè micca installatu un software addizionale chì hè essenziale per u pienu operativu di a scheda video. Per questo, hè megliu à scaricà u software nant'à u situ ufficiale, o aggiornà cù i prugrammi di u produttore.

Mi vogliu aduprà chì tutti i metudi di sopra ci aiutanu solu in u casu di una cunnessione Internet attiva. Cusì, ti cunsiglii di avè sempre un installazione USB drive o discu cù i prugrammi più necessarii è impurtanti per backup. È ricordate, l'aggiornamentu di software pussibule hè a chjave per u funziunamentu stabili di u vostru apparitu.