Cumu sincronizà i contatti di Android cù Google


In sta lezione, parlemu nantu à cume si inserisce una foto in u frame in Photoshop.

I fotogrammi chì si trovanu in gran numeri in Internet, ci sò duie tippi: cun un fondu trasparente (png) è cù biancu o àutru (di solitu jpgma ùn necessariamente). S'ellu hè più faciule per travaglià cù u primu, allora avete da toghjanu cù u secondu.

Considerà a seconda opzione.

Aprite l'immagine quadru in Photoshop è crea una copia di u stratu.

Sceglite dunque l'attrezzi "Bacchetta magica" è cliccate nantu à u fondu biancu di u cornice. Appughjà nantu à a chjave Elimà.


Disattivate a visibilità di u stratu "Sfondo" è vede u seguitu:

Rimuovi a selezzione (CTRL + D).

Se u culore di u fotogramme ùn hè micca monofunicu, allora pudete aduprà una selezzione di fondo semplice è a so rimozione successiva.

U fondo da a cornice hè cacciatu, pudete cuminciare à mette a foto.

Trascina l'immagine selezionata nantu à a finestra di u nostru documentu per una cornice è scala finu à a dimensione di u spaziu libaru. In questo casu, l'utellu di trasformazione accende automaticamente. Ùn vi scurdate di tene a chiave SHIFT per tene e proporzioni.

Dopu avè a misura di a dimensione di l'imagine, cliccate ENTER.

Dopu, avete bisognu di cambià l'ordine di i strati in manera chì a cornice sia in cima à a foto.


L'alineamentu di a maghjina relative à u cornice hè eseguita da l'utellu. "Moving".

Questu completa u prucessu di mette a foto in a cornice, allora pudete fà u stilu di l'immagine cun filtri. Per esempiu "Filter - Filter Gallery - Texturizer".


L'informazione presentata in questa lezzione vi permetterà di inserite rapidamente è efficacemente e foto è altre immagini in ogni cornice.