Configurazione di u router ASUS RT-G32

Una caratteristica assai utile in Microsoft Excel hè a selezzione di parametri. Ma, tutti l'utenti cunnosce e capacità di questu strumentu. Cun duie, pudete piglià u valore originale, partendu da u risultatu finale chì vulete truvà. Scopri cumu si pò aduprà a funzione di selezione di parametri in Microsoft Excel.

L'essenza di a funzione

S'ellu hè faciule per parlà di l'essenza di a funzione Selezzione di i parametri, allora sta in u fattu chì l'utente possa calculà i dati di entrata necessarii per truvà un risultatu specificu. Questa funzione hè simile à u strumentu di Finder di Soluzioni, ma hè una opzione più simile. Pò esse adupratu solu in formule singuli, cioè, per calculà in ogni cellula individuale, avete bisognu di scorrà stu utenariu ogni volta. Inoltre, a funzione di selezzione di parametri pò operà cù una sola voce, è un valore desideratu, chì si riferisce à questu cume un strumentu cun funzionalità limita.

Applicazione di a funzione in pratica

Per capì cumu funziula sta funzione, hè megliu spiegà a so essenza cù un esempiu praticu. Spiegeremu u travagliu di u strumentu nantu à l'esempiu di Microsoft Excel 2010, ma l'algitimu di l'azione hè quasi identicu in e versioni successive di stu prugramma è in a versione 2007.

Avemu una tavula di pagamenti di salarii è di bonus à i saliani. Solamente i primati impiegati sò cunnisciuti. Per esempiu, u premiu di unu di elli, Nikolaev A. D, hè 6,035,68 rubli. Inoltre, hè cunnisciutu chì u primu hè calculatu multiplicendu u salariu per un fattore di 0,28. Avemu à truvà i salarii di i travagliadori.

Per avvicinà a funzione, essendu in a scheda "Dati", cliccate nantu à u bottu "Analizza" chì si fate ", chì si trova in a barra di l'uttonu" Lavorà cù Dati "nantu à u nastro. .

Dopu, apre a finestra di selezzione di parametri. In u campu "Set in a cell" avete bisognu di specificà l'indirizzu, chì cuntene i dati finali cunnisciuti da noi, in u quali hè da regolà u calculu. In stu casu, hè una cella induve u premiu di u travagliu di Nikolaev hè stabilitu. L'indirizzu pò esse specificatu manualmente digitendu e so coordinate in u campu pertinente. Se truvate difficiule à fà quellu, o cunsiderate u scunfortu, cliccate puru nantu à a cella desiderata, è l'indirizzu sarà inseritu in u campu.

In u campu "Valore" devi specificà u valore specificu di u premiu. In u nostru casu, sarà 6035,68. In u campu "Cambia valori di cella", inserite a so indirizzu contenendu i dati iniziali chì avemu bisognu di calculà, cioè a quantità di u salariu di l'impiegu. Questu pò esse fattu in u listessu modu chì avemu parlatu sopra: inserisci manualmente e coordinate, o cliccate nantu à a cella curretta.

Quandu tutti i dati in a finestra di parametri hè pienu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Dopu, dopu, u calculu hè fattu, è i valori accatimati si inseriscenu nant'à e cellule, chì sò riportate da una finestra specifica di infurmazione.

L'operazione simile pò esse fatta per l'altre righe di a tavula, se u valore di u primu di l'altri impiegati di a cumpagnia hè cunnisciutu.

Risolvendu equazioni

Inoltre, ancu se ùn hè micca una funzione di core di sta funzione, pò esse aduprata per risolve l'equazioni. Tuttavia, l'utile di selezzione di parametri pò esse utilizzatu cù successu solu par riguardu à l'equazioni cun un ignotu

Imagine chì avemu l'equazione: 15x + 18x = 46. Scrive u so latu sinistro, cum'è una formula, in una di e cellule. Quandu ci hè una formula, in Excel, prima di l'equazione ponu u segnu "=". Ma, in u stessu tempu, invece di u segnu x, ponemu l'indirizzu di a cella induve chì esce u risultatu di u valore desideratu.

In u nostru casu, scrivemu a formula in C2, è u valore desideratu sarà visualizatu in B2. Dunque, l'entrata in a cellula C2 hà a forma seguente: "= 15 * B2 + 18 * B2".

Avviciniamo a funzione cum'è descritta sopra, cioè, cliccendu nantu à u "Pulsu Analisi", e si "nantu à u nastro", è cliccendu nantu à l'elemento "Selezzione di u parametru ...".

In a finestra di selezzione di parametri chì si apre, in u campu "Set in a cell" indica l'indirizzu per chì avete scrittu l'equazione (C2). In u campu "Valore" inseremu u numeru 45, postu chì ci si ricorda chì l'equazione pari à quessu: 15x + 18x = 46. In u campu "Cambia valori di cella", indicemu l'indirizzu induve u valore X sarà uscitu, chì hè di fattu a soluzione di l'equazione (B2). Dopu avemu entratu questu dati, cliccate nantu à u pulsante "OK".

Cumu si pudete vede, Microsoft Excel hà risoltu cù successu l'equazione. U valore x hè uguale a 1,39 in u periodu.

Dopu avè esaminatu l 'strumentu di selezzione di parametri, avemu scupiatu chì questu hè una funzione abbastanza semplici, ma nant'à u tempu utile è convenienti per truvà un numaru scunnisciutu. Pò esse adupratu sia per e calcoli tabulari, sia per risolve equazioni cù una sola sconosciuta. In listessu tempu, in termini di funzionalità, hè inferiore à u più putente Strumentu di ricerca per Soluzione.