Hè cum'è un laptop in apparenza (netbook, ecc.) Chì funziona cun una rete Wi-Fi è senza domande. È unu di i ghjorni chì vi accende - è l'errore si decolla: "Windows ùn hà micca pussutu cunnessione cun Wi-Fi ...". Cosa fà
Cusì era veramente cù u mo laptop di casa. In questu articulu vogliu cuntà cumu pudete eliminà quellu errore (ancu, cum'è prassi mostra, st'errore hè abbastanza cumuni).
I cause più cumuni sò:
1. Mancu di i piloti.
2. E impostazioni di u router si sono perse (o cambiatu).
3. Software antivirus è firewall.
4. Conflittu di prugrammi è driver.
È oghji cume li eliminassi.
U cuntenutu
- Eliminendu l'errore "Windows ùn hà micca pussutu cunnesse à a rete Wi-Fi"
- 1) Configurazione di un sistema operativo Windows (cù Windows 7 quale esempiu, in Windows 8).
- 2) Installazione di una rete Wi-Fi in u router
- 3) Aggiorna i driver
- 4) Installazione di autoruns e disabilitazione di antivirus
- 5) Se nunda aiuta ...
Eliminendu l'errore "Windows ùn hà micca pussutu cunnesse à a rete Wi-Fi"
1) Configurazione di un sistema operativo Windows (cù Windows 7 quale esempiu, in Windows 8).
A propettu à a principiu cù u banale: cliccate nantu à l'icona di a rete in u angulu in dirittu inferiore di u schermu è pruvate à cunnessu "in a versione" manuale à a rete. Vede u screenshot sottu.
Se l'errore di cunnessione à a rete ùn hè ancu micca pussibile (cum'è in l'imagina sottu), cliccate nantu à u bottinu "risoluzione di problemi" (so chì molte persone sò assai scettichi (u trattatu finu à chì hà aiutatu a ripetizilu dui volte rete)).
Se a diagnostica ùn aiuta micca, andate in "Rete è Spartimentu" (per entrà in sta sezione, cliccate puru u dirittu destro nantu nantu à l'icona di reta accanto à l'orologio).
Dopu, in u menù di a sinistra, selezziunate a sezione "Gestione di Rete Wireless".
Ora puru sferite a nostra rete senza filu, à a quale Windows ùn pò micca cunnesse in alcun modo (à propositu, avete u vostru nomu di rete, in u mo casu hè “Autoto”).
Averi, pruvemu à cunnessu cù a rete Wi-Fi ch'è si hè eliminata in passu precedente.
In u mo casu, Windows hà pussutu cunnesse à a rete, senza pratiche di dumande. A ragione hè andata bè triviale: un "amicu" hà cambiatu a password in l'impostazioni di u router, è in Windows in l'impostazioni di a cunnessione di rete, a vecchia password era salvata ...
Dopu, analizzu ciò chì fà se a password per a rete ùn basta o Windows ùn hà micca da connettà per ragioni sconosciute ...
2) Installazione di una rete Wi-Fi in u router
Dopu avè verificatu i cunfigurazioni di a cunnessione senza filu in Windows, a seconda cosa da fà hè di verificà e impostazioni di u router. In u 50% di i casi, è quessi chì sò di culpisce: sia chì si siano perse (ciò chì pudia succedere, per esempiu, durante una panica), o chì qualchissia hà cambiatu ...
Finutu da ùn pudete micca entrà in a rete Wi-Fi da u laptop, allora avete bisognu di configurà a cunnessione Wi-Fi da un computer chì hè cunnessu à u router cun un cavu (pair pair).
Per evità si ripetisce, quì ci hè un bonu articulu nantu à cume si inserisce e impostazioni di u router. Se ùn pudete micca entrà, vi aduiu per cunnuscite cun
In l'impostazioni di u router Sò interessati à a sezione "Wireless" (se in russo, poi configurate i parametri Wi-Fi).
Per esempiu, in i router TP-link, sta sezione pò esse quì:
Configurazione di u router TP-link.
Fighi vene ligame per a configurazione di mudelli popolari di router (l'istruzzioni spieghjanu in dettu cume di configurà u router): Tp-link, ZyXel, D-Link, NetGear.
À proposituIn certi casi, pò esse necessariu resettà u router (router). Nantu à u so corpu ci hè un pulsante speciale per questo. Fighjate e tene per 10-15 secondi.
Task: cambia a password è pruvate à configurà a cunnessione senza filu in Windows (vedi clausula 1 di stu articulu).
3) Aggiorna i driver
A mancanza di piloti (oltre à l'installazione di i piloti chì ùn basanu micca in l'hardware) pò ancu dà errori è fallimenti assai più serii. Hè per quessa, dopu avè verificatu e configurazione di u router è a cunnessione di rete in Windows, avete bisognu di verificà i driver per l'adattatore di rete.
Cumu fà?
1. L'opzione più faciule è più veloce (à a mo opinione) hè di scaricà u pacchettu di DriverPack Solution (più nantu à questu -
2. Scegliete manualmente tutti i driver per u vostru adattatore (chì sò stati installati prima), è dopu scaricà da u situ ufficiale di u custruatore di u vostru laptop / netbook. Pensu chì capirete u salto senza mè, ma pudete truvà quì cumu si smetta di ogni driver da u sistema:
4) Installazione di autoruns e disabilitazione di antivirus
L'antivirus è i firewall (cun certi settori) ponu bloccà tutte e cunnessioni di rete, prutestendoti ostentativamente da minacce periculose. Allora, a più facile opzione hè di sgualdate o sguassate li à u mumentu di a messa in configurazione.
Cume in autoladi: à u mumentu di a messa in configurazione, hè bè appuntatu da rimuovere tutti i prugrammi chì sò automaticamente carichi cun Windows. Per fà quessa, premete a combinazione di pulsanti "Win + R" (valida in Windows 7/8).
Dopu entremu u cumandamentu seguente in a linea "aperta": msconfig
Dopu, in u tab "Startup", rimuovi tutti i marchi di cuntrollu da tutti i prugrammi è ripartite u computer. Dopu à riavvicinà u computer, pruvemu una cunnessione senza filu.
5) Se nunda aiuta ...
Se Windows ùn riesce ancora à cunnessu à a rete Wi-Fi, pudete provà à aprire a linea di cume è inserite i seguenti cumandi successivamente (inserite u primu cumandamentu - premete Invescia, poi u secondu e Enteru torna, etc.):
traccia -f
ipconfig / flushdns
netsh int ip reset
netsh int ipv4 reset
netsh int tcp reset
netsh winsock reset
Questu ripartirà l'adattatore di rete, i percorsi, u DNS chiaru è u Winsock. Dopu, avete bisognu di riavvià u computer è riconfigurà e cunnessioni di rete.