A funzione di salvà automaticamente u documentu in Microsoft Word

À qualchì momentu, l'utente pò truvà un prublemu quandu u computer ripartisce solu. Questu accade più spessu mentre travaglia in u sistema operativu, ma sò volte chì u computer Windows 7 riparta da sè. L'articulu discuie e cause di tale prublema è suggerisce modi di risolve lu.

Cause è soluzioni

In fattu, ponu esse innumerevoli cause, chì vene da esposizione à software maligno à a panica di un elementu di un computer. Sottu chì pruvemu esaminà ogni dettu.

Reason 1: Impact of Virus Software

Forse, u più spessu u computer spontaneamente inizià a riavule, à causa di l'effettu di u virus. Pudete piglià lu in Internet senza ancu perceptu. Hà per quessa chì parechji sperti preveni l'installazione di un prugramma antivirus nantu à un PC chì pruvarà monitorà è eliminà a minaccia.

Leggi ancu: Antivirus per Windows

Ma s'ellu hè troppu tardu per fà questo, allora per risolve u prublema chì avete bisognu di logà "Modu sicuru". Per fà quessa, mentre iniziendu u computer, appughjate appena una chjave F8 è in u menu di configurazione di u lugiziu selezziunate l'elemento corrispondente.

Per di più: cum'è entrà in u "Modu fora di vita" in u computer

Nota: se u vostru adattatore di rete richiede l'installazione di un driver privatu, a cunnessione Internet in "Modu pratettu" ùn hè micca stabilita. Per risolve ciò, selezziunate "Modu sicuru cù u Driver di Rete in Caricà" in u menù.

Una volta nantu à u desktop di Windows, pudete procedere direttamente à pruvà à riparà u prublema.

Metudu 1: Scansione di u Sistema Antivirus

Dopu avè uttenutu à u desktop, avete bisognu di entrà in l'antivirus è di esegu una scansione completa di u sistema per un prugrammu maligno. Quandu hè rilevatu, selezziunate a scelta "Elimina"è micca "Quarantena".

Nota: prima di avè inizio a scansione, verificate l'aggiornamenti antivirus, è installarli, s'ellu ci hè.

Un esempiu di scansione di un sistemu cù "Windows Defender", ma l'istruzione presentata hè cumunu per tutti i prugrammi antivirus, solu l'interfaccia grafica è a posizione di i pulsanti d'interazzioni nantu à esse ponu varia.

  1. Run "Windows Defender". U modu più faciule per fà ciò è da una ricerca nantu à u sistema. Per fà quessa, aprite u menu di avvicinamentu è inserite un nome in u campu pertinente, dopu cliccate nantu à a linea cù u nomu in i risultati.
  2. Cliccate nantu à u listinu in menù. "Verificate"situatu in cima di a finestra, è selezziunate "Scansione completa".
  3. Aspetta finu chì u computer sia scannatu per malware.
  4. Appughjà nantu à u pulsante "Scunvu sistema"s'è micca scuppate e minacce.

U prucessu di scansione hè assai lungu, a so durata dipende direttamente da a taglia di u discu duru è di u spaziu occupatu. In cunsultazione di u testu, rimuovi tutti i "parassiti" s'elli sò stati rilevati.

Per di più: cumu si faci una scansione completa di u virus per i virus

Metudu 2: l'aggiornu di u sistema

Se ùn avete micca aggiornatu u sistema per un lungu tempu, allora verificate e attualizazioni per questu, forse l'attaccanti avianu approfittu di u buctu di sicurezza. Hè assai faciule:

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu". Questu pò esse fattu eseguendu u cumandamentucuntrolluin a finestra Runchì apre apriiu premendu i tasti Win + R.
  2. Individuà a lista "Windows Update" è cliccate nantu à l'icona.

    Nota: se a vostra lista ùn hè micca visualizzata cum'è in a foto in alto, cambiate l'opzione "Vede", chì si trova in u angulu in dirittu superiore di u prugramma in "Icone grandi".

  3. Cumprà a verifica l'aggiornamenti, cliccanu nantu à u pulsante di u listessu nomu.
  4. Aspittate u prucessu di ricerca di l'aggiornamenti di Windows.
  5. Cliccate "Installazione Aggiornamenti"s'elli sò stati rilevati, altrimenti, u sistema vi informarà chì l'aggiornu ùn hè micca necessariu.

Leggi ancu: Cumu aggiornà Windows 10, Windows 8 è Windows XP

Metudu 3: Verificate i prugrammi in a partenza

Hè cunsigliatu dinò à verificà e applicazioni chì sò in "Startup". Hè pussibule chì ci sia un prugramma scunnisciutu, chì pò esse un virus. Hè attivatu quandu u SO avè cume normalmente è fà chì u computer riavuta. Quandu hè trovu, rimuovi da "Startup" è rimuovere da u computer.

  1. Aprite "Esploratore"cliccendu nant'à u micca icona in a barra di task.
  2. Passa u seguitu via in a barra di indirizzu è cliccate Enter:

    C: Utenti UserName AppData Roaming Microsoft Windows Menu Start Programmi Startup

    Important: invece di "UserName" dite chì inserisci u nome di l'utente chì avete specificatu durante l'installazione di u sistema.

  3. Rimuovi i collegamenti di quelli prugrammi chì ti parenu suspettosi.

    Nota: se si elimina accidentalmente a scelta rapida di un altru prugramma, ùn avete micca conseguenze seriate, pudete sempre aghjunghje u ritornu copianu solu.

Per di più: cum'è entrà in u "startup" di Windows 10, Windows 8, Windows 7 e Windows XP

Metudu 4: Rinvite u sistema

Se i metudi precedenti ùn aiutanu micca à rectificà a situazione, tenta di rimborsà u sistema, selezziunu u puntu di riparazione creatu prima l'aspettu di u prublema. In ogni versione di OS, quest'operazione hè fatta in modu differente, cusì littura u articulu currelanu in u nostru situ web. Ma ponu messu in luce i punti chiave di sta operazione:

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu". Ricurdate chì pudete fà questu cun l'ordinecuntrolluin a finestra Run.
  2. In a finestra chì si vede, truvate l'icona "Recuperu" è cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  3. Appughjà nantu à u pulsante "Running System Restore".
  4. In a finestra chì compare, selezziunu u puntu di riparazione chì hè statu creatu prima u prublema chì stavanu risolvendu, è cliccate "Prossimu".

Dopu avete bisognu di seguità l'infurmazioni. Sorventi di recuperu, è à a fine di tutte e azzioni si torna u sistema à un statu normale.

Per sapè di più: Cumu fà u riparazione di sistema in Windows 10, Windows 8 è Windows XP

Se puderete rimborsà à a versione di travagliu di u sistema operativu è entratu, assicuratevi di scievà una scansione completa di u prugramma antivirus.

Metudu 5: Risturazione sistema da u Disk

Se ùn avete micca creatu punti di recuperu, ùn puderete micca aduprà u metudu precedente, ma pudete aduprà u strumentu di recuperu dispunibile in u discu cù a distribuzione di u sistema operativu.

Importante: u kit di distribuzione nantu à un discu deve esse a stessa versione è l'assemblea cum'è u vostru sistema operativu

Per di più: cumu restaurevvi u sistema cù u discu di boot di Windows

Forse questi sò tutti i modi chì ponu aiutà eliminà u prublema di riavevere spontaneu di u computer da un virus. Sì alcunu di elli mi aiuta, a ragione hè in un'altra cosa.

Reason 2: Software incompatible

Ùn hè micca chì u sistema ùn funziunini micca bè da un prugrammu incompatibile. Ricurdate, forse prima di installà un prublema, avete installatu qualchì novu driver o un altru pacchetto di software. Pudete correggere a situazione solu cunnendendu, cusì boot in "Modu sicuru".

Metudu 1: Reinstallare i Driver

Azione di u sistema operativu, aperta "Manager di dispositivi" è verificate tutti i piloti. Se truvate un software datatu, aghjurnali à l'ultima versione. Pruvate dinò installà alcuni driver. A ragione di u reiniziziu di u PC pò esse errati in i driver per a scheda video è a CPU, cusì aghjuntu li primu. Pudete fà ciò di fatti:

  1. Aprite una finestra "Manager di dispositivi" attraversu l'utile Run. Per fà quessa, prima u fate cù un clic Win + Rquindi inserite in u campu pertinentedevmgmt.mscè cliccate "OK".
  2. In a finestra chì si apre, ampliate a lista di driver per u dispositiu chì ti interessa cliccendu nantu à a freccia accanto à u so nome.
  3. Fate un clic destro nantu à u nome di u driver è selezziunate "Aggiorna i Driver".
  4. In a finestra chì si vede, cliccate nantu à l'elemento "A ricerca automatica di i driver aggiornati".
  5. Aspetta finu chì l'OS cerca automaticamente l'aggiornamenti per u driver.
  6. Cliccate "Install"s'ella hè stata trovata, altrimenti un messagiu apparirà chì l'ultima versione hè installata.

Questu hè solu un modu per aggiornà i driver. Se truverete difficoltà quandu si esegue l'azione da l'infurmazioni, avemu un articulu nantu à u nostru situ in cui hè proposta una alternativa.

Ulteriori dettagli:
Cume avè aghjurnà u driver in u strumentu standard di Windows
Cume aghjunghje u driver à u prugrammu DriverPack Solution

Metudu 2: Rimuova u software incompatitu

U computer pò riavorrà dinò per esposizione à un software incompatibile cù u sistema operativu. In questu casu, deve esse eliminatu. Ci hè parechje maniere, ma cume un esempiu aduprà l'utilità di u sistema "Programmi è Componenti", ghjustu sottu, vi sarà furnitu un link à un articulu in cui sò tutti i metudi.

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu". Cumu fà sta era descrittu sopra.
  2. Trova l'icona nant'à a lista "Programmi è Componenti" è cliccate nantu à ellu.
  3. Truvà e applicazioni chì sò state installate prima di u prublema. U modu più faciule per fà ciò è aghjunghendu a lista per data d'installazione di software. Per fà quessa, cliccate nantu à l'elemento "Installatu"A situazione di cui hè mostra in l'immagine sottu.
  4. In alternativa, rimuovi ogni applicazione. Questu pò esse fattu in duie manere: cliccendu nantu à u pulsante "Elimina" (in certi casi "Delete / Change") o selezionendu a stessa opzione da u cuntestu.

Se a lista di prugrammi cancellati era quellu chì ha causatu u prublema, quandu dopu u sistema hà ripartitu, u computer smarrà di ruminà a so stessa.

Leggi più: i modi per rimuovere i prugrammi in Windows 10, Windows 8 è Windows 7

Reason 3: BIOS Error

Si pò ancu accadere chì u sistema operativu si rifiuta di principià. I metudi sopra cullati in stu casu ùn pò esse svolti in alcun modu. Ma ci hè una pussibilità chì u prublema si trova in u BIOS, è pò esse eliminatu. Avete bisognu di resettà i cunfusioni di u BIOS à l'impostazioni di a fabbrica. Ùn hè micca incustoditu i prestazioni di u computer, ma vi permetterà di scopre s'ellu hè a causa di i prublemi.

  1. Entrate in u BIOS. Per fà quessa, quandu si principia u computer, hè necessariu pressà un pulsante speciale. Sfortunatamente, varieghja da un computer à un computer è hè directamente cunnessu cù u fabbricante. A tabella riprende i marchi è i pulsanti più popolari chì sò aduprati nantu à i so dispositivi per entrà in u BIOS.
  2. ProduttoreU pulsante di login
    HPF1, F2, F10
    AsusF2, Elimina
    LenovoF2, F12, Delete
    AcerF1, F2, Delete, Ctrl + Alt + Esc
    SamsungF1, F2, F8, F12, Delete
  3. Truvà tra tutti l'articuli "Caricate per impostazione predefinita". Più spessu si pò truvà in a tab "Esce", ma dipende da a versione BIOS, a situazione pò cambià.
  4. Cliccate Enter è risponda sì à a domanda chì si vede. A volte hè basta à presse Enter a seconda vota, è certi volte pò trasmette una lettera "Y" e premete Enter.
  5. Sceglite u BIOS. Per fà quessa, selezziunu "Salvà & Esce l'impostazione" o ghjustu premendu a tasca F10.

Per sapè di più: Tutti i modi per ripristinà l'impostazioni di u BIOS à l'impostazioni di fabbrica

Se a ragione hè stata un errore di BIOS, u computer smetterà di riavene se stessa. Se torna accadendu, allora u prublema hè in l'hardware di u computer.

Reason 4: Hardware Component

Se tutti i metudi di sopra ùn risolvevanu u prublema, rimane di culpà nantu à i componenti di l'ordinatore. Pò dì fallimentu o troppu cunditu, ciò chì cunduce u computer à ripartite. Parlemu parlà nantu à sta ora più in dettu.

Metudu 1: Verificate u Hard Disk

Hè u discu duru chì u più spessu diventa a causa di i reinizetti di u PC, o più precisamente, i malfunzionamenti in u so travagliu. Hè pussìbbili chì i settori difettosi si prisintanu nantu à st'anni, in cui situu a parte di i dati chì si trovanu in elli ùn pò più esse lite da l'ordinatore. E s'elli sò stati presentati in a partizione d'arrestamentu, u sistema ùn pò micca accunsentà, riavanu sempre u computer in un pruvucu di prutezzione. Fortunatamente, questo ùn significa micca chì avete bisognu di pensà à cumprà un novu drive, ma ùn dà micca una garanzia assoluta di corregge l'errore per mezu regolari, ma pudete sempre pruvà.

Avete bisognu di verificà u discu duru per i settori difettosi è ripristinarli, se pussutu. Pudete fà sta cù l'utilità chkdsk console, ma u prublema hè esiste. Chì ùn pudemu micca accede à u sistema, ci sò solu 2 opzioni: dispunibile "Linea di cumandamentu" da una unità flash USB aviabile di a stessa distribuzione di Windows o inserite un discu duru in un altru computer è fate una verifica da u. In u secondu casu, tuttu hè semplice, ma fate a prima.

  1. Crea un discu di avvicinamentu cù Windows di a stessa versione chì avete installatu.

    Per di più: cumu creà un discu di avvicinamentu cù Windows

  2. Avviate u PC da u discu di avvicinamentu cambendu e configurazione di u BIOS.

    Per di più: cume si principia u computer da una unità flash

  3. In u Windows Installer chì si apre, apri "Linea di cumandamentu"premendu i tasti Shift + F10.
  4. Run u seguitu comando:

    chkdsk c: / r / f

  5. Aspetta finu chì u prucessu di verificà è risturmendu sia chjappu, è tandu provate à riavvià u computer, rimuovendu u drive.

Come annunziatu ancu, pudete fà a stessa operazione da un altru computer cunnessu u discu duru ad essa. Ma in stu casu ci sò parechje altre vie chì sò spieghjate in l'articolo cummandendu nantu à u nostru situ web.

Per di più: I cunsiglii di eliminà l'errori è i settori difettosi di u drive

Metudu 2: Verificate a RAM

A RAM hè ancu un elementu impurtante di un computer, senza a quale ùn funzionerà micca. Purtroppu, se a ragione si trova precisamente in questu, allora ùn sarà pussibile eliminà u malfunzionamentu per mezu di modu reguli, avete da cumprà una nova barra di RAM. Ma prima di fà quellu, vi tucate à verificà e prestazioni di u cumpunente.

Chì ùn pudemu avviare u sistema operativu, avemu da spiegà a RAM da a unità di sistema è u inserisce in un altru computer. Dopu avè scaricatu è ghjunghje à u desktop, avete bisognu di aduprà l'utili di sistema di Windows per verificà a RAM per l'errore. Pudete fà ciò di fatti:

  1. Aprite una finestra Run è inserite u comando in u campu pertinentemdscheddopu cliccate "OK".
  2. In a finestra chì compare, selezziunate "Rinvià e verifica".

    Nota: dopu avè selezionatu questu articulu, u computer ripetrà.

  3. Dopu avè riaviatu, apparirà una finestra in u schermu induve avete bisognu à preme a tasca F1per andà à u menu di selezzione di configurazione di scansione. Specifichi tutti i parametri necessarii (pudete lasciate a predefinita) è cliccate F10.

Appena spuntatu u cuntrollu, u computer riavanu nuvule è entrerà in u desktop di Windows, induve u risultu ti sarà in attesa. S'ellu ci hè errori, u sistema vi darà una notizia. Dopu, sarà necessariu per cumprà nuove bande di RAM in modo chì u computer ùn ripetrà micca stessa.

Per di più: cumu si sceglie RAM per un computer

Se ùn avete riesce à fà i passi sopra ripresentati, allora ci sò altri modi per verificare a RAM per l'errore. Pudete vene cunnosce cun u articulu nantu à u situ.

Per di più: cumu per verificà a memoria operativa per a prestazione

Metudu 3: Verificate a scheda video

Una cartulina di video hè un altru di i componenti più impurtanti di un urdinatore, è pò dà dinò cunfunzione ciclica. Più spessu, pudete entrà in u sistema operativu, ma dopu una breve operazione u computer riavuta. A ragione di stu scopu pò esse cum'è un fallimentu, è l'usu di driver "à bassa qualità". In u secondu casu, avete bisognu di entrà "Modu sicuru" (cumu fà) hè statu descrittu nanzu è aghjurnà o reinstallà u driver di a scheda video. S'ellu ùn hè micca aiutu, allora u prublema si trova direttamente in u bordu stessa. Hè vivamente micca raccomandatu di correggere a situazione da sola, perchè pudete peghju peghju, basta piglià a un centru di serviziu è affidà a questione à un specialista. Ma pudete pre-testà per a performance.

  1. Entra "Modu sicuru" Windows
  2. Aprite una finestra Runcù a scelta di tastiera Win + R.
  3. Digitare u cumandatu sottu e cliccate "OK".

    dxdiag

  4. In a finestra chì si vede "Strumentu diagnosticu" andate à tab "Schermu".
  5. Leggi l'infurmazioni in u campu "Note", hè quì chì l'errori di a scheda video sò visualizati.

S'ellu ci hè errori, portate a scheda video à u centru di serviziu. À propiu sì, ci sò parechje modi di più, chì sò listati in u articulu currente in u nostru situ web.

Per di più cunsultate: Video Card Health Check

Altre cause di fallimentu

Accade chì u sistema torna à riavvi à causa di altre ragioni, per esempiu, per via di polvere accumulatu in a unità di sistema o in u casu di u laptop, o per via di a pasta termica secca.

Metudu 1: Pulite u vostru computer da a polvere

In u tempu, a polvere s'accumula in l'ordinatore, pò causà parechji prublemi, da u riavevimentu spontaneu di u dispositivu à a panica di unu di i cumpunenti. Per evitare ciò, hè necessariu pulizia periodicu. Hè impurtante di pulisce sana ogni componente di u computer da a polvere; a sequenza curretta di azzioni ghjocate ancu un rolu importante. Tuttu quì è ancu di più pudete amparà da l'articolo in u nostru situ web.

Leggi più: Cumu pulì un computer o un laptop da a polvere

Metudu 2: Sostituite a pasta termica

U grassu termicu hè un elementu vitale per u processore è a scheda video. Quandu si acquista un computer, hè già applicatu à e chips, ma in u tempu, a siccazione si faci.Sicondu a marca, stu prucessu dura di modu diversu, in media ci ponu 5 anni per a pasta di asciugacci completamente (è deve esse cambiata almeno una volta l'annu). Allora, sì più di cinque anni passanu da u cumprendu, stu fattore pò esse u mutivu di u ripetutu cuntinuu di u computer.

Prima ci vole à sceglie a grassa termica. Merita di considerà una serie di caratteristiche: tossicità, conducibilità termica, viscosità è assai di più. L'articulu nantu à u nostru situ Web vi aiuterà a fà a vostra scelta in cui tutte e sfumature sò descritte in dettaglio.

Per di più: cumu si sceglie u grasu termicu per un computer o un laptop

Dopu avè acquistatu a pasta termica, sarà pussibule procedere direttamente à l'applicà à i componenti di l'ordinatore. Comu dighjà menzionatu, avete bisognu di lubricà a scheda video è u processore. Stu prucessu hè piuttostu laborioso è richiede esperienza, da ùn ne puderete dannà u dispositivo. Hè specialmente micca raccomandatu di cambià a grassa termale di u laptop in gula, è megliu à trasteghja u centru di serviziu è affidà a questione à un specialistu.

Prima ci vole à applicà a pasta termica nantu à u processore. Per questo:

  1. Smunta l'ordinatore. Personalmente, rimuete u pannellu laterale svitandulu pochi bulloni, è in u laptop portu à smuntà a parte inferiore di u corpu.
  2. Rimuete u maiò è u radiatore da u chip di u processore. L'AMD è Intel anu diversi meccanismi di fissaggio. In u primu casu, avete bisognu di pieghje a leva da girà versu u sguardi antiorari, è in u dopu casu, sprite i quattru viti.
  3. Pulite a superficie di u chip da i resti di a pasta termica secca. Questu deve esse fattu cù un tovagliu, un cuscu di cotone o una gomma. Pudete ancu aduminaru cù l'alcol per aumentà l'efficienza.
  4. Aghjunghje una magra strata di grassa termica nantu à tutta a superficie di u processore. Hè cunsigliatu di aduprà un pennu speziale per questi scopi, ma u solitu cumunu fà.

Dopu avà eseguitu tutte e azzioni avete bisognu di riparà u frigoriferi cù u radiatore è assembli u computer.

Leggi ancu: Cumu sceglite a grassa termica di u prucessore

U prucessu di rimpiazzamentu a pasta termica nantu à a scheda video hè assai simile: bisognu aduprà un stratu sottu di gelu in u chip. Ma a difficoltà sta in smuntà stu dispositiu. A cuntrastu cù i processori, u cuncepimentu di e schede video hè assai differente, perciò ùn puderete micca dà istruzzioni universali. Di seguito sò spiegate e caratteristiche generali di un'azione chì avete bisognu di fà:

  1. Smunta u casu di l'unità di sistema o di u portatile (s'ellu hà una scheda video discreta), avendu disconnessu nanzu l'alimentu.
  2. Individuate a scheda video è scurdate i cavi chì portanu in dirittu, e allora sferite i bulloni attaccendu a carta à a cassa.
  3. Cliccate nantu à a serratura chì tene a scheda video in u slot.
  4. Rimuova attentamente a carta.
  5. Truvà i punti di montaggio di u radiatore è più fresca nantu à u bordu. Si pò attaccà cù bulloni o rivetti speciali.
  6. Scurdà u radiatore cù u cooler da u bordu. Attenti, cum'è a pasta soda, puderia aderassi à u chip.
  7. Scurdà u filu da u cooler à a tavula.
  8. Rimuete u grasso termicu seccatu cù un pannellu in mughjone d'alcol.
  9. Aghjunghje una fina strata di nova pasta termica per u chip di l'apparatu.

Dopu avete bisognu di raccoglie tuttu u ritornu:

  1. Cunnessi u filo più cool à a tavula.
  2. Sublimitu, senza alpinismo, attaccà u radiatore à a tavula.
  3. Serrà i bulloni prufessu senza prufani.
  4. Inserite a scheda video in u slot nantu à a scheda madre.
  5. Cunnesse tutti i fili à e stringiri i bulloni.

Dopu à ciò, resta à assemblià a scatula è hè pronta - a pasta termica hè rimpiazzata.

Leggi più: Cumu cambià a pasta termica nantu à a scheda video

Conclusione

Comu pudete vede, ci sò parechje ragioni perchè un computer pò riavorrà spontaneamente, ma ci sò ancu più modi per risolve u prublema. Purtroppu, hè immediatamente impossibile determinà un metudu di successu chì vi aiuta à centu per centu, ma in l'articolo a so sequenza va da efficiente è facilmente accessibile à più intensu in travagliu.