Cume à rimuovere virus da u vostru computer?

Oghje, u numeru di virus in i centinaia di migliaia! Tra una tale varietà, selezzione di sta infezione à u vostru computer hè più faciule chè mai!

In questu articulu, vedemu cunsideratu cume rimuovere virus da un computer in vari situazioni.

 

U cuntenutu

  • 1. Cosa hè un virus? I sintomi di l'infezione virale
  • 2. Cumu rimuovere virus da u computer (dipende da u tipu)
    • 2.1. Virus "Normale"
    • 2.2. Virtu di bloccu di Windows
  • 3. Parechji antivirus gratuiti

1. Cosa hè un virus? I sintomi di l'infezione virale

Un virus hè un prugrammu autoreparente. Ma s'elli si moltinnificavanu, allora ùn puderanu micca luttà cun zelo. Una parte di u virus pò existere senza interferisce nè l'utente finu à un certu puntu, è durante l'ora, X si senti: si ponu bloccà l'accessu à certi siti, cancellà l'infurmazioni, etc. In generali, impediscenu l'utente di travaglià normalmente per u PC.

Un computer infettatu cù un virus cumincia à comportà instabile. In generale, ci pò esse decine di sintomi. A volte l'utente ùn capisce micca chì hà un virus in u so PC. Hè necessariu guardia è verificà u computer cun antivirus, sì ci sò i sintomi seguenti:

1) Riducendu a velocità di u PC. À propositu, nantu à cumu si pò accelerà Windows (se, naturalmente, ùn avete micca virus), avemu analizzatu in precedenza.

2) I schedari ponu interrompui, ancu qualchi file ponu esse corrotti. In particulare, riguarda prugrammi, da allora Virus infettenu file exe è com.

3) Riducendu a velocità di i prugrammi, di i servizii, di i crashi è di l'errori di l'applicazione.

4) Bloccà l'accessu à parti di pagine Internet. Specialmente i più popolari: VKontakte, cumpagni di classe, etc.

5) Blocca Windows, per piacè mandà SMS per sbloccà.

6) Perdita di parole d'accessu à l'accessu à varie risorse (à propositu, questu hè fattu in generale da i Troiani, chì, ancu, ponu esse attribuiti à virus).

A lista hè luntanu da esse cumpleta, ma s'ellu ci hè almenu unu di l'articuli, a prublemu di infezzione hè assai alta.

2. Cumu rimuovere virus da u computer (dipende da u tipu)

2.1. Virus "Normale"

A parola usuali deve esse capitu chì u virus ùn impedisce micca l'accessu à u travagliu in Windows.

Prima ci vole à scaricà una di e utilità per verificà u computer. Unu di i migliori hè:

AVZ hè una grande utilità chì hè stata disignata per rimuovere Trojans è SpyWare. Truvà assai virus che altri antivirus ùn vedenu. Per saperne di più infurmazione, vedi sottu.

CureIT - ghjustu fà u file scaricatu. Questu hè u megliu fattu in modalità sicura (quandu si avia, premete F8 è selezziunate l'elemento chì vulete). Ùn ci hè micca nant'à voi opzioni predefinite.

Rimozione di virus cù AVZ

1) Assumemu chì u prugramma chì avete scaricatu (AVZ).

2) Poi, spaccata lu cù qualchì archiviu (per esempio, 7z (archiviu liberi è veloce)).

3) Aprite u file avz.exe.

4) Dopu avè lanciatu l'AVZ, vedi tre tabulazioni principali: area di ricerca, tipi di file è opzioni di ricerca. In a prima scheda, selezziunate i dischi da sottudicà (assicuratevi di sceglie u discu sistema). Verificate e caselle di u prugramma per verificate i processi in esecuzione, purtau un controllo euristicu di u sistema è cercate potenziale vulnerabilità. In u modu di trattamentu, attivate e opzioni chì determinanu chì fate cù i virus: sguassate, o dumandate l'utente. Screenshot cù i parametri listati qui sotto.

5) In i tabulazioni di i tipi di file, selezziunate a scansione di tutti i file, accende l'indicazione di tutti l'archivi senza eccezione. A schermata sottu.

6) Nant'à i parametri di ricerca, verificate a modalità heuristica massima, abilite a rilevazione Anti-Rootkit, ricercà l'interettori di a tastiera, ripara l'errore di sistema, cerca i Troiani.

7) Dopu avè stabilitu a regolazione, pudete cliccà nantu à u buttu di start U travagliu dura abbastanza longamente, in stu mumentu hè megliu à ùn portà micca à altri prucessi in paralelu, da allora AVZ parte di i blocchi di file. Dopu avè verificatu è scurdatu di virus - riavvi u PC. Poi installate qualchi antivirus populari è cunvertite tuttu u computer.

2.2. Virtu di bloccu di Windows

U prublema maiò in questu virus hè l'impussibilità di travaglià in l'OS. Hè per curà u computer - avete bisognu di un secondu PC o di dischi prerebrilati. In un pruprietu, pudete dumandà à i vostri amichi, conoscenti, etc.

À propositu, esiste un artìculu separatu nantu à i virus chì blocanu Windows, assicuratevi di guardà un aspettu!

1) Per iniziare, pruvate à avvicinà in modalità sicura cù a linea di cumunicu supportu (un tale elementu di avvio apparirà s'è premete u pulsante F8 mentre avviate u PC, megliu, per cunnoscia, cliccate dopu). Se pudete avizià, digita "explorer" nantu à a riga di cume è preme Invescia.

Dopu in u menu di avvicinamentu in u graficu run: digià "msconfig" è preme Invescia.

In sta utilità di sistema, pudete vede chì sì in avvicinamentu. Scurdate tuttu!

Dopu, ripartite u PC. Sì vo pudete entrà in l'OS, allora installate l'antivirus è verificà tutti i dischi è i schedari per virus.

2) Se u computer ùn riesci à scaricà in modalità sicura, avete da ricorrerà à u Live CD. Ciò hè un discu di avvizieru speciale cun chì pudete controllà u discu per virus (+ sguassate li, s'ellu ci hè), copia i dati da l'HDD ad altri media. Oghje i più popolari sò i trè dischi di salvamentu specializati:

Dr.Web® LiveCD hè un discu di salvamentu da u Duttore Web. Un insiemi assai populare, funziona perfettamente.

LiveCD ESET NOD32 - probabilmente, e utilità di stu discu cuntrullate attentamente u restu di u vostru discu duru. Altrimenti, hè impossibile spiegà una lunga verifica di u computer ...

Kaspersky Rescue Disk 10 - un discu di Kaspersky. Praticu, digià, cù u suppurtamentu di a lingua russa.

Dopu avè scaricatu unu di i trè dischi, si scrive in un CD laser, DVD o drive flash. Dopu, girate u in Bios, accende a coda di boot per verificate i registri di boot di u drive o USB (di più nantu à quì)). Se tuttu hè fattu correttamente, u Live CD si carica è pudete cuminciare à verificà u discu duru. Un tale verificà, di regula (se i virus trovanu) aiuta à sbarazzarsi di i virus più cumuni, chì ùn pudemu micca sguassà da un mezu à altre. Hà per quessa, à l'iniziu di stu capitulu, una nota in calciaghja hè stata fatta chì un secondu PC hè necessariu per u trattamentu (perchè hè impossibile registra un discu in un infettatu). Hè assai desiderabile avè un tale disc in a vostra collezione!

Dopu à a curazione cù u Live CD, ripartite u computer è installate un prugrammu anti-virus, aggiornate i basi di dati è accende u modalità di scansione di u computer.

3. Parechji antivirus gratuiti

Ci era già un articulu nantu à antivirus gratuiti, quì avemu da cunvenimentà solu un paiu di antivirus decenti chì ùn eranu micca inclusi in a cullaburiga principale. Ma dopu à tutti, a popularità è l'impopolarità ùn dighjenu sempre chì un prugramma hè bonu o male.

1) Microsoft Security Essentials

Utilità eccellente è libera per prutege u vostru PC da virus è spyware. Pussì purtà a prutezzione di PC in tempo reale.

Cosa hè particularmente piacevule: hè facile da installà, funziona veloce, ùn vi distrage micca cun missaghji è notifiche inutili.

Certi utenti anu trovu micca assai affidabile. D'altra parte, ancu un tale antivirus ti pò salvà da a parte di u lione di periculu. Ùn tutti sò micca soldi per acquistà un anti-virus antiveru, ùn avete micca un prugramma anti-virus chì furnisca una garanzia 100%!

2) ClamWin Free Antivirus

Scanner antivirus chì pò ricunniscà un gran numeru di virus. Hè integratu facilmente è prestu in u menù contestuale di l'esploratore. A basa di dati sò aggiornate regolarmente, affinchì l'antivirus ti proteghji sempre di a maiò parte di e minacce.

Particularmente cuntentu per a nundessuale di stu antivirus. Di e spressioni, parechji anu annunziatu u so sguardo disgrà. Tuttavia, hè veramente tantu per un prugramma antivirus?

In ogni casu, almenu un antivirus in u computer hè necessariu per avè (+ un discu di installazione estremamente desiderabile cù Windows è un Live CD in casu di rimozione di virus).

Risultati In ogni casu, a minaccia di l'infezione hè più faciule da impedisce chè di pruvà à caccià u virus. Parechje misure ponu minimà i rischi:

  • Installendu un prugramma antivirus, aghjuntu regolarmente.
  • Aggiornu u sistema operativo Windows. Tuttu u listessu, i sviluppatori ùn publicanu solu l'aggiornamenti critichi.
  • Ùn scaricante micca chjavi è formatori per i ghjochi.
  • Ùn installate micca software suspettuu.
  • Ùn aprite micca allegati di e-mail da destinatari scunnisciuti.
  • Fate una cumpagnia regula di i file importanti è impurtanti.

Ancu questu serie simpatica ti salvarà da u 99% di e disgrazie.

Vi desi a rimuovere tutti i virus da u vostru computer senza perde l'infurmazioni. U trattamentu successu.