My Lockbox 4.1.3

A prutezzione di un urdinatore da l'accessu indesitu per esse da terze parti hè una questione chì reste pertinente ancu oghje. Hè fortunatamente, ci sò assai diversi modi chì aiutanu l'utente à pruteghje i so schedari è dati. Tra questi stanu ponendu una password nantu à u BIOS, a crittografia di u discu è definendu una password per entrà in Windows.

A procedura per definisce una password in l'OS Windows 10

Dopu, discutemu cumu per prutezzià u vostru PC cù l'installazione di una password per entrà in Windows 10. Pudete fà quì aduprà strumenti standard di u sistema in sè.

Metudu 1: Impostazione di Parametri

Per definisce una password in Windows 10, prima di tuttu, pudete aduprà l'impostazioni di i parametri di u sistema.

  1. Premete a combinazione di tasti "Win + I".
  2. In a finestra "Parametri»Selezzi un item "Accounts".
  3. Next "Opzioni di login".
  4. In a sezione "Password" preme u pulsante "Add".
  5. Inserite tutti i campi in a creazione di u pasvord è cliccate u pulsante "Prossimu".
  6. À a fine di a procedura, cliccate nantu à u pulsante. "Fatti".

Da dì chì a password creata in stu modu pò esse successivamente sustituita cù un còdice PIN o una password grafica, aduprendu i stessi parametri di a procedura di creazione.

Metudu 2: linea di comando

Pudete ancu ponu una password di login per mezu di a riga di cume. Per aduprà stu metudu, devi fà a seguitu sequenza d'azzioni.

  1. Cume l'amministratore, esegui u prompt di cumandamentu. Questu pò esse fattu cliccendu u dirittu in u menu. "Start".
  2. Digitare a stringaUtenti di reteper vede i dati nantu à i quali l'utenti sò logati.
  3. Dopu, inserisci u comandopassword utente di reteinduve, invece di username, hè necessariu inserisce u nomu utente di l'utente (da a lista di quelli chì u comando di l'utenti nichi emissu) per chì a parola hè definita, è a parola hè, in effetti, a nova cumminazione per accede à u sistema.
  4. Verificate l'impostazione di a password per l'entrata di Windows 10. Questu pò esse fattu, per esempiu, s'ellu blocca u PC.

L'aggiunamentu di una password à Windows 10 ùn necessita micca tantu tempu è cunniscenze da l'utente, ma aumenta significativamente u livellu di prutezzione di u PC. Allora utilizate sta cunniscenza è ùn permettite micca à l'altri di visualizzare i vostri schedari personali.