Chjamate a "Linea di Commandu" in Windows 7


Un computer modernu deve avè una scheda grafica di alta performance, efficiente è fiduciale. Tuttavia, ùn ci hè micca promissioni publicitarie di u fabbricante ùn anu da esse una realtà senza a presenza di u driver in pratica. Dunque, avete bisognu di sapè cume installà un software per l'adattatore video NVIDIA GeForce GTX 660.

Metodi di installazione di u driver per NVIDIA GeForce GTX 660

Ci sò parechje opzioni per l'installazione di software per a scheda grafica NVIDIA GeForce GTX 660. Duvete capisce ognuna di esse, perchè certe volte qualchi metudi danno falli.

Metudu 1: U situ ufficiale di NVIDIA

Hè da ricurdà chì se i driver sò richiesti per a scheda video NVIDIA, allora à l'iniziu esse devianu esse ricercati nantu à u situ ufficiale di a cumpagnia.

  1. Andate à a risorsa online NVIDIA.
  2. In l'intestazione di u situ truvamu a sezione "Driver". Fate un solu clic.
  3. Dopu à questu, una pagina speciale si presenta davanti à noi, induve hè necessariu invarà tutti i dati necessarii nantu à a scheda video. Stu infurmazione pò esse trovu in u screenshot sottu. A sola cosa chì pò variare quì hè a versione di u sistema operativu. Quandu hè fatta a scelta, cliccate nantu à "Cerca".
  4. Dopu avemu pruponutu à leghje "Accordu di licenza". Pudete saltà stu passu cliccendu nantu à "Accetta è Scaricate".
  5. Dopu i passi sopra descritti, u download di u installatore cumincerà cù l'estensione .exe.
  6. Eseguite u prugramma è specificate immediatamente u caminu per spacchettu i file di driver.
  7. Subitu dopu da ciò, u prucessu di stallazione iniziò in sè. Avemu solu aspettà.
  8. Appena tutti i file sò impacchettati, a rete di utilità accende u so travagliu. Ancu una volta offusu à leghje "Accordu di licenza". E novu saltu cliccendu nantu à "Accetta. Proseguite".
  9. Prima di principià u prucedimentu di l'installazione, bisognu à sceglie u so metudu. U modu megliu à aduprà "Express". Hè u più semplice cumunu è ùn avete omessu nisunu schedari. Allora, ne scelemu "Express" è cliccate "Prossimu".
  10. È solu in stu stadiu comincia a installazione di u driver. U prucessu ùn hè micca veloce, pò dà à volte un sfarfallu di schermi. Basta aspettà chì l'utillità sia finita.
  11. À a fine, ci simu avvisati di a fine di a stallazione. Pulsante "Chiudi".

Ùn resti più per riavvià u computer è godere di a piena prestazione di a scheda video.

Metudu 2: U Serviziu in linea di NVIDIA

Pochi sanno, ma a cumpagnia in questu hà u so serviziu in ligna chì determina a scheda video è scarica i driver per i. In sostanza, u so travagliu hà rimpiazzatu l'utile.

  1. Prima, andate in a pagina di u situ di NVIDIA.
  2. Dopu, a scansione cumincia. Si pò fà un errore chì impiegherà l'installazione di Java. Pudete fà ciò cliccendu nantu à u hyperlink, chì si trova in u logu aranciu.
  3. Dopu, pudemu cumincià u download. Basta à appiccà "Scaricate Java per liberu".
  4. Dopu à quellu, resta solu per scaricà u schedariu di installazione. U situ ci propone diverse opzioni chì dipende da a bitezza di u sistema operativu è da u metudu d'installazione.
  5. Appena u schedariu di installazione hè carregatu, esegui. Quandu u prucessu hè finitu, u computer sarà prontu per reanudamentu.
  6. S'ella volta, tuttu vaiu bè, allora cliccate nantu à "Download". Poi tuttu accadrà cum'è descrittu in u primu metudu, cumincendu da u paragrafo 4.

Questu opzione pò esse inconvenente, ma aiuterà sempre, s'ellu hè difficiule di determinà cunsegna u mudellu di a scheda video.

Metudu 3: Prufessione GeForce

Opzioni d'installazione di driver di NVIDIA ùn sò micca limitate. L'utente hà un prugramma cum'è GeForce Experience. Cù u so aiutu, pudete installà facilmente è rapidamente qualunque driver per una scheda video. Quì pudete truvà un articulu separatu chì cuntene tutte e sfumature di tale installazione.

Per saperne di più: Installazione di i Driver à NVIDIA GeForce Experience

Metudu 4: Prugrammi di Terza Parte

Micca solu u situ ufficiale pò invitariati cun i piloti per un dispositivo. Ci sò prugrammi in Internet chì scansionanu u sistema per ellu solu, scarican u software necessario è u installanu. U participazione umana in stu prucessu ùn hè prubabilmente necessaria. In u nostru situ pudete truvà i megliu rapprisentanti di stu segmentu di prugramma.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Puru, tra i migliori, ci sò sempre i capi. Allora vedemu cumu installà i piloti chì utilizanu u Booster di Driver. Questu prugramma hà una versione gratuita è un enorme database di software in linea.

  1. Scaricate è eseberu l'applicazione. Dopu sti azzioni, una finestra cù un cuntrattu di licenza ci hè davanti à noi. Pudete saltà stu mumentu cliccendu nantu à "Accettà è installa".
  2. Appena l'installazione hè finita, a scansione di u sistema cumincerà. U prucessu hè necessariu, bisogna aspettà un pocu.
  3. I risultati di u scansione vi mostreranu una maghjina generale di a posizione di tutti i driver in u computer.
  4. Chì sì l'interessu in un dispositivu specificu, allura hè u tempu di aduprà a ricerca. Per fà quessa, in a linea specifica chì si trova in u angulu in dirittu superiore, entra "GTX 660".
  5. A lista deve esse ridotta à un valore, accantu à a quale sarà u pulsante "Install". Fate un clicu nantu à quellu è preoccupatevi per u driver è ùn hè più una ragione, cume l'applicazione eseguirà u restu di u travagliu indipendente.

Questa analisi di u metudu hè finita. Quandu hè finitu, ricurdate di ripartite u vostru computer per chì i cambiamenti entranu in vigore.

Metudu 5: ID di dispositiva

Ci hè un altru modu assai popolari per installà i driver. Per uttene, avete bisognu di cunnosce solu l'ID di a periferica. Un numeru unicu ti permette di truvà u software in pochi minuti senza scaricà programmi o utilità addiziunali. Tuttu u vostru bisognu hè una cunnessione internet. I ID seguenti sò pertinenti per l'adattatore video in questione:

PCI VEN_10DE & DEV_1195 & SUBSYS_068B1028
PCI VEN_10DE & DEV_11C0 & SUBSYS_068B1028
PCI VEN_10DE & DEV_1185 & SUBSYS_07901028

Per sapè di più nantu à cume installa u driver in questu modu, avete bisognu di leghje u nostru articulu. In questu truvate una risposta à tutte e dumande chì puderebbenu soffre quandu utilizate u ID di a periferica.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metru 6: Strumenti standard di Windows

Se sì una di quelle persone chì ùn amate micca l'installazione di utilità, prugrammi è visite à i siti, allora questu opzione ti basterà megliu cà l'altri. Almenu si pò pruvà à aduprà. L'uttrenu di Windows standard indipendentemente circà i lìculi necessarii è li installanu nant'à u computer. Ùn hè micca sensu di parlà di u tuttu di u prucessu, chì per via di u hyperlink sottu voi puà leghje un articulu impurtante dedicatu à stu metudu.

Lezione: Installazione di i driver in u Strumentu standard di Windows

Avemu smantellatu 6 modi per stallà u driver per a scheda grafica NVIDIA GeForce GTX 660. Sì avete tutte e domande, dumandatevi in ​​i commenti.