Cume per sbloccà l'identità di Apple


A funzione di bloccu à i dispositivi Apple ID hè apparutu cù a presentazione di iOS7. L'utilità di sta funzione hè spessu in dubbitu, postu chì ùn hè micca l'utenti di i dispositivi rubati (persi) chì l'aghju usatu più spessu, ma i scammers, chì, ingannati, costringenu l'utente à basta d'accede cù un ID Apple di quellu di quellu chì hè ancu di più, è à blocà u gadget.

Cumu rimuovere u serratura da u dispositivo per Apple ID

Deve esse chiarutu chì a chjave di dispositivi, fatta da Apple ID, ùn sia micca effettuata nantu à u persunu stessu, ma nantu à i servitori Apple. Da questu putemu cuncipitu chì micca un lampaghju di a dispositiva permetterà sempre l'accessu à u so esse restituitu. Ma ci sò ancu i modi chì pò aiutà a sbloccà u vostru dispositivo.

Metudu 1: Cuntattate l'assistenza Apple

Questu metudu deve esse adupratu solu in i casi in cui u dispositivo Apple hà originalmente appartenutu à voi, è ùn hè micca statu, per esempio, truvatu in a strada già in forma bloccata. In questu casu, avete da avè a portata di una scatula da l'apparecchiatura, un voucher di cassa, informazioni nantu à l'ID di Apple cu cui hè statu attivatu u dispositivu, è u vostru documentu d'identità.

  1. Segui stu link à a pagina di u Supportu Apple è in u blocu "Specialisti di Apple" selezzione articulu "Avè aiutu".
  2. Dopu avete bisognu à sceglie u pruduttu o serviziu per chì avete una domanda. In stu casu, avemu "Apple ID".
  3. Vai à la sezione "Blocco attivazione è passcode".
  4. In a prossima finestra avete bisognu di selezziunà l'elemento "Parlate cù u supportu di Apple adesso", se vulete riceve una chiamata in duie minuti. Se vulete chjamà Apple à voi stessi à un tempu pratticu per voi, selezziunu "Chiama Apple Support Support Later".
  5. Sicondu u articulu selezionatu, avete bisognu di lasciare l'infurmazioni di cuntattu. In u prucessu di cumunicazione cù u serviziu di supportu, vi sarà prubabilmente bisognu di furnisce infurmazioni accurate nantu à u vostru dispositivo. Se i dati saranu forniti in tuttu, u più probable, u blocu da u dispositiu sarà eliminatu.

Metudu 2: Chjamà a persona chì hà bloccatu u vostru dispositivo

Se u vostru dispositivo hè statu bloccatu da un fraudatore, allora hè ellu chì pò sbloccarlo. In questu casu, cù un alto gradu di prubabilità, un missaghju apparirà nantu à u schermu di u vostru dispositivo cun una richiesta di trasmissione di una certa quantità di soldi in a carta di banca specifica o sistema di pagamentu.

U svantaghju di stu metanu hè chì seguite i frodatori. Inoltre - pudete avè l'upportunità di novu per aduprà pienamente u vostru dispositivo.

Ci vole à avverà chì, in casu di furmatu è bloccatu da un dispositivo, si deve cuntattà immediatamente u supportu di Apple, cum'è descrittu in u primu metudu. Riferitevi à stu metudu solu cum'è l'ultima risorsa se Apple è l'agenzie di l'ordine ùn puderanu micca aiutà.

Metru 3: Sblocate Apple per a Sicurezza

Se u vostru dispositivo hà statu bloccatu da Apple, un missaghju si vede nantu à a schermata di u vostru dispositivo di mela "U vostru ID di Apple hè statu bloccatu per ragioni di sicurezza".

Di regula, un prublema simile si verifica in casu chì i tentativi di autorizazione sò stati fattu in u vostru contu; di conseguenza una password hè stata introdotta in modu erratu parechje volte o so risposte sbagliate à e dumande di sicurezza.

Di conseguenza, Apple blocca l'accessu à u vostru contu per pruteghji contru i froditori. Un blocu pò esse eliminatu solu sì cunfirmà a toţenza in u cuntu.

  1. Quandu u schermu visualiseghja un missaghju "U vostru ID di Apple hè statu bloccatu per ragioni di sicurezza"appena sottu, cliccate nantu à u bottinu "Unlock Account".
  2. Vi sarà dumandatu di sceglie una di e dui opzioni: "Sblocca cù e-mail" o "Rispondi à e dumande di controllo".
  3. Se avete sceltu di cunfermà da e-mail, un messaghju entrante sarà spedutu à u vostru indirizzu e-mail cun un còdice di verifica chì duverete inserisce nant'à u dispositiu. In u secondu casu, vi puderanu dà duie domande di controllo arbitrariu, à chì avete bisognu di dà e risposte corrette necessarie.

Appena unu di i metudi hè verificatu, u blocu vi sarà rialzatu bè da u vostru contu.

Ci vole à avverà chì, sì u fermu hè statu impurtatu per ragioni di sicurità per via di u vostru manciu di culpitu, dopu à a ripresa di l'accessu à u dispositivo, assicuratevi di cambià a password.

Vede ancu: Cumu cambià a password da ID Apple

Purtroppu, ùn ci sò micca altri modi più efficaci per accede à un prublemu di Apple chjaru. Sì prima i sviluppatori anu parlatu di qualchì possibilità di sbloccà cù utenze speciali (naturalmente, u gadget anu avutu praticatu Jailbreak), ora Apple hà chiusu tutti i "fori" chì ipotezzentamenti anu pussutu sta opportunità.