Funzione LOG in Microsoft Excel

Una di l'operazioni matematiche più diffuse in a risoluzione di prublemi educativi è pratichi hè di truvà u logarithme di un numeru datu per basa. In Excel, per fà questu attività, ci hè una funzione speciale chjamata LOG. Amparemu in più dettagliatu cume pò esse applicatu in pratica.

Usendu a dichjarazione LOG

Operatore LOG appartene à a categoria di funzioni matematiche. U so scopu hè di calculà u logaritmu di u numeri specificatu per una basa data. A sintassi di l'operatore specificatu hè estremamente semplice:

= LOG (numeru; [base])

Comu pudete vede, a funzione hà solu 2 argumenti.

Argumentu "Numero" hè u numeru da u per calcunà u logaritmu. Si pò piglià a forma di un valore numericu è esse una riferenza à a cella chì u cuntene.

Argumentu "Fondazione" Rappresenta a basa cù a quale u logaritmu sarà calculatu. Pò dinò ancu, cum'è una forma numerica, è agisce cum'è una riferenza di cella. Questu argumentu hè opzionale. S'ellu hè omessu, allora a basa hè cunsiderata cum'è zero.

In più, in Excel ci hè un'altra funzione chì vi permette di calculà i logaritmi - LOG10. A so principale differenza da u precedente hè chì si pudianu calcularà i logaritmi solu in tuttu di 10Hè solu Logaritmi Decimali. A so sintassi hè ancu più simplici di a dichjarazione precedente presentata:

= LOG10 (numero)

Comu pudete vede, u solu argumentu di sta funzione hè "Numero"Hè un valore numericu o una riferenza à a cella in cui hè situata. A differenza di l'operatore LOG sta funzione hà un argumentu "Fondazione" assente assai, cume si suppone chì a basa di i valori chì elabora hè uguale a 10.

Metudu 1: aduprà a funzione LOG

Ora cunsideremu l'usu di l'operatore LOG in un esempiu specificu. Avemu una colonna di valori numerici. Avemu bisognu di calculà u logaritmu di a basa di elli. 5.

  1. Facemu a selezzione di a prima cella vuota nantu à u fogliu in a colonna in cui pianu per mostra u risultatu finale. Dopu, cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione"chì hè situatu vicinu à a barra di formula.
  2. A finestra s'avvia. Maestri di funzioni. Move a categoria "Matematica". Fate a selezzione di u nome "LOG" In lista di l'operatori, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. A finestra d'argomenza di e funzioni si principia. LOG. Comu pudete vede, hà duie campi chì risponde à l'argumenti di questu operatore.

    In u campu "Numero" in u nostru casu, inserisci l'indirizzu di a prima cella di a colonna in cui sò situati i dati di sorgente. Si pò fà quandu si digita in u campu manualmente. Ma ci hè un modu più pratice. Fate u cursore in u campu specificatu, è cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à a cella di a tavula chì cuntene u valore numericu chì avemu bisognu. E coordinate di sta cellula appariranu subitu in u campu "Numero".

    In u campu "Fondazione" basta inserite u valore "5", sicuru chì sarà uguale per a serie di numeri sii essendu processata.

    Dopu avè fattu queste manipolazioni, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

  4. U risultatu di a funzione di elaborazione LOG immediatamente visualizatu in a cella chì hà specificatu in u primu passu di sta istruzzione.
  5. Ma aghju fattu solu a prima cellula di a colonna. Per uttene u restu, ci vole à copià a formula. Piazzà u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cella chì u cuntene. Un marker di riempimentu compare, presentatu cum'è una croce. Frenate u bottinu sinu di u mouse è trascina a croce finu a colonna.
  6. A pratica sopra illustrata hà causatu tutte e celle in una colonna "Logarithm" pienu di u risultatu di u calculu. U fattu hè chì u ligame specificatu in u campu "Numero"è relative. Quandu tu movi attraverso e cellule è cambia.

Lezione: Statu di assistente di Excel

Metudu 2: aduprà a funzione LOG10

Ora vedemu un esempiu di aduprà l'operatore LOG10. Per esempiu, piglià una tavula cù i stessi dati di fonte. Ma ora, naturalmente, u travagliu resta à calculà u logaritmu di i numeri chì si trovanu in a colonna "Baseline" in a basa 10 (Logaritmu decimale).

  1. Selezziunu a prima cella piena in colonna. "Logarithm" è cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. In a finestra chì si apre Maestri di funzioni fate torna a transizione à a categoria "Matematica"ma sta volta ci fermamu nantu à u nomu "LOG10". Cliccate in u fondu di a finestra nantu à u pulsante. "OK".
  3. Attivendu a finestra d'argomentu di a funzione LOG10. Comu pudete vede, hà solu un campu - "Numero". Introducemu in questu l'indirizzu di a prima cella di a colonna "Baseline", in u listessu modu chì usamu in l'esempiu precedente. Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK" in fondo à a finestra.
  4. U risultatu di u prucessu di dati, cusì u logaritmu decimale di un numeru datatu, hè messu in mostra in a cella anzianu specificata.
  5. Per fà i calcoli per tutti l'altri numeri presentati in u tavulu, facemu una copia di a formula cù u segnalatore di riempimento, cum'è a volta precedente. Comu pudete vede, i risultati di i calculi di logaritmi di numeri sò visualizzati in e cellule, chì significa chì a attività hè stata cumpletata.

Lezione: Altre funzioni matematiche in Excel

Applicazione di funzioni LOG permette in Excel in manera semplice è rapida di calculà u logaritmu di u numeri specificatu per una basa data. U operatore pò calcià dinò u logaritmu decimale, ma per questi scopi hè più efficiente aduprà a funzione LOG10.