Cumu aduprà Razer Game Booster?

U prublemu urgente di parechji lettori sò i freni durante i ghjochi. Prima di tutti, tutti curavanu nantu à l'hardware, dicenu, è a carta di video ùn hè micca a prima freschezza è un livello supplementare di RAM ùn ferisce micca u male. Benintesa, a nova scheda grafica, u processore, a scheda madre è a RAM faranu u so travagliu, è ancu i ghjochi più esigenti “vulavanu”, ma micca tutti ne pò permettenu. Hè per chì parechji circà una soluzione di software à un prublema di prestazione.

Razer Game Booster - ghjustu u listinu prugramma chì vi aiutera à guadagnà l'addessu aumentu di FPS è riduce (o eliminà completamente) i freni. Naturalmente, ùn migliora micca l'hardware, ma solu ottimisce u sistema per i ghjochi, ma à volte questu hè basta. Spessu, u prublema di prestazione si trova precisamente in u sistema, è micca in i cumpunenti, è basta per impostà a modalità di ghjocu à quessa per passà u tempu cunfortabile in ghjochi. In questu articulu, imparerai à aduprà u Razer Game Booster per "stringere" u massimu da u vostru sistema.

Scaricate l'ultima versione di u Razer Game Booster

Lezione: Cumu si registri in Razer Game Booster

Configurazione manuale di a configurazione di l'accelulazione di u ghjocu

Per difettu, u prugramma include accelerazione quandu u ghjocu hè lanciatu da a biblioteca. In listessu tempu, hà una autoconfigurazione, chì significa chì ùn avete micca bisognu di configurà nisuna manualmente. Ma se vulete, pudete sempre personalizà u Razer Game Booster in modo chì ùn funziona micca cun a vostra mudellu, ma sicondu e vostre preferenze.

Vai à u menù "Utilità", e tab"Accelerazione"principia l'accordu. Eccu pudete fà e impostazioni di basa (abilite o disabilite l'accelerazione automatica quandu parte di i ghjochi, configurà e cumminazioni di tasti caldi per attivà u modalità di ghjocu), è dinò in creazione di una configurazione di accelerazione personalizzata.

A prima cosa chì u prugramma offre à cambià hè per disattivà i prucessi inutili. Sceglite e scatule à fiancu à quelle opzioni chì vulete disattivà. Per esempiu:

Ora pudete sceglie da u listinu in goccia:

- servizii inutili

I personalmente ùn l'aghju micca perchè eranu dighjà spento. Puderete ancu vari servizii di sistema chì ùn puderete micca bisognu in principiu, ma sò sempre in cursu.

- servizii micca-Windows

Ci seràu servizii di diversi prugrammi chì influenzanu negativamente u funziunamentu di u sistema è ùn sò necessarie durante i ghjochi. Hà ancu fattu un aggiornamentu da Steam, chì hè generalmente megliu à micca spegnere.

- l'altru

Ebbè, pudete accende on / off opzioni chì aiutanu à assicurà u massimu performance. Probabilmente u puntu più utile di l'accelulazione. In breve, avemu stabilitu a più alta priurità à u ghjocu, è tutte l'aggiornamenti è altre attività inutili aspettanu.

Dopu à ritornu da a modalità accelerazione à a modalità normale, tutte e cunfunzioni passanu à u standard in modu automaticu.

Debug tool

"Tab"Debugging"Può esse un veru tesoru per certi utenti. Dopu tuttu, pò esse adupratu per fà cresce e prestazioni di ghjocu persunalizendu a lista di azzioni. In realtà, tene u Razer Game Booster u dirittu di piglià u cuntrollu di Windows in un certu modu.

Per esempiu, pudete fermà rapidamente l'applicazioni appesi affinchì ùn caricate micca u computer è ùn facenu micca FPS diventà un drawdown in u ghjocu. Ci hè dui modi di ottimizà:

- automaticamente

Cliccate nantu à u "Optimize"E aspettate chì u prugramma applicassi i valori raccomandati per l'oggetti. Vi raccomandiamo di visualizzare a lista di parametri è di disattivà quelli chì dubite di cambià. Per fà ciò, deselezziunate a casella davanti à u nomu di u parametru.

- manualmente

Passa da "modalità"Raccomandatu"on"Custom"è cambiate i valori cum'è sì

Hè impurtante! Per evità l'instabilità di u sistema durante i ghjochi, cunsiglii chì, prima di cambià qualcosa, fate l'importu di tutti i valori attuali! Per fà quessa in l'elencu à bonchì "Run"selezziunu"Esporta"e salvà u documentu. In futuro, pudete sempre caricare u listessu modu per"Importà".

Aggiornu di u driver

I piloti freschi sempre (quasi sempre) anu un effettu positiu in u rendimentu di l'ordinatore. Forse avete dimenticatu d'avè à aghjurnà u driver di a scheda di video o ancu altri piloti impurtanti. U prugramma puderà verificà per i piloti obsoleti è offre à scaricà l'ultimi versioni.

Ùn aghju nunda da aggiornà, è pudete vede l'offerta di scaricà stu o quellu driver da u situ ufficiale. Per fà quessa, selezziunate a casella accantu à u driver è cliccate nantu à u "Scaricate"chì diventerà attivu.

Speremu chì, cù questu articulu, puderete guadagnà prestazioni migliorate di u computer in ghjochi è puderete ghjucà cun piacè.