Cumu aprite un file .odt online

I file di testu cù l'estensione ODT sò aduprati da u vantaghju in editori liberi di ufficio cum'è OpenOffice o LibreOffice. Pò cuntenenu tutti gli stessi elementi chì ponu esse veduti in i file DOC / DOCX creati in Word: testu, grafica, grafici è tabelle. In mancanza di ogni suite d'ufficiale installata, u documentu ODT pò esse aperto in linea.

Guarda u file ODT in linea

Per difettu, ùn ci sò editori in Windows chì vi permettenu di aprire è di vede un file .odt. In stu casu, pudete aduprà l'alternativa in forma di servizii in linea. Chì i servizii ùn sò micca duvuti micca, dendu a capacita di vede u documentu è di mudificà lu, tenemu cunsideratu i siti più pertinenti è pratichi.

À propositu, l'utenti di u navigatore Yandex pò aduprà a funzione incorporata di stu navigatore web. Hè simplicemente trascinà u schedariu in a finestra di navigatore per micca solu di vede u documentu, ma dinò per editarlo.

Metudu 1: Google Docs

Google Docs hè un serviziu web universale chì hè raccomandatu per i vari prublemi riguardanti à i documenti di testu, fogli di calcule è presentazioni. Questu hè un editor in linea multifunzionale, tuttu in chjama, induve ùn pudete micca familiarità cù u cuntenutu di u documentu, ma ancu esse modificatu à a vostra discrezione. Per travaglià cù u serviziu, avete bisognu di un account da Google, chì avete dighjà s'ellu utilizza un smartphone Android o Gmail.

Andate à Google Docs

  1. Prima ci vole à carregà un documentu, chì sarà salvatu nant'à u vostru Google Drive in futuro. Cliccate nantu à u ligame sopra, cliccate nantu à l'icona di cartella.
  2. In a finestra chì si apre, andate in tab "Carica" ("Download").
  3. Trascina un file in a finestra cù a funzione drag'n'drop, o apri l'esploratore classicu per selezziunu un documentu.

    U schedariu telecaricatu sarà l'ultimu in a lista.

  4. Fate un clic nantu à u cù u bottinu di sinistra per aprire u documentu per a visione. U editor hà da principià, cù chì pudete leggere è edite simultaneamente u cuntenutu di u schedariu.

    S'ellu ci hè sottotituli in u testu, Google creà u so propriu cuntenutu. Hè molto pratice è permette di cambià subitamente trà u cuntenutu di u schedariu.

  5. L'editazione avvene cù u pannellu superiore, cunnisciuta da a persona chì travaglia cun documenti, modu.
  6. Per basta à vede u documentu senza fà ajusti è cambiamenti, pudete cambià a modalità di lettura. Per fà quessa, cliccate nantu à l'elemento "Vede" ("Vede") hover over "Modu" ("Modu") e selezziunate "Visualizà" ("Vede").

    I semplicemente cliccate nantu à l'icona di a matita è selezziunate u modalità di visualizzazione desiderata.

    A barra di strumenti sparirà, da fà più faciule da leghje.

Tutte e cambiamenti sò salvate automaticamente in u cloud, è u schedariu è salvatu in Google Drive, unni si pò truvà è riaprire.

Metudu 2: Zoho Docs

U situ cuntinuu hè una alternativa interessante à u serviziu da Google. Hè veloce, bellu è faciule d'usu, perciò si deve appiccà à l'utenti chì vogliono vene o edite u documentu. Tuttavia, senza registrazione, a risorsa ùn hè micca usata di novu.

Andate à Zoho Docs

  1. Aprite u situ web aduprendu u ligame sopra e cliccate nantu à u bottinu. REGISTRATI ORA.
  2. Complete a forma di iscrizzione inserendu i campi cù e-mail è password. U paese sarà impostatu per difettu, ma pudete cambià u passatu à un altru - a lingua di l'interfaccia di u serviziu dipende da elli. Ùn vi scurdate di fà una ticchetta accantu à i termini di l'usu è a politica di privacy. Dopu cliccate nantu à u bottinu. "Iscriviti gratuitamente".

    Oghje, accede à u serviziu per mezu di un account Google, di un account LinkedIn, o di Microsoft.

  3. Dopu l'autorisazione, sarete trasferiti à a pagina iniziale. Trova una sezione in a lista. Email & Collaboration e selezziunu da a lista "Docs".
  4. In a nova scheda, cliccate nantu à u bottinu. "Download" è selezziunu u file ODT chì vulete aprà.
  5. Apparirà una finestra cù l'infurmazioni di scaricazione. Una volta tutti i parametri necessarii sò impostati, cliccate "Avvia un trasferimentu".
  6. U statutu di u scaricatu hè cumandatu dirittu, dopu chì u schedariu esse apparirà in a area di travagliu principale di u serviziu. Cliccate nantu à u so nome per aprì.
  7. Pudete familiarizzà cù u documentu - in u modu di viste, micca solu u testu sarà visualizatu, ma ancu altri elementi (grafici, tabelle, etc.), se ne sò. U mudellu manuale hè interditu.

    Per fà e correzioni, cambiamenti di testu, cliccate nantu à u pulsante. "Aprite cù Zoho Writer".

    Apparirà un prompt da Zoho. Cliccate "Continue", per creà automaticamente una copia di u documentu, chì hè cunvertitu è ​​gestitu cù a possibilità di edità personalizzata.

  8. A barra di strumentazione di furmazione hè nascosta in u bottinu di menu in forma di tre barre orizzontali.
  9. Hà una esecuzione verticale un pocu spicca, chì pò sembra strana, ma dopu un pocu usu stu sentimentu sparirà. Pudete familiarizzà cù tutti i strumenti in pruprio, cum'è a so scelta hè assai generosa.

In generale, Zoho hè un spettatore pratice è un editor di ODT, ma hà una funzione spiccata. Durante u download di un schedariu relativamente pesatu per pesu, hè andatu aghjuntu, ripartendu sempre. Per quessa, ùn si cunsulta nisuna apertura in i documenti lunghi o diffizziati formattati cun un gran numeru di elementi di inserzione diversi.

Avemu vistu à dui servizii chì vi permetteranu di aprire è di edità i file ODT online. Google Docs offre tutte e funzioni di basa di un editor di testu cù a capacità di installà add-ons per allargà a funzionalità. In Zoho, e funzioni incorporate sò più che abbastanu, ma ùn hè micca mostratu da u megliu secondu quandu hà pruvucatu à aprite un libru chì a competitore di Google hà prutezziò rapidamente è senza prublemi. Tuttavia, u travagliu cù un documentu in testu pianu in Zoho era abbastanza pratico.