Instagram hè diventatu un veru sguardu per molte persone: hè diventatu più faciule per l'utenti cumuni di cupartì mumenti di a so vita cù parenti è amici, imprisarii anu trovu novi clienti, è persone famose putavanu più vicinu à i so fan. Purtroppu, una persona cchiù o meno cunosciuta pò avè un falsu, è l'unicu modu per dimustrà chì a so pagina hè vera hè di fà un segnu sul Instagram.
Una marcata hè una specie di prova chì a vostra pagina ti appartiene, è tutti l'altri cumpi sono falsi creati da altri utilizatori. Di regula, l'artisti, gruppi musicali, ghjurnali, scrittori, artisti, figure publiche è altri individui chì anu assai una grande quantità di abbonati ricevenu à i tick.
Per esempiu, se provemu à truvà un account per Britney Spears cù una ricerca, allora i risultati mostreranu un gran numeru di profili, trà i quali solu unu pò esse veru. In u nostru casu, diventa immediatamente chjaru chì account hè veru - hè prima in a lista, è ancu marcatu cù una spunta blu. Avemu a fiducia in ellu.
A cunfirmazione di un account permette di micca solu mostranà visu chì cunte in duie centu ghjunghje hè vera, ma permette ancu parechji altri vantaggi per u proprietariu. Per esempiu, diventà u pruprietariu di una marcata azzurra, pudete ponere annunci in Stories. In più, i vostri commenti in a vista di publicazioni avanu a priorità.
Avemu un tick in Instagram
Hà un sensu di dumandà per a verificazione di u cuntu solu se a vostra pagina (o account di cumpagnia) rispetta i seguenti requisiti:
- Publicità A condizione principale - u prufessu deve rappresentà una persona famosa, un maritu o una cumpagnia. U numeru di iscritti deve esse ancu impurtante - almenu pochi millie. In questu Instagram ispettive cheat, perchè tutti l'utenti anu da esse reale.
- A verità di u riempimentu. A pagina deve esse cumpleta, cioè, cuntene una descrizione, nome è cognome (nome società), avatar, è publicazioni in u profilo. I conti cotti, di regula, sò rimossi da cunsiderazione. Ùn pudemu micca esse piazzata link à altre reti sociali è u profilu deve esse aperto.
- Autenticità. Quandu sottumette una applicazione, vi hà a necessità di pruvà chì a pagina appartene à una persona vera (società). Per fà quessa, in u prucedimentu di l'elaborazione di una applicazione, avete bisognu di una foto cù un documentu di appoghju.
- Unicità. Hè pussibile cunfirmà solu un conti cusì pussutu da una persona o una cumpagnia. Eccezioni ponu esse create per profili per lingue diverse.
Se a pagina risponde à tutti questi requisiti - pudete andà direttamente à presentà una applicazione per conferma cunte.
- Iniziò Instagram. À u fondu di a finestra, aprite a tabulazione estrema nantu à a destra per andà à a vostra pagina di profilo. In l'angulu in dirittu superiore selezziunu l'icona di menu è poi tocca u pulsante "Impostazioni".
- In blocu "Account" sezione aperta "Richiesta di Conferma".
- Un modulu apparirà nantu à u schermu induve avete bisognu à compie tutte e colonne, cum'è a categoria.
- Fate una foto. S'ellu hè un profilo personale, carica una foto di passaporto, induve pudete vede chiaramente u nome, a data di nascita. In mancanza di passaporto, hè permessu aduprà una licenza di conducente o certificatu di un residente di u paese.
- In u listessu casu, se avete bisognu di vitture di a marcata per l'azienda (per esempio, un negoziu in linea, a foto deve contene documenti strettamente legati à ella (dichjarazione d'impadimentu. Fattura cumuna per l'utrieri, certificatu di registrazione, ecc.) Considerate u fattu Una sola foto pò esse caricata.
- Quandu tutte e colonne sò state finite cù successu, selezziunu u pulsante "Mandà".
U prucessu di una richiesta di verifica di u cuntabunu pò durà parechji ghjorni. Tuttavia, Instagram ùn face micca garanzie chì un tick hè assegnatu à a pagina dopu a verità hè finitu.
Indipendentemente di a decisione presa da u contactu. Se u cuntu ùn hè micca statu cunfirmatu, ùn disperate micca - piglià un pocu di tempu per prumove u vostru profilo, dopu chì pudete mandà una nova applicazione.