Emulatore Android MEmu

MEmu hè unu di i pochi emulatori di Android per Windows in russo (significa solu micca u sistema di lingua russa, chì hè faciule da configurà in qualunque emulatore, ma ancu u fattu chì l'interfaccia di MEmu hè in rusa). In questu casu, l'emulatore hè carattarizatu da una grande rapidità, una bona funzionalità è un supportu per i ghjochi.

In sta breve revisione - nantu à e possibilità di u emulatore di Android, l'impressione di u travagliu, l'usu di funzioni è a configurazione di MEmu, tra cui digità in russo da a tastiera, i parametri di memoria di travagli è video, è ancu altri. Consiglio ancu di familiarizzà cù: I migliori emulatori di Android in Windows.

Installà è usando Mmu

L'installazione di l'emulatore MEmu ùn hè micca difficiule, a meno di ricordà di sceglie u russo nant'à u primu schermu di stallazione, com'è in a screenshot di sopra - perchè ricevi impostazioni, cunsiglii per i pulsanti di cuntrollu è altri elementi in un limpuru.

Dopu avè installatu è cumandatu l'emulatore, vedi un desktop di Android quasi standard cù cuntrollu à a destra (Android 4.2.2 hè installatu, apri per difettu in a risoluzione 1280 × 720, 1 GB di RAM hè dispunibule).

L'emulatore ùn utilizza micca un'interfaccia puru di Android, ma MEmu Launcher, di cui u puntu distinguente hè a publicità di e applicazioni in u fondu di u schermu in u centru. Se vulete, pudete installà u vostru launcher. Quand'ellu principia per cumandà ancu dinò lancia automaticamente l'applicazione di u Mmu Manual, chì mostra e funzioni principali di l'emulatore.

In MEmu, Google Play, ES Explorer hè preinstallatu, ci sò diritti di root (sò disabilitati in a regolazione, se hè necessariu). Pudete installà e vostre applicazioni da u Play Store o da un schedariu apk di l'applicazione nantu à u vostru computer, aduprendu u pulsu pertinente in u riquadro di destra.

Tutti i controlli in u latu dirittu di a finestra d'emulatore:

  • Apri emulatore in u tutu a chjavi
  • Associazioni chiave per l'area di a schermata (da discuprà dopu)
  • Screenshot
  • Agitare a dispositiva
  • Rotà a schermata
  • Installate un'applicazione da APK
  • Completa l'applicazione attuale
  • Installà l'applicazione da u emulatore nantu à un veru dispositivo mobile
  • Registrazione macro
  • Registra video da u schermu
  • Opzioni di emulatore
  • Volume

Se una di l'iconi nantu à u pannellu ùn hè micca chjaru per voi, ghjustu tene u punteru di u mouse nantu à ellu - un suggerimentu apparirà spiegazione u so scopu.

In generali, ùn ci hè nunda di spezialità in emulatore "in mezu à u", è se avete mai travagliatu cù Android, usando MEmu ùn sarà micca difficiule, cù l'evidenza forse di alcune sfumature di e impostazioni descritte sotto.

Configurazione di l'emulatore MEmu

Ora un pocu nantu à e impostazioni di l'emulatore, chì ponu esse utenu per voi.

Più spessu quandu si utilizza emulatori di Android, l'utenti anu una domanda nantu à cume di attivà a tastiera russa (o, anzi, permetti a capacità di entrà in russo da una tastiera fisica). Pudete fà ciò in Mmu cumu

  1. Vai à l'impostazioni (impostazioni per Android stissu), in a sezione "Lingua è entrata", selezziunu "Metodi di tastiera è di entrata".
  2. Assicuratevi chì a tastiera MemuIME predefinita hè selezionata.
  3. In a "Tastatura fisica", cliccate Microvirt Input Virtuale.
  4. Aggiungere duie disposizioni - Russu (russo) è inglese (in u inglese).

Questu finisce u lanceu di u tastieru russo - pudete cambià trà i dui layout in l'emulatore cù i tasti Ctrl + Spaziu (per un qualchì ragu, hè solu u servitu per me quandu l'emulatore ripartisce). Se avete bisognu di opzioni addizionali per personalizà a tastiera di u vostru computer per uttene in MEmu, pudete aduprà una applicazione di Keyboard Helper di terze parti.

Ora, circa l'ambienti chì ùn andanu micca in Android in MEmu, ma l'ambiente in cui scena. Pudete accede à queste impostazioni cliccendu nant'à l'icona di u marce in u pannellu da a destra. Nelle impostazioni truverete parechje tabs:

  1. Basic - permette di definisce u numaru di core di processore (CPU), di dimensione RAM, di memoria, di risoluzione di a schermata, di lingua, è di i parametri di a finestra d'emulatore.
  2. Avanzate - per determinà u mudellu di telefunu virtuale, l'operatore è u numaru di telefonu (naturalmente, ùn pudete micca fà una chiamata, ma pudete necessità di verificà a funzionalità di e applicazioni). Quì, in a "Altru" sezione, pudete attivà o disabilita Root, a tastiera virtuale (micca mostrata per difettu).
  3. Cartelle condivise - permette di definisce cartelle condivise per u vostru computer è Android in l'emulatore (vale à dì chì pudete mettere qualcosa in una cartella di u vostru computer è poi vede in l'emulatore, per esempiu, cù ES Explorer).
  4. GPS - per determinà a locazione "virtuale" (ùn aghju micca guadagnatu questu articulu, hà mostratu un errore, ùn puderia micca risolve).
  5. Hotkeys - per personalizà i collegamenti di l'emulatore, cum'è a creazione di screenshot, passà à a modalità full-screen è a Chjave Boss (nasconda a finestra di l'emulatore).

È l'ultimu aspettu di l'impostazioni hè a cunnessione di i tasti per e spazie di u schermu, chì hè indispensabile in i ghjochi. Cliccando nantu à l'elemento corrispondente in a barra di strumenti, pudete piazzà i controlli in e zone desiderate di u schermu è assignà ogni chjavi à a tastiera.

Inoltre, cliccendu semplicemente in a zona desiderata di u schermu è inserendu una lettera, pudete creà i vostri propri controlli (vale à dì, più tardu, quandu questa chjave sia pressata di a tastiera, l'emulatore pò generà un clic nantu à u spaziu di schermu selezionatu). Dopu avè assignatu i tasti, ùn vi scurdate di confermà i cambiamenti apportati (u pulsu cù una spunta à a parte superiore di a destra).

In generali, MEmu lascia una piacevole impressione, ma in modu subjectivu funziona più lente di u Leapdroid recentemente testatu (purtava, i sviluppatori anu fermatu u sviluppu di questu emulatore è u toleru da u so situ ufficiali). Durante u testu, i ghjochi travagliavanu bè si rapidu, ma u lance di AnTuTu Benchmark fallì (cusì precisamente ùn hà fattu per passà e teste - dipende da a versione di AnTuTu, si hè penduta o ùn hà principiatu).

Pudete scaricà l'emulatore di MEmu Android per Windows 10, 8 è Windows 7 da u situ ufficiali //www.memuplay.com (a scelta di a lingua russa avvene durante l'installazione). Inoltre, se avete bisognu di una versione più recente di Android, fate attenzione à u link Lolipop in l'angulu in dirittu superiore à a pagina (ci sò istruzzioni per l'installazione di Android 5.1).