Perchè u mouse ùn porta micca u notebook (computer) fora di a modalità standby

Ciao

Parechji utilizatori amanu unu di i modi di spegne u computer - Modu di standby (permette di speglià rapidamente è accende u PC, per 2-3 secondi). Ma ci hè un attente: certi ùn amanu micca u fattu chì un laptop (per esempiu) hà bisognu di esse svegliatu cù u pulsante di accensione, è u mouse ùn permette micca stu; invece, l'altri utilizatori sò invitati a spegnere u mouse, cum'è un gattu in a casa è chì, quandu tocca accurdatu u mouse, u computer si riattiva è cumincia a travaglià.

In questu articulu mi vogliono mette in contu sta domanda: cumu permessu à u mouse à visualizà (o ùn visualizeghji) un computer da u modu di dorme. Tuttu hè fattu identicu, accussì mi toccu entrambe e dumande à tempu. Dunque ...

1. Selezziunà u mouse in u Pannellu di Cuntrollu di Windows

Nantu à a maggior parte di i casi, u prublema di attivazione / disabilitazione di u risvegliu cù u muvimentu di u mouse (o cliccate) hè piazzatu in a cuesce di Windows. Per cambià esse, andate à u seguitu indirizzu: Pannello di cuntrollu Hardware è Suviu. Dopu, aprite u tabulinu "Mouse" (vede a screenshot sottu).

Allora avete bisognu di aprire la scheda "Hardware", allora selezziunate u mouse o touchpad (in u mo casu, u mouse hè connectatu à u laptop, chì hè per quessa l'aghju sceltu) e andu in a so proprietà (screenshot sottu).

Dopu, dopu, in a tabulazione "Generale" (si aprite per impostazione predefinita), avete bisognu cliccà u pulsante "Cambia impostazioni" (u pulsante in fondo à a finestra, vedi a screenshot sottu).

A seguitu, aprite la scheda "Gestione di a putenza": sarà un tick di u tesori:

- Permette à stu dispositiu di portà u computer ind'u modalità standby.

Se vulete u vostru PC à svegliarsi cun un mouse: dopu cliccate, se ùn, spegali. Poi salva e impostazioni.

In realtà, in a maggior parte di i casi, ùn ci vole nunda di più: hè aghjustatu chì u mouse tuccerà (o ùn svegliarà) u vostru PC. A propositu, per avè una maggiore regula di u modu di standby (è in effetti, l'impostazioni di potenza), vi pruponi di andà à a sezione: Pannellu di cuntrollu Apparecchiatura è Sonu Alimentazione Puddu Circuit Parametri è cambiate i parametri di u schema energeticu attuale (schermata sottu).

2. Configurate u mouse in u BIOS

In certi casi (in particulare in i portatili), cambià a casella in a cuescia di a mouse - ùn dà micca nunda! Hè cusì, per esempiu, si mette un ticchicu per permettere à u computer di sveglie da u modu di standby - ma ùn sveglia micca ...

In sti casi, una opzione supplementare in u BIOS pò esse di culpà per a limitazione di sta funzione. Per esempiu, u simili hè in i portatili di alcuni mudelli di Dell (cum'è HP, Acer).

Allora, pruvemu à disattivà (o abilità) sta opzione, chì hè responsabile per u risicu di u laptop.

1. Prima ci vole a entrà in u BIOS.

Questu hè fattu in modu solu: quandu accendi u laptop, appughjatu immediatamente u pulsante Enter nell'impostazioni di u BIOS (di solitu i tasti Del o F2). In generali, aghju dedicatu un articulu nant'à separatu annantu à u mo blog: (ci truverete i pulsanti per i fabbrichi di dispositivi diversi).

2. E tabulazione avanzata.

Allora in tab Avanzate Cercate "qualcosa" cù a parola "USB WAKE" (cioè a sveglia associata à a porta USB). A schermata sottu mostra sta opzione in un laptop Dell. Se attivate sta opzione (impostatu in modalità attivata) "USB WAKE SUPPORT" - allora u laptop aghju "si sveglie" cliccendu u mouse à u portu USB.

3. Dopu à fà cambiamenti à l'impostazioni, salvarli e riavvi u laptop. Dopu à quessa, risuscite, deve cumincià cume avete bisognu ...

Aghju tuttu, per ringraziamenti nantu à u sughjettu di l'artìculu - ringraziamenti in anticipu. Cunsiglii!