Duie unità identiche in Windows Explorer 10 - cume risolte

Una di e funzioni sgraduali per alcuni utilizatori di Windows 10 Explorer hè a duplicazione di e stesse unità in a zona di navigazione: questu hè u comportamentu predefinitu per le unità removibili (unità flash, schede di memoria), ma à volte si manifesta ancu per i dischi rigidi locali o SSD per una ragione o altra, sò stati identificati da u sistema cum'è amovibile (per esempiu, si pò manifestà cum'è l'opzione SATA-disc hot-swap hè abilitata).

In sta semplice insignamentu - cume si smetta u secondu (duplicatu di u dischjettu) da Windows 10 Explorer, affinchì sia visualizatu solu in "stu Computer" senza un elementu addizionale chì apru u listinu.

Cume uttenete i dischi duplicati in u riquadro di navigazione di u exploratore

Per impedisce a visibilità di dui dischi identichi in Windows 10 Explorer, dà bisognu aduprà l'editor di registru, chì pudete iniziate premendu i tasti Win + R nantu à a tastiera, digitendu regedit in a finestra Run è premendu Invescia.

Ulteriori passi sò prossimi

  1. In u editore di u registru, andate in a sezione (cartulari à manca)
    SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Explorer di Desktop NameSpace
  2. Dentru sta sezione, vedete una sottusezzione detta {F5FB2C77-0E2F-4A16-A381-3E560C68BC83} - Fate un clic nantu à u cù u cliccate à dirittu di u mouse è selezziunate l'elemento "Sguassate".
  3. Di solitu, u doppiu di u discu sparisce immediatamente da u cunduttore, s'ellu ùn accade micca - ripartite l'esploratore.

Se avete Windows 10 64-bit installatu nantu à u vostru computer, ancu se dischi identichi scappanu in Explorer, continueranu à esse visualizati in a caselli di dialogo "Apri" è "Salva". Per rimuirli da quì, sguassate a stessa subsessione (cum'è a seconda tappa) da a chiave di registru

SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE WOW6432Node Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Explorer Desktop Desktop NameSpace

Come in u casu precedente, sì duie dischi identichi spariscenu da a finestra "Apri" è "Salva", forse bisognu ripetutu Windows 10 Explorer.