Installazione di u driver per Cembu USB Link à Gembird

Parechji utenti anu notatu chì una grande parte di u spaziu discu di u computer hè occupatu da u file hiberfil.sys. Questa taglia pò esse parechji gigabyte o ancu di più. A propositu, si ponenu e dumande: putete sguassà stu schedariu per liberà spaziu nantu à u HDD è cume fà? Tentiremu di risponde à u serviziu di i computer in u sistema operativu di Windows 7.

Cume per rimuovere hiberfil.sys

U schedariu hiberfil.sys si trova in u cartulare radice di u drive C è hè responsabile di a capacità di u computer di entrà in a modalità d'ibernazione. In questu casu, dopu spegne u PC è riattivanu, i stessi prugrammi saranu lanciati è in u stissu statu in cui sò stati disconnessi. Questu hè ghjustu impiegatu à causa di hiberfil.sys, chì in realtà contene una "snapshot" piena di tutti i prucessi carichi in a RAM. Ciò spiega a larghezza di questu oggettu, chì hè in realtà uguale à a quantità di RAM. Dunque, se avete bisognu di a capacità di entrà in un statu specificatu, allora in alcun casu pudete cancellà stu schedariu. Se ùn avete micca bisognu, pudete rimuoverli, liberendu di conseguenza spaziu di u discu.

U prublemu hè chì se vulete truvà hiberfil.sys in modu standard à traversu u gestore di file, allora nunda arrisce. Se provate à fà sta procedura, una finestra si aprirà, vi informanu chì l'operazione ùn pò esse cumpleta. Vedemu chì sò i metodi di travagliu per eliminà stu file.

Metudu 1: Inserite u comando in a finestra Run

U modu standard per rimuovere hiberfil.sys, chì a maggior parte di l'utenti aduprà, hè fattu da disattivante a mubgiu di ibernazione in l'impostazioni di l'alimentazione è poi inserendu un comando speciale in a finestra Run.

  1. Cliccate "Start". Entra "Pannello di cuntrollu".
  2. Andate in a sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. In a finestra aperta in u blocu "Alimentazione" click inscription "Cunfigurazione di a transizione in u modu di dorme".
  4. A finestra per cambià l'impostazioni di u pianu di a putenza sarà aperta. Cliccate nantu à l'etichetta "Cambia impostazioni avanzate".
  5. A finestra s'hè aperta "Alimentazione". Cliccate nantu à u nome per nome "Dorme".
  6. Dopu cliccate nantu à l'elemento "Hibernazione dopu".
  7. S'ellu ci hè un valore aghju "Mai"poi cliccate nantu à ellu.
  8. In u campu "Stato (min.)" valore stabilitu "0". Poi premete "Applicà" è "OK".
  9. Avemu disabilitatu l'ibernazione nant'à u computer è avà pudete cancellà u schedariu hiberfil.sys. Quadrante Win + Rè allora a interfaccia di l'attrezzi si apre. Runin quale zona devi guidà:

    powercfg -h off

    Dopu l'azione specifica, cliccate "OK".

  10. Ora resta à ripartite u PC è u schedariu hiberfil.sys ùn affette micca più spaziu nantu à u spaziu di u discu computer.

Metudu 2: "Linea di comando"

U prublema chì studiamemu pò esse risoltu cù u mandatu in "Linea di cumandamentu". Prima, cum'è in u metudu precedente, hè necessariu disattivà l'ibernazione per mezu di e impostazioni di l'alimentu. Ulteriori azzioni sò spiegate sottu.

  1. Cliccate "Start" è andate à "Tutti i prugrammi".
  2. Andà à u cartulare "Standard".
  3. Tra l'elementi posati in essa, assicuratevi di truvà l'oggiu. "Linea di cumandamentu". Dopu cliccatu nantu à u chjaventu cù u dirittu di u mouse, in u menù contestuale visualizatu, selezziunu u metudu di u lancio cun privilegi di amministratore.
  4. Si duverà "Linea di cumandamentu", in a cunca di cui avete bisognu di cunduce un cumandamentu, in precedenza entratu in a finestra Run:

    powercfg -h off

    Dopu avè entratu, usa Enter.

  5. Per finalizà a cancellazione di u schedariu cum'è in u casu precedente, hè necessariu riavvià u PC.

Lezione: Attivendu a "Linea di Commandu"

Metudu 3: Editor di u Registro di sistema

U solu una di i modi attuali per sguassà hiberfil.sys, chì ùn necessite di pre-disabilitazione hibernazione, hè fatta modificendu u Registro di sistema. Ma questu opzione hè u più risicu di tuttu quellu di sopra, è cusì, prima di a so implementazione, assicuratevi di preoccupassi per creà un puntu di riparazione o un backup di sistema.

  1. Chiama dinò a finestra. Run applicendu Win + R. Sta volta, avete bisognu di entrà in:

    regedit

    Poi, cum'è in u casu descrittu in precedenza, avete bisognu di cliccare "OK".

  2. Si duverà Editor Editorin u pannello di sinistra di chì cliccate nantu à u nome di a sezione "HKEY_LOCAL_MACHINE".
  3. Ora spostate a cartella "SISTEMA".
  4. Dopu, andate in u cartulare sottu u nome "CurrentControlSet".
  5. Eccu voi ghjunghje truvà a cartella "Cuntrollu" è vi truverete.
  6. Infine, visitate u directory "Potenza". Avà navigà à a parte destra di l'interfaccia di a finestra. Cliccate nantu à u parametru DWORD chjamatu "HibernateEnabled".
  7. A shell modificazione di parametru si aprirà, in cui invece di u valore "1" dì ci vole à trasmette "0" e premete "OK".
  8. Tornà à a finestra principale Editor Editor, cliccate nantu à u nome di u parametru "HiberFileSizePercent".
  9. Eccu ancu u valori esistenti cambia in "0" è cliccate "OK". Dunque, avemu fattu a dimensione del file hiberfil.sys uguale a 0% di u valore RAM, chì hè, in realtà, era distrutta.
  10. Perchè i cambiamenti entranu in vigore, cum'è in i casi precedenti, resta solu per riavvià u PC. Dopu ch'ella hè riattivata, u schedariu hiberfil.sys nantu à u discu duru ùn hè micca trovu.

Comu pudete vede, ci sò trè modi per sguassà u schedariu hiberfil.sys. Due di elli richiedono a disibitazione di l'ibernazione. Queste opzioni sò implementate inserendu u comando in a finestra Run o "Linea di cumandamentu". L'ultimu metudu, chì prevede di edità u registro, pò esse implementatu ancu senza adempiu à a condizione di l'ibernazione. Ma u so usu hè assuciatu cù aumentu di rischi, cum'è ogni altru travagliu in Editor Editore per quessa, si consiglia di adupralla solu sì l'altri dui metudi per qualchì ragione ùn portanu micca u risultatu attendu.