Una di e dumande frequenti riguardu à l'ultime versioni di u sistema operativu da Microsoft, cumprese Windows 10 - cume accede à u BIOS. In questo casu, ci hè più spessu un UEFI (spessu caratterizatu per a presenza di un'interfaccia grafica di regolazioni), una nova versione di u prugramma madre, chì hè venuta à rimpiazzà u BIOS standard è hè prupusitu per a stessa. .
A causa di u fattu chì in Windows 10 (cum'è 8) hè implementata a modalità di avvio rapida (chì hè una opzione di hibernazione), quandu accendi u vostru computer o laptop, pudete micca vede un invitu cum'è Premete Del (F2) per entrà in Setup, ti permette di andà in BIOS. premendu a tasca Del (per PC) o F2 (per a maggior parte di i portatili). Tuttavia, avvicinendu i cunfusioni diritti hè faciule.
Inserite l'impostazioni UEFI da Windows 10
Per aduprà stu metudu, Windows 10 deve esse installatu in modalità UEFI (di regula, hè), è devi esse capace di cunnesse per u persunu di u sistema operativu, o almenu di truvà nantu à a schermata di login cù una password.
In u primu casu, cliccate solu nantu à l'icona di notificazioni è selezziunate l'elementu "Tutte le opzioni". Dopu, dopu, in l'impostazioni, aprite "Aggiorna è Sicurezza" è andate à l'elemento "Restaura".
Nantu à a ripresa, cliccate nantu à u bottinu "Rimuora Now" in a sezione "Opzioni speciali di download". Quandu u computer riesce, si vedenu una schermata simile (o simile) à quellu chì si vene quì sottu.
Selezziunu "Diagnostica", allora - "Impostazioni avanzate", in l'impostazioni avanzate - "Impostazioni Firmware UEFI" è, infine, conferma a vostra intenzione premendu u pulsante "Ricarica".
Dopu u reiniziziu, entrerete in u BIOS o, più precisamente, UEFI (avemu solu l'abitudine di personalizà a BIOS di a scheda madre hè chjamata, di sicuru continuerà in futuro).
In casu chì ùn pudete micca entrà in Windows 10 per un qualchì ragu, ma pudete andà à a schermata di login, pudete andà ancu à e impostazioni UEFI. Per fà quessa, in a schermata di accesso, premete u pulsante "potenza", poi tenitete premuta a tasti Maiusu e cliccate nant'à l'opzione "Ripartizà" è vi passeranu à le opzioni speciali per avviare u sistema. Ulteriori passi sò stati spiegati sopra.
Accedi à u BIOS quandu avvi u computer
Ci hè un metudu tradiziunale cunnisciutu per entrà in BIOS (adatta per UEFI) - appughjate nantu à u schernu di supprimitu (per a maggior parte di i PC) o F2 (per a maggior parte di i portatili) subitu quandu accendi u computer, ancu prima ch'ellu esisti. Di solitu, nantu à u schermu di u stivali in u suttu, compare l'inserzione: Preme Name_Key entrà a configurazione. Sì ùn ci hè nisuna inscrizzione, pudete leggere a documentazione per a scheda madre o u laptop, ci vole à avè tali informazioni.
Per Windows 10, l'entrata di u BIOS in stu modu hè complicata da u fattu chì u computer iniziò veramente veloce, è ùn pudete micca avè sempre u tempu di preme sta chiave (o ancu vedi un missaghju chì).
Per risolve u prublema, pudete: disattivà a funzione di staccamentu rapida. Per fà quessa, in Windows 10, fate un clic destro nantu à u "Pulsu Start", selezziunu "Pannello di controllo" da u menu, è scelgi l'alimentu in u pannellu di cuntrollu.
A sinistra, cliccate "Azzioni per i tasti di putere", è nantu à u schermu successivu - "Modifica l'impostazioni chì ùn sò micca disponibili."
In fondo, in a "Opzioni di conclusione", selezziunate a casella "Abilita Avvio Rapidu" è salvà e cambiamenti. Dopu, allora, spegni o riavvi u computer è pruvate à entrà in u BIOS cù a chjave richiesta.
Nota: in certi casi, quandu u monitor hè connectatu à una scheda video discreta, ùn puderete micca veda a schermata BIOS, nant'à l'infurmazioni nantu à e chiavi per entrà in ellu. In questu casu, pò esse aiutatu da riconnessione à l'adattatore graficu integratu (uscite HDMI, DVI, uscite VGA in a scheda madre).