Scaricate i driver per l'adattatore di rete wireless D-Link DWA-525

A divisione hè una di e quattru operazioni aritmetiche più cumuni. Raramente ci sò e calcoli complessi chì ponu fà senza di lui. Excel hà una larga gamma di funzioni per aduprà sta operazione aritmetica. Scopemu cumu pudemu fà a divisione in Excel.

A divisione di scena

In Microsoft Excel, divisione pò esse fatta cù formule o usando funzioni. In divisibile è u divisore sò i numeri è l'indirizzi di e cellule.

Metudu 1: dividendu un numeru per un numeru

U foglio Excel pò esse adupratu cum'è una sorta di calculatrice, solu dividendu un numeru per un altru. U segnu di divisione hè una slash (linea di ritornu) - "/".

  1. Ci simu in ogni cellula libera di un schede o in una linea di formule. Avemu messu un segnu è uguale (=). Scrivemu u numeru di dividendu da a tastiera. Avemu messu una marcata divisione (/). Scrivemu u divisore da a tastiera. In certi casi, ci sò più di un divisore. Poi, metti una slash prima di ogni divisore. (/).
  2. Per fà un calculu è visualizà u so risultatu in u monitor, cliccate nantu à u bottinu. Enter.

Dopu, Excel cumentarà a formula è visualizeghja u risultatu di i calculi in a cella specifica.

Sè u calculu hè fattu cù parechji caratteri, allora l'ordine di a so esecuzione hè fattu da u prugramma in accordu à e leggi di matematica. Hè cusì, prima di tuttu, a divisione è a multiplicazione sò fatti, è solu pochi d'addizioni è di sottrazione.

Comu sapete, dividendu per 0 hè una azzione sbagliata. Dunque, in un tentativu tali da fà un calculu simu in Excel, u risultatu apparirà in a cella "#DEL / 0!".

Lezione: Operà cun formule in Excel

Metudu 2: divisione di u cuntenutu di a cellula

Sì in Excel, pudete spartà i dati in cella.

  1. Selezzi a cellula in cui u risultatu di u calculu sarà visualizatu. Avemu messu in a so marca "=". Dopu, cliccate nantu à u locu in cui si trova u dividendu. Dopu à questu, a so indirizzu compare in a barra di formule dopu à u segnu è uguale. Poi, da a tastiera aghjuntu u segnu "/". Facemu clic nantu à a cella in cui u divisore hè messu. S'ellu ci hè parechje divisori, è ancu in u metudu precedente, li mustremu tutti, è ponemu un segnu di divisione davanti à i so indirizzi.
  2. Per fà una azzione (divisione), cliccate nantu à u pulsante "Enter".

Pudete ancu cunjunti, cume un divisibile o divisore, aduprendu à tempu indirizzi di cellule è numeri statici simultaneamente.

Metudu 3: dividendu una colonna cù una colonna

Per u calculu in e tabelle, spessu hè necessariu dividere i valori di una colonna in i dati di a seconda colonna. Benintesa, pudete dividere u valore di ogni cella in u modu dettu sopra descrittu, ma pudete fà sta procedura molto più veloce.

  1. Selezziunu a prima cella in a colonna di u risultatu induve. Avemu messu un segnu "=". Cliccate nantu à a cella di u dividendu. Digitare segno "/". Cliccate nantu à u divisore di cella.
  2. Pressu u pulsante Enterper calculà u risultatu.
  3. Dunque, u risultatu hè calculatu, ma solu per una sola linea. Per fà u calculu in altre linee, avete bisognu di fà i passi sopra riportati per ognunu di elli. Ma pudete salvà significativamente u vostru tempu semplicemente eseguendu una manipolazione. Piazzà u cursore in u angulu inferiu dirittu di a cella cù a formula. Comu pudete vede, una icona si vede sottu forma di una croce. Hè chjamatu un marcatore di pieno. Fighjà u pulsu sinu di u mouse è trascina u manicu di riempimentu finu à a fine di u tavulu.

Comu pudete vede, dopu à sta azzione, a prucedura di dividisce una colonna da a seconda hè stata completata, è u risultatu sarà visualizatu in una colonna separata. U fattu hè chì a formula sia copiata in e cellule inferiori chì utilizanu u marcatore di riempimento. Ma, tenendu in considerazione u fattu chì, per difettu, tutti i ligami sò relativi, micca assoluti, allora in a formula, cume vi movite giù, a cella indirizzi a cambiamentu rispetto à e coordinate originali. Frecuenza, hè quì chì avemu bisognu per un casu particulare.

Lezione: Cume à fà autocompleta in Excel

Metudu 4: dividendu una colonna cù una costante

Ci sò i casi in cui hè necessariu dividere una colonna in una sola quantità constante - una costante, è uscite a somma di a divisione in una colonna separata.

  1. Avemu messu un segnu è uguale in a prima cella di a colonna finale. Cliccate nantu à a cella divisibile di sta fila. Avemu messu un segnu di divisione. Poi manualmente cù a tastiera pone u numru desideratu.
  2. Cliccate nantu à u bottinu Enter. U risultatu di u calculu per a prima fila hè messu in evidenza in u monitor.
  3. Per calculà i valori per altre righe, cum'è in l'ultimu tempu, chjamemu u marcatore di riempimento. Hè esattamente u listessu modu chì ne traghiamo.

Comu pudete vede, sta volta a divisione hè dinò eseguita in modo correttu. In questu casu, quandu si copianu i dati cù u segnu di riempimentu, i ligami restavanu relativamente. L'indirizzu di u dividendu per ogni linea hè automaticamente cambiatu. Ma u divisore hè in questo casu un numeru cunsideratu, chì significa chì a pruprietà di a relatività ùn hè micca applicata ad elli. Dunque, avemu sudutu i cuntenuti di e cellule di una colonna in una costante.

Metudu 5: dividendu una colonna in una cella

Ma ciò chì fà se bisognu à spartite a colonna in i cuntenuti di una sola cella. Dopu tuttu, secondu u principiu di relatività di e riferenze, e coordinate di u dividendu è di u divisore si trasformanu. Avemu bisognu di fà indirizzu di a cella cù u divisore fissatu.

  1. Piazzà u cursore in a cola di a colonna più alta per visualizà u risultatu. Avemu messu un segnu "=". Cliccate nantu à u locu di u dividendu in cui si trova u valore di a variabile. Avemu messu una barra (/). Facemu clic nantu à a cellula in cui u divisore constante hè situatu.
  2. Per fà una riferenza à u divisore assolutu, chì hè constante, avemu messu un signu di u dollaru ($) in a formula prima di e coordinate di a cellula in verticale è in orizzontale. Hà questu indirizzu ùn resterà micca cambiatu quandu si copia cù un marcatore di ripusu.
  3. Pressu u pulsante Enter, per fà vede i risultati di u calculu nantu à a prima linea di u schermu.
  4. Usendu u cartulare di riempimento, copia a formula à e celle restanti di a colonna cù u risultatu totale.

Dopu à ciò, u risultatu per a colonna tutta hè pronta. Comu pudete vede, in stu casu ci era una divisione di a colonna in una cella cù un indirizzu fissu.

Lezione: Ligami assoluti è relativi in ​​Excel

Metru 6: a funzione PRIVATA

A divisione Excel pò esse eseguita ancu cù una funzione speciale chjamata PRIVATE. A peculiarità di sta funzione hè chì si divide, ma senza restu. Hè cusì, quandu utilizanu stu metudu di divisione, u risultatu sarà sempre un numaru numeru. In listessu tempu, l'urtimentu hè effettuatu micca secondu e regule matematiche generalmente accettate fin'à u più numeru numeru, ma à un più chjucu. Hè cusì, a numerica 5.8 funzione ùn arrotonda micca à 6, ma à 5.

Vedemu l'applicazione di sta funzione per esempiu.

  1. Fate un clic nantu à a cella induve u risultatu di calcolazione sarà visualizatu. Pressu u pulsante "Inserisci funzione" à a sinistra di a barra di formula.
  2. Apre Wizard di Funzione. In a lista di funzioni chì ci fornisce, circate l'articolo "PRIVATE". Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  3. A finestra di l'argumentu di a funzione apre. PRIVATE. Questa funzione hà duie argumenti: u numeratore è u denominatore. Sò entrati in u campu cù i nomi adatti. In u campu Numeratore entrate u dividendu. In u campu Denominatore - divisore. Pudete inserisce sia numeri specifici, sia indirizzi di e cellule in cui sò situati i dati. Quandu tutti i valori sò inseriti, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Dopu sti azzioni, a funzione PRIVATE Elabora i dati è trasmette a risposta à a cella chì hè stata specificata in u primu passu di stu metudu di divisione.

Questa funzione pò esse intrattu manualmente senza aduprà u asistente. A so sintassi hè cumpratta:

= PRIVATE (numeratore; denominatore)

Lezione: Statu di wizard di Excel

Cumu si pudete vede, u metodo principale di divisione in u prugramma Microsoft Office hè l'usu di formule. U simbulu di divisione in i hè u slash - "/". In listessu tempu, per certi scopi, a funzione pò esse aduprata in u prucessu di dividendu PRIVATE. Ma, hè necessariu tene in considerazione chì, à calculà cusì, a differenza hè ottenuta senza restu, cum'è integer. In listessu tempu, u rotundu hè effettuatu micca secondu e norme generalmente accettate, ma à un numaru numeru chjucu in valore assolutu.