Cumu liscia i bordi dopu a furmazione di un oggettu in Photoshop


Spessu, dopu à taglià un oggettu in i so bordi, pò esse micca liscia cum'è noi vulemu. Questu prublema pò esse risoltu in diversi modi, ma Photoshop ci fornisce un strumentu assai utile chì hà assorbitu quasi tutte e funzioni per aduprà e selezzioni.

Stu miraculu hè chjamatu "Refine Edge". In questu tutorial, ti diceraghju cumu a liscia i bordi dopu a taglià in Photoshop cun.

In a so parte di sta lezione, ùn vi mustraraghju micca cumu tagliare oggetti, postu chì un tale articulu hè già presente in u situ. Puderete leghjendu cliccendu qui nantu à stu ligame.

Allora, suppose chì avemu dì separatamente l'oggettu da u fondo. In stu casu, hè u listessu mudellu. A specifia hè stata piazzata nantu à una priorità bassa nera per capì megliu ciò chì accade.

Comu pudete vede, aghju riesciutu à taglià una ragazza assai tolerabile, ma questu ùn impedisce micca di imparà e tecniche di lisciatura.

Dunque, per travaglià nantu à i limiti di l'oggiu, avemu bisognu di selezziunu, è di precisu, "Carica una zona selezionata".

Vai à u stratu cù l'oggiu, teni premutu u tastu CTRL è cliccatu sinu nantu à a miniatura di u stratu cù a ragazza.

Comu pudete vede, intornu à u mudellu apparse a selezzione, cun chì lavemu.

Ora, per chiamà a funzione "Rifinisci Edge", primu ci vole à attivà una di l'utelli di u gruppu "Highlight".

Solu in stu casu, u pulsu chì chjama a funzione sarà dispunibule.

Spingi ...

In a lista "View Mode" sceglite a vista più pratica, è procedi.

Avemu bisognu di funzioni "Liscia", "Feather" è forse "Shift edge". Piglia itu in ordine.

"Liscia" permette di liscia e anguli di selezzione. Si pò esse cusci spuntati o pixel "scale". A più alta u valore, più grande u radiu di lisciatura.

"Feather" crea un bordu di gradiente longu u curpò di l'oggiu. Gradient hè criatu da trasparente à opaca. A più alta u valore, più largu u fronti.

"Shift edge" sposta u tagliu di selezzione à un latu o l'altru, a seconda di e impostazioni. Permette di rimuovere zone di u fondu chì puderevanu truvà in a selezzione durante u prucessu di taglio.

Per e scopi scolastichi, aghju stabilitu più valori per vede l'impatti.

Beh, bè, andate a finestra di configurazione è setate i valori desiderati. Ancu una volta, i mo valori sò troppu alti. A sceglite sottu à a vostra immagine.

Selezziunate a uscita in a selezzione è cliccate Ok.

Dopu, avete bisognu di tagliare tutti inutili. Per fà quessa, invertite a selezzione cù una tasca di scelta rapida. CTRL + SHIFT + I e premete a tasca DEL.

A selezzione hè tolta da una cumminazione CTRL + D.

Risultato:

Vede, tuttu hè assai "lisciatu".

Pochi minuti in u travagliu cù u strumentu.

A taglia di a piuma in travagliu cù a ghjente ùn deve micca esse troppu grande. Sicondu a dimensione di l'imagine di 1-5 pixel.

U lussuimentu ùn deve micca esse abusatu, perchè hè pussibile perde qualchì picculu dettagliu.

U lindiu di compensazione deve esse adupratu solu quandu u necessariu. Invece, hè megliu à sceglie l'oggiu più precisamente.

I ponu (in stu casu) tali valori:

Questu hè abbastanza per rimuovere difetti minori di escissione.
Conclusione: l'utellu hè quì è l'utellu hè abbastanza praticu, ma ùn avete da basà troppu. Praticate e vostre abilità di penna è ùn avete micca duvutu tormentà Photoshop.