I router consigliati - chì li propone è perchè

A spessu mi chjamate: chì router sì raccomandati per Beeline, Rostelecom o un altru fornitore di Internet? Inoltre, quandu dumandate aiutu per a configurazione di un router Wi-Fi, succede chì quandu vi chjami à u serviziu di supportu, se ùn allora micca in alcun modu per cumprà u router da u fornitore, allora u menu dicenu chì u vostru particulare ùn hè micca raccomandatu . Vede ancu: Configurazione di un router - tutti l'articuli nantu à u sughjettu.

Francu, eru ancu stancu di risponde à tali domande, è per questa ragione, avà aghju avutu metichevolmente questu tinta, rifletteva a mo veduta nantu à i "router consigliati", perchè avete bisognu o ùn avete micca bisognu à cumprà questi router e altri punti relativi à u sughjettu. In listessu tempu, ùn parlu micca di i vari "teorie di a cospirazione", ma offriraghju solu informazione fattuale, e senza "teorie" sarà abbastanza.

1. I pruduttori è l'importatori di router Wi-Fi sò prudenti

Router Wi-Fi Asus AC-56U

Ogni grande fabbricante di routers senza fili da quelli rapprisentati in Russia ùn principia micca solu i so partenze à u nostru paese.

I dipartimenti pertinenti di tutti i tipi di D-Link, Asus, Zyxel, TP-Link è ancu altre società sò ben infurmati chì:

  • Pè u so router esse vendutu, deve travaglià almenu cun Beeline è Rostelecom, è preferibilmente cun altri fornitori russi. (E, sicuru, ci sò divisioni chì testanu tuttu in una varietà di condizioni).
  • Se u dispositiu ùn risponde micca à questi requisiti, hè imprubabile chì sarà importatu è vendutu in tutti i principali negozii di elettronica russa - sò vinduti ancu à i profitti, è micca à presentà u numeru massimu di i dispositivi più esotici in u libreria.

Basatu annantu à questu, se vedite un router Wi-Fi in vendita in vendita al dettagliu russu cù una probabilità di u 99%, hè testatu per travaglià cù fornitori popolari in a Federazione Russa.

2. Perchè i fornitori dicenu chì sti router sì cunsiglii, è quessi ùn sò micca

Hè tuttu assai simu è ovinu, è ùn ci sò secetti.

  1. Sperimentà l'ottimizazione di u serviziu - Prima, u serviziu di i servizii di supportu di i fornitori ùn sò micca specialisti in a impegni di apparecchiature senza filu, ùn anu da esse. A lista di e dumande indirizzate à elli hè troppu larga. Se avete contattatu sempre l'aiutu cù tali maravigghiusi (seriosamente) i router quali DIR-620 da D-Link o Asus RT-N66, allora più probabilmente ùn avete risposatu nè avete dettu chì avete bisognu di un router consigliatu. Sì ancu aiutatu a mette in opera, allora ghjustu - avete un impiegu raru chì capiscu u tema (ancu micca). Ma s'è chjamatu, avendu un router D-Link DIR-300 o Asus RT-G32, ti aiutanu facilmente è vi insegneru nantu à ciò chì à scrive, perchè l'impiegu hà materiale di riferimentu nantu à questi mudelli, da chì Leggere (ancu in u casu di u DIR-300, cù l'apparenza di un novu firmware, ùn puderanu micca aiutà nunda - ùn ci hè nisuna istruzzione). In cunservazione di u fattu chì parechje migliaia di persone vennu à u mo situ web solu per istruzioni nantu à a configurazione di router (è ci sò almenu duie o trè dozzine di siti popolari nantu à stu tema), imagina u numeru di chjamate à i servizii di supportu. Totu avemu: quandu i clienti utilizanu i router consigliati è informanu altri clienti chì anu bisognu à acquistà u dispositivo raccomandatu, risparmimu migliaia di ore di l'omu di l'operatori di l'aiutu.
  2. Cooperazione diretta cun fabricanti di apparecchiature di rete - Pensu chì tuttu sò chjaru quì: u fornitore di Internet hà l'occasione di esse unu di i più grandi venditori di router Wi-Fi, rispettivamente, è abbastanza logicu di entrà in accordi cù i fornitori di router wireless è distribuisce li attraverso una rete di abbonati.

A mo opinione, sti dui punti sò chjave.

Tuttu à tuttu ciò chì puderete leggere nantu à l'incompatibilità di l'apparecchiatura, e funzioni di e rete di fornitore è cose simile, s'è cullà i fornitori di Internet russo è i router da u retail russu (mi ponu sottumessu soprattuttu: perchè u nostru router in USA o u router da i SU) hè un'altra storia), in a maggior parte di i casi ùn anu micca spessu serii - tuttu l'attrezzamentu sia di u prestatore, sia voi sò abbastanza standard è compatibili. (Ma pò esse specialmente cumpressu cù l'ubbiettivi chjaru, ancu s'ellu m'hà promettu di ùn scrive micca quì).

3. Cumu esse è ciò chì router acquistà?

Novi router AC D-Link

È ciò chì - vedi u mo articulu generale nantu à a scelta di un router di Wi-Fi o, ancu di più, recensioni nantu à Yandex. Marchiu, selezziunu un router chì ti interessa per u prezzu, prestazione è design. Ùn fighjate micca nantu à "racolta da un simu fornitore". Exceptu induve a possibilità di ottene informazioni dettagliate da ellu hè un fattore determinante per voi.