Comprimite file PDF in linea

A volte, avete bisognu di riduce a dimensione di u schedariu PDF in modo chì sia più cunfortevule à mandala per e-mail o per qualchì altra ragione. Pudete aduprà archivisti per cumparà u documentu, ma sarà più pratticu aduprà servizii speciali online chì sò affiluti per questu operazione.

Opzioni di compressione

Questu articulu descrive diverse opzioni per riduce a dimensione di i documenti PDF. I servizii chì furniscenu stu serviziu sò fondamentalmente pocu diversi da elli altri. Pudete sceglie qualsiasi versione ti piace per u usu regulare.

Metudu 1: SodaPDF

Questu situ pò scaricà è cumprime i file da PC o nube in Dropbox è Google Storage. A procedura hè abbastanza rapida è simpatica, ma l'applicazione web ùn supporta micca i nomi di file russo. PDF ùn deve micca cuntene cirillicu in u so titulu. U serviziu dà un errore in a pruvista di scaricà un tale documentu.

Andà à u serviziu SodaPDF

  1. Vai à u portale Web, cliccate "Revisioneper selezziunu un documentu da riduce in dimensione.
  2. Dopu, u serviziu puderà cunpressà u schedariu è prumove à scaricà a versione trattata cliccendu nantu à "Navigà è Scaricà in un Browser".

Metudu 2: SmallPDF

Questu serviziu sà ancu cumincie à travaglià cù i schedari da magazzini di nube è, à a fine di cumpressione, avvisa l'utente quanta quantità hà diminuitu.

Andà à u serviziu SmallPDF

Appughjà nantu à u pulsante "Selezziunu file"per ricaricà u documentu.

Dopu, u serviziu darà inizio à a procedura di compressione è dopu à a so conclusione offrirà di salvà u schedariu premendu u pulsante di u listessu nomu.

Metru 3: ConvertOnlineFree

Questu serviziu automatizza in u massimu u prucessu di riducimentu in quantità, accuminciò subitu u caricu di u documentu dopu a so compressione.

Vai à u serviziu ConvertOnlineFree

  1. Appughjà nantu à u pulsante "Sceglite un file"selezziunà PDF.
  2. Dopu à chì cliccate "Squeeze".

L'applicazione web hà da riduce a dimensione di u file, dopu chì iniziò à scaricà nant'à u computer.

Metudu 4: PDF2Go

Questa risorsa web offre impostazioni addiziunali quandu trattate un documentu. Pudete cumpresse PDF quant'ellu ti hè pussibule cambendu a so risoluzione, oltre à cunvertisce un'immagine di culore in scala di grigi.

Vai à u serviziu PDF2Go

  1. In a pagina applicazione web, selezziunate u documentu PDF cliccendu "DOWNLOAD LOCAL FILES", o aduprà nuviziu di nube.
  2. Poi stabilisci i parametri imposti e cliccate "Salva modifiche".
  3. Dopu à a fine di l'operazione, l'applicazione web vi chiede di salvà u schedariu PDF riduttu cliccendu nantu à u bottinu. "Download".

Metudu 5: PDF24

Questu situ hè ancu capace di cambià a risoluzione di u documentu è offre a possibilità di mandà u schedariu elaboratu per posta o fax.

Vai à u serviziu PDF24

  1. Cliccate nantu à l'inserzione"Drag drag files here ..."per ricaricà u documentu.
  2. Poi stabilisci i parametri imposti e cliccate "Comprimite i file".
  3. L'applicazione web riduce a taglia è offre per salvà a versione finita cliccendu nantu à u pulsante. "DOWNLOAD".

Vedi ancu: Software di riduzione di dimensioni PDF

Tutti i servizii sopra culluciti riduce ugualmente bè a dimensione di un documentu PDF. Pudete sceglie a scelta di prucessu più veloce o aduprà applicazioni web cun impostazioni avanzate.