Disattivà a publicità in u navigatore Opera

Quasi tutti i utilizatori sò arrabbiati per a abundanza di publicità in Internet. Particularmente fastidiosi parenu a publicità in forma di finestra pop-up è di striscioni fastidiosi. Fortunatamente, ci sò diversi modi per disattivà a publicità. Amparemu cumu per sguassà annunci in u navigatore Opera.

Disattivà l'utili di u navigatore publicu

L'opzione più faciule hè di disattivà annunci aduprendu l'utili di navigatore integrati.

Pudete cuntrullà u blocchimentu di annunci trascurando u cursore nantu à un elementu in forma di scudo in a parte estrema di a barra di indirizzu di u navigatore. Quandu u serrellu hè attivatu, l'icona in a barra di indirizzu di u navigatore assume a forma di un scudo blu scavu, è u numaru di elementi blocatu hè indicatu à fiancu à ellu in termini numerichi.

Se a prutezzione hè disattivata, u scudu smette di esse scassatu, solu i conturti grigi restanu.

Quandu fate un clic nantu à u cartellu, vene u fermu per attivà u blocchimentu di annunci è u so spegnimentu, è l'infurmazioni nantu à l'elementi bloccati in sta pagina in forma numerica è grafica. Quandu u serrellu hè attivatu, u cursore di u selettore hè spostatu à a destra, altrimenti à a sinistra.

Se vulete blocà annunci in u situ, assicuratevi di verificà u statu di u cursore è, se hè necessariu, attivate a prutezzione cambendu u dirittu. Benchè, per difettu, a prutezzione duveria esse attivata, ma per diverse ragioni avia pussutu esse anteriormente disattivatu.

Inoltre, cliccendu nantu à u scudu in a barra di indirizzu, è andendu poi à l'icona di ingranaggi in u so angulu in dirittu superiore in una finestra pop-up, pudete andà à a sezione di configurazione di bloccaggio di cuntenutu.

Ma chì cosa si deve fà se l'icona di u scudu ùn hà micca apparutu nant'à a barra di indirizzu di u navigatore? Ciò significa chì a serratura ùn funziona micca, chì hè disattivata in l'impostazioni globali di Opera, in quantu a transizione à a quale noi parlà in precedenza. Ma per entrà in l'impostazioni in u modu sopra menzu ùn funzionerà micca, ancu da l'icona di u scudu hè inattivu in tuttu. Questu deve esse fattu cù un'altra opzione.

Andate in u menu principale di u prugramma Opera, è da a lista di emissione selezziunate l'elemento "Impostazioni". Pudete ancu fà a transizione semplicemente premendu a combinazione di tasti nantu à u tastieru ALT + P.

Davanti à noi apre a finestra di configurazione globale per Opera. In a parte superiore di questu hè un blocu responsabile di disattivà a publicità. Cum'è si pò vede, a casella di spuntda in l'elemento "Blocca annunci" hè sfacciata, perchè l'interruttore di bloccu in a barra di indirizzu di u navigatore ùn era micca disponibile per noi.

Per abilità u bloccaghju, tuccate a casella "Blocca a publicità".

Comu pudete vede, dopu à questu apparse u pulsante "Gestisci eccezioni"

Dopu cliccatu nantu à elli, apparisce una finestra in cui pudete aghjunghje siti o elementi singuli à elli chì saranu ignorati da l'insùteru, vale à dì chì una publicità ùn serà micca disattivata.

Ci ritornu à a tabulazione cu a pagina web aperta. Comu pudete vede, l'icona di blocchi à annunci hà riavutu, per cusì ci ponu disabilà è abilità u cuntenutu di publicità direttamente da a barra di indirizzu per ogni situ per separatu, in cunfurmità cù u necessità.

Disattivà a publicità cun estensioni

Benchè i strumenti di navigatore integrati di Opera sò capaci di disattivà u cuntenutu pubblicitariu in a maiò parte di i casi, ùn ponu micca mane di ogni tippu di publicità. Per impedisce di annullà a publicità in Opera uttenite add-ons di terze parti. U più populare di elli hè l'estensione AdBlock. Parleremo ancu di più in dettu dopu.

Questu add-on pò esse installatu in u vostru navigatore per mezu di u situ Web ufficiale di l'Opera in a sezione di e extensioni.

Dopo l'installazione, l'icona di u prugramma hè apparsa in a barra di strumenti di navigatore in forma di palma bianca nantu à un fondo rossu. Ciò significa chì u cuntenutu di publicità in sta pagina hè bloccatu.

Sì u fondu di l'icona add-on hè grigia, quessa significa chì u blocchimentu di annunci hè suspendu.

Per ripruderu, cliccate nantu à l'icona è selezziunate "Riprova AdBlock", è poi aghjurnà a pagina.

Comu pudete vede, u fondu di l'icona hè torna rossu, chì indica a ripresa di a modalità ad-off.

Ma, cù l'impostazioni predefinite, AdBlock ùn blocca micca tutti i annunci, ma solu quelli aggressivi, in forma di bandiere e di finestra pop-up. Questu hè fattu per assicurà chì l'utente supporta almeno in parte i creaturi di u situ, visualizendu publicità discreta in maniera scrupulus. Per scurdare in tuttu a publicità in Opera, cliccate nantu à l'icona di l'estensione AdBlock di nuovo, è in u menu apparutu selezziunate l'elemento "Parametri".

Turning à l'impostazioni di u add-on di AdBlock, pudemu observà chì a prima voce di i parametri "Permette qualchì publicità discreta" sia spuntata. Ciò significa chì non tutti i annunci sò bloccati da sta estensione.

Per impedisce a publicità di cumunamentu, desel selezziunate. Ora quasi tutti i cuntenuti di publicità nantu à i siti sò sughjetti à blocchi.

Installate l'estensione AdBlock in u navigatore Opera

Comu pudete vede, ci sò duie vie principali per bloccà a publicità in u navigatore Opera: aduprà strumenti integrati, è stallendu add-ons di terze parti. A scelta migliore hè quellu chì duva queste opzioni per a prutezzione contra cuntenute à a publicità sò cunjunte insieme.