Nova versione di u prugramma per a creazione di un drive flash aviabile Rufus 2.0

Hà scrittu più di una volta nantu à una varietà di modi per fà una unità flash di avviatore (oltre à creà senza uttene prugrammi), cumprendu u prugramma Rufus gratuito, chì si pò trarre in vece di a so velocità, lingua di l'interfaccia russa e più. È ora hè venuta a seconda versione di sta utilità cun innovazioni chjaru, ma interessanti.

A principale differenza di Rufus hè chì l'utente possa facilmente brucà l'installazione di u drive USB per staccà nantu à i computer cun UEFI è BIOS, stallà nantu à i dischi cù i stili di partizione GPT è MBR, sceglie a scelta perfetta direttamente in a finestra di prugramma. Benintesa, pudete esse fatta indipendente, in u stissu WinSetupFromUSB, ma questu hà da richiede una certa cunniscenza di ciò chì hè è cumu hè u so funziunamentu. Aggiornamentu 2018: Hè uscitu una nova versione di u prugramma - Rufus 3.

Nota: Quì sottu parleremu di aduprà u prugramma per l'ultime versioni di Windows, ma aduprendu pudete fà facilmente unità USB di avvicinamentu di Ubuntu è altre distribuzioni di Linux, Windows XP è Vista, cum'è varie immagini di recuperu di sistema è password, etc. .

Cosa hè di novu in Rufus 2.0

Pensu per quelli chì decidenu di pruvà fuori o installà u recentemente liberatu Windows 10 Technical Preview in un computer, Rufus 2.0 sarà un aiutante in questu.

L'interfaccia di u prugramma ùn hà micca cambiatu assai, cum'è prima, tutte e azzioni sò elementari è comprindibili, e firme sò in rusa.

  1. A sceglie di un drive flash, chì sarà registratu
  2. Diagramma di partizione è tippu di interfaccia di sistema - MBR + BIOS (o UEFI in modalità compatibilità), MBR + UEFI o GPT + UEFI.
  3. Sottuplanu "Crea un dischjettu avviabile", selezziunate una immagine ISO (o una immagine di discu, per esempio, vhd o img).

Forse, à qualchissia di i lettori u numeru di u numeru 2 nantu à u schema di e sezioni è u tippu di interfaccia di sistema ùn significheghja nunda, è di qui spiegeraghju brevemente:

  • Se installate Windows in un vecchio computer cù un BIOS regule, avete bisognu di a prima opzione.
  • Se l'installazione accade in un computer cù UEFI (una caratteristica distintiva hè un'interfaccia grafica quandu entra in u BIOS), allora per Windows 8, 8.1 è 10, a terza opzione hè prubabilmente adatta per voi.
  • È per installà Windows 7 - a seconda o a terza, dipende da quale schema di partizioni hè presente in u hard disk è se sì dispostu à trasformarlo in GPT, chì hè preferitu oghje.

Hè cusì, a bona scelta ti permette di ùn scuntrà micca u missaghju chì a installazione di Windows hè impossibile, poichè u discu selezionatu hà u stile di partizioni GPT è altre varianti di u listessu prublema (è, se face, risolve velocemente stu prublema).

È avà circa a principale innovazione: in Rufus 2.0 per Windows 8 è 10 pudete fà micca solu l'iniziu d'installazione, ma ancu l'unità flash USB di avvicinamento di Windows To Go, da u quali pudete semplicemente avviare u sistema operativu (da u scarinchevule) senza installà u computer. Per fà quessa, dopu avè selezionatu a maghjina, basta à spuntà a voce corrispondente.

Rimanete cliccà "Start" è aspettate a preparazione di u drive di boot. Per una distribuzione regula è u Windows 10 originale, u tempu hè poco più di 5 minuti (USB 2.0), ma se avete bisognu di un drive di Windows To Go, allora u tempu hè più largu di u tempu necessariu per installà u sistema operativu in un computer unità di flash).

Cumu aduprà Rufus - video

Aghju ancu aghjuntatu di registrà un breve video chì mostra cumu uttene u prugramma, duve scaricà Rufus è spiega brevemente dunni è ciò chì da sceglie per creà una installazione o un altru discurdimentu.

Pudete scaricà u prugramma Rufus in russe da u situ ufficiale //rufus.akeo.ie/?locale=ru_RU, chì cuntene sia u installatore è a versione portatile. Ùn ci hè più prugrammi potenzalmente indesiderati à a data di sta scrittura in Rufus.