Cume à migliorà a qualità di video cù CinemaHD

L'utenti attivi di i telefoni intelligenti Android puderanu occasionalmente scontra diversi errori, è à e volte si verificanu à u core di u sistema operativu - Google Play Store. Ognunu di sti errori hà u so propriu còdice, basatu annantu à u quali hè necessariu cercà a causa di u prublema è opzioni per ripararli. Direttamente in st'articulu discutemu cumu per sbarazzà di l'errore 492.

Opzioni per eliminà l'errore 492 in u Market Play

A ragione principale di u còdice d'errore 492, chì si faci in a scarica / l'aggiornamentu di un'applicazione da u magazinu, hè u ciaflugliu di cache. Inoltre, pò esse cumpleta cum'è uni pochi di prugrammi "nativi", è cù u sistema cum'è u generu. Sottu chì parlemu tutte e soluzioni à stu prublema, si trasmette in una direzzione da i più simuli à u più cumpleti, unu pò ancu dire radicale.

Metudu 1: Rinstalla l'applicazione

Come annunziatu sopra, un errore cun u codu 492 si faci quandu pruvate à installà o aggiornà una applicazione. Se u secondu hè a vostra opzione, a prima cosa da fà hè reinstallà u culpicu. Benintesa, in i casi in cui queste applicazioni o ghjochi sò di grande valore, dite in primu creà un backup.

Nota: Parechji prugrammi chì anu una funzione di autorizzazione ponu salvà automaticamente i dati è li sincronizanu. In u casu di tali prugrammi, a necessità di creà un backup scala.

Leggi più: Salvà e dati in Android

  1. Pudete cancellà una applicazione in parechji maneri. Per esempiu, passendu "Impostazioni" sistemi:

    • In l'impostazioni, truvà a sezione "Applicazioni"aprite è andate à "Installatu" o "Tutte e applicazioni"o "Mostra tutte e applicazioni" (dipende da a versione di l'OS è di a so shell).
    • In a lista, truvate quellu chì vulete cancellà, è tocca u so nome.
    • Cliccate "Elimina" è, se vole, conferma e so intenzioni.
  2. Cunsigliu: Pudete ancu eliminà l'applicazione cù u Play Store. Andate in a so pagina in u magazinu, per esempiu, aduprendu a ricerca o scorrendu in a lista di prugrammi installati nantu à u vostru dispositivo, è cliccate quì "Elimina".

  3. L'applicazione di prublema sarà cacciata. Ricercatee in u Store di Play è stallatilu nantu à u vostru smartphone, cliccendu u bottinu pertinente in a so pagina. Sì serviziu, dittà i permessi necessari.
  4. Se durante l'installazione ùn si faci micca l'errore 492, u problema hè risoltu.

In listessu casu, se l'azzioni descritte sopra ùn aiutavanu micca a eliminà u fallimentu, procedi à e soluzioni chì seguite.

Metudu 2: Pulisci i dati di l'App Store

Una pratica simile per a reinizessione di u prugrammu di prublemi ùn permette micca di eliminà l'errore chì tenemu in considerazione. Ùn funziona ancu s'ellu ci hè un prublema cù l'installazione di l'applicazione, è ùn l'aghja à aghjunghje. A volte sò necessarie misure più seriosi, è u primu di questi hè schiarisce a cache di u Mercatu di Riproduci, chì inghjustà cù u tempu è impedisce à u sistema di funzionà normalmente.

  1. Dopu avè l'apertura di l'impostazioni di u smartphone, andate à "Applicazioni".
  2. Ora aprite a lista di tutte e applicazioni installate nantu à u vostru smartphone.
  3. Trova in stu listinu u Sparta di u Mercatu è cliccate nantu à u so nome.
  4. Skip to section "Conservazione".
  5. Altrimenti, tocca i pulsanti Clear Cache è "Cancella dati".

    Se hè necessariu, cunfirma i vostri intenzioni in una finestra popup.

  6. Pò usciri "Impostazioni". Per migliorà l'efficienza di a procedura, si consiglia di riavviare u smartphone. Per fà quessa, tene premutu u tastu d'alimentazione / di blocco, è dopu in a finestra apparsa, selezziunate l'element "Ripartisce". Forse ci sarà ancu una cunfirmazione.
  7. Rilanciate a Play Store è pruvate à aghjurnà o installà l'applicazione chì avia l'errore 492 durante u scaricamentu.

Vede ancu: Cumu aggiornà u Play Store

Più probabilmente, u prublema di installazione di u prugrammu ùn eschjone più, ma s'ellu accade, seguite i passi in seguitu.

Metudu 3: Cancellà i dati di Google Play Services

Google Play Services hè un elementu di software integrale di u sistema operativu Android, senza chì u prugrammu privativu ùn funzeghja micca bè. Questu prugramma, cum'è in l'App Store, accumula un assai di dati inutili è cache durante u so usu, chì pò esse ancu a causa di l'errore in questu. A nostra missione hè di "sguffà" i servizii cumu avemu fattu cù Play Market.

  1. Ripetite i passi 1-2 da u metudu precedente, truvate in a lista di applicazioni installate "Google Play Services" è tocca nantu à questu articulu.
  2. Vai à la sezione "Conservazione".
  3. Cliccate "Cancella cache"è poi tocca u pulsante dopu - "Manage Place".
  4. Cliccate nantu à u bottinu sottu. "Elimina tutti i dati".

    Assicuratete e vostre intenzioni, se vole, cliccendu "OK" in una finestra popup.

  5. A so sceca "Impostazioni" e riavvià u vostru dispositivo.
  6. Dopu avè avvicinatu u smartphone, andate in Play Store è pruvate à aghjurnà o installà l'applicazione, durante u download di cui un errore di còdice 492 apparse.

Per una maghjine efficienza in u trattamentu di u prublema in questu, vi propurnu di fà prima i passi descritti in Metoda 2 (passi 1-5), cancellendu i dati di l'App Store. Avendu fattu sta, procedi à l'esecuzione di istruzioni da stu metudu. Cù alta prubabilità l'errore sarà eliminatu. S'ellu ùn accade micca, andate à u metodo sottu.

Metudu 4: Rimuovi a Cache di Dalvik

Se a cancellazione di i dati di l'applicazioni di marca ùn anu micca avutu un risultatu pozitivu in a lotta contra l'errore 492, vale a stima di a cache di Dalvik. Per questi scopi, avete bisognu di passà à a riparazione di dispositivi mobili o di recuperu. Ùn hè micca importu se a riparazione di a fabbrica (standard) o avanzata (TWRP o CWM Recovery) hè in u vostru smartphone, tutte e azzioni sò eseguite approssimativamente à parità, in cunfurmia cù l'algitimu sottu.

Nota: In u nostru esempiu, un dispositivo mobile cun un ambiente di recuperu persunalizatu - TWRP. In u so ClockWorkMode analògicu (CWM), cum'è in recuperu di fabbrica, a posizione di l'articuli pò esse leggermente diversa, ma u so nome hè uguale o simu simu pussibule.

  1. Spegni u telefunu, e poi tene premutu i tasti di volume è di potenza. Dopu à qualchi secondi, l'ambiente di recuperu accumarà.
  2. Nota: Per certi dispositivi, invece di aumentà u volumu, pudete dà necessità di preme una di e opposte - diminuisce. Nantu à i dispositivi Samsung, devi ancu tene a chiave fisica. "Casa".

  3. Trova un puntu "Pulisci" ("Pulizia") e selezziunu, allora andate in a sezione "Avanzate" ("Pulizia selettiva"), selezziunate a casella di fronte "Wipe Dalvik / Art cache" o selezziunate sta vocazione (dipende da u tipu di recuperu) è cunfirmate e vostre azioni.
  4. Importantissimu: A cuntrastu à u TWRP discusse in u nostru esempiu, l'ambiente di recuperu di a fabbrica è a so versione avanzata (CWM) ùn supportanu micca u cuntrollu di u toccu. Per navigà attraverso l'utenti, bisognu aduprà a chjave di u volume (giù / su), è per confermà a vostra scelta, u pulsu di l'alimentazione (On / Off).

  5. Dopu avè pulitu u cache di Dalvik, turnà à a schermata di recuperu principale cù e chiavi fisiche o toccà u schermu. Selezzi un item "Rinvià à u sistema".
  6. Nota: In TWRP, ùn hè micca necessariu andà à a schermata principale per riavvià u dispositiu. Subitu dopu à a procedura di pulizia, pudete cliccà nantu à u bottinu pertinente.

  7. Aspettate chì u sistema sia iniziò, cuminciate a Play Store è installate o aghjurnate l'applicazione cù a quale l'errore 492 hè andatu prima.

Questu metudu di eliminà l'errore chì cunsideremu hè u più efficace è casi da sempre un risultatu pozitivu. S'ellu ùn vi aiuta, l'ultima è a soluzione più radicale rimane, discutitu in seguitu.

Metru 5: Ripristina di fabbrica

In casi rari, nisunu di i metudi descritti sopra ùn pò risolve l'errore 492. Purtroppu l'ultima soluzione pussibule in sta situazione è di ripresentà u smartphone à l'impostai di a fabbrica, dopu chì u so restituerà à u statu "fora di casella". Ciò significa chì tutti i dati di l'utente, applicazioni installate è l'impostazioni specificate di l'OS saranu cancellati.

Importante: cunsiglii novamente di fà una copia di backup di i vostri dati prima di resettà. Truverete un link à un articulu nantu à stu tema à l'iniziu di u primu metudu.

Cumu di restituisce u Android-smartphone in u so statu uriginale, avemu già scrittu prima nant'à u situ. Basta seguitu u ligame sottu è leghje a guida dettagliata.

Per di più: cumu una ricostruzione di l'impostazioni di smartphone in Android

Conclusione

Sintendu l'articolo, putemu dire chì ùn ci hè nunda di diffici in a correzione di l'errore 492 chì si faci in a scarica l'applicazioni da u Play Store. Nantu à a maggior parte di i casi, unu di i primi trè metodi contribuisce à sbarazzarsi di stu prugrammu spiacciante. À propiu sì, si ponu applicà in un cumplessu chì aumenterà chiaramente e fatti d'accumpagnà un risultatu positiu.

Una misura più radicale, ma praticamente garantita à esse efficace hè a pazzia di a cache Dalvik. Se per una ragione perchè u metudu ùn puderia micca esse utilizzatu o ùn hà micca aiutatu à eliminà l'errore, solu una misura d'urgenza rimane - ripristinendu l'impostazioni di u smartphone cun una perdita completa di i dati conservati in ellu. Speremu chì questu ùn accada micca.