Zona 2.0.1.8

Ora l'utenti sò offerti à parechji simulatori di software chì prumichianu di insegnà u metudu à l'inchiostru à un digiu Sciuvu in un pocu tempu. Tutti anu a so propria funzionalità unica, ma, à u tempu, sò simili à l'altru. Ogni prugramma offre una furmazione à diversi gruppi di utenti - figlioli, scolari o adulti.

In questu articulu, esamineremo parechji rapprisintanti di simulatori di tastiera, è sceglite quellu chì hè più piaciutu è sarà u più efficace per imparà à digità nantu à a tastiera.

MySimula

MySimula hè un prugramma assolutamente gratuito in cui ci sò dui modi di funziunamentu - unicu è multiplayer. Hè cusì, pudete amparà tù stessu è parechje persone in u stallu computer, in puru usendu diversi profili. Ci sò parechje sezioni in tuttu, è ci sò e livelli in elli, ciascuna chì hà una cumplicità diversa. Pudete studiare à unu di i trè corsi di lingua offerti.

Durante u passu di e esercitazioni, pudete sempre seguità e statistiche. Basatu annantu, u simulatore stessa compose un novu algoritmu di apprendimentu, ponendu più attenzione à e chjavi di prublemi è l'errori fatti. Grazie à stu scopu, l'apprendimentu diventa ancu più efficace.

Scaricate u prugramma MySimula

Rapidtyping

Questu simulatoru di tastiera hè adatta à l'usu di a scola è di a casa. Modu di insegnante vi permette di creà gruppi di utenti, edità è creà sezioni è livelli per elli. Tre lingue sò supportate per l'apprendimentu, è i livelli diventeranu sempre più complexi ogni volta.

Ci sò opportunità sparse per personalizà l'ambiente di apprendimentu. Pudete mudificà culori, fonti, lingua di l'interfaccia è suoni. Tuttu quissa aiuta à personalizà a furmazione per se stessi, affinchè durante u passu di e esercitazioni ùn ci sia fastidiu. RapidTyping pò esse scaricatu gratuitamente, ancu per a versione per l'usu di multiplayer ùn avete micca bisognu di pagà un penny.

Scaricate RapidTyping

TypingMaster

Stu rapprisentu differtu di l'altri in presenza di ghjochi di intrattenimentu chì inseganu ancu à in alta velocità a tastiera. In tuttu, ci sò trè di elli è cù u tempu diventanu sempre più difficiuli. In più, un widget hè installatu cù u simulatore, chì cunta u numaru di parole digitate è mostra a velocità media di stampa. Adeguatu per quelli chì vogliono seguità i risultati di a furmazione.

A versione di prova pò esse aduprata per un numeru illimitatu di ghjorni, ma a so differenza da quella completa hè a presenza di publicità in u menù principale, ma ùn interferisce micca cù l'apprendimentu. Merita di fà attenti à u fattu chì u prugramma hè anglofonu è chì u corsu hè solu in inglese.

Scaricate u programma TypingMaster

VerseQ

VerseQ - ùn ricurva micca à u metudu di l'apprendimentu mudellu, è u testu da scrive varie dipende da u studiente. E statistiche è l'errori sò calculati, basendu chì i nuovi algoritmi di apprendimentu sò compilati. Pudete sceglie una di e trè lingue di furmazione, ciascuna chì hà parechji livelli di complessità, orientati rispettivamente à i principianti, utilizatori avanzati è prufessiunali.

Pudete registrà parechji utilizatori è ùn teme micca chì qualcunu perveru u vostru furmazione, perchè durante a registrazione pudete piazzà una password. Prima di a furmazione ti cunsiglii di familiarizzà si à l'infurmazioni furnite da i sviluppatori. Ci spieghje e reguli di base è i principii di l'istruzione di u tippu ciucciu nantu à a tastiera.

Scaricate VerseQ

Bombin

Questu rapprisentante di simulatori di tastiera hè focalizatu nantu à i zitelli di più ghjovani è mediani, hè eccellente per lezioni di scola o di gruppu, cume hà un sistema competitivo integratu. Per completà i livelli, u studiente hè imputatu à un certu numero di punti, allora tuttu hè visualizzato in e statistiche è i primi studienti sò custrui.

Pudete sceglie un corso di russo o inglese, è u maestru, s'ellu ci hè dispunibule, pò seguità e reguli di i livelli è, se hè necessariu, cambiali. Un zitellu pò personalizà u so prughjettu - sceglite una foto, specificà un nome, è abilita o disabilita i sonnus à passà i livelli. È grazie à i testi supplementari, pudete diversificà e lezioni.

Scaricate u prugramma Bombina

Tastiera solo

Unu di i rappresentanti più cari di simulatori di tastiera. Tuttu quellu chì era almenu in un qualchì modu interessatu à prugrami simili hà intesu parlà di Solo in a tastiera. U simulatore dà una scelta di trè corsi di studiu - Inglese, Russu è digitale. Ognunu di elli hà circa una centina di lezioni diverse.

In più di e lezioni stesse, davanti à l'utente vari spazii sò visualizzati nantu à i dipendenti di a cumpagnia di sviluppu, spieghe varie sò spieghjate, è e regule per l'insegnamentu di u metudu à u tipu ciecdu cù dieci dita sò spiegate.

Scaricate Solo à a tastiera

A resistenza

Stamina hè un tutoriziu di tippu libaru in cui esiste dui corsi di studiu - u russo è l'inglese. Ci sò parechje modalità di furmazione, ognunu chì differisce in a complessità. Ci sò e lezioni di basa, esercizi di studiu di cumminazioni di lettere, numeri è simbuli, è furmazione speciale da Valery Dernov.

Dopu avè passatu ogni lezzione, pudete paragunà e statistiche, è durante a furmazione pudete attivà a musica. È possibile monitorà u prugressu di e classi, per valutà a so efficacia.

Scaricate u prugramma Stamina

Ciò hè tuttu ciò chì mi piacerebbe dirà nantu à i rappresentanti di i simulatori di tastiera. A lista include prugrami pagati è gratuiti destinati à i zitelli è adulti, dendu a so propria funzione unica è algoritmi di apprendimentu. A scelta hè grande, dipende tuttu u vostru desideriu è bisogni. Se u simulatore hè cum'è è avete u desideriu di imparà a stampa à grande velocità, allora u risultatu sarà certamente.