Perchè u computer hè calentu?

Un surriscaldamentu è un self-shutdown di un computer o laptop hè un fenomenu cumuni. Quandu un prublema simule nascenu in l'estate, hè faciule per spieghjaru da a alta temperatura in stanza. Ma spessu i prublemi di termoreguulazione ùn dipindenu micca da a stagione, è allora hè bisognu di capisce perchè u computer accumula assai.

U cuntenutu

  • Accumulation di polvere
  • Seccatura di pasta termica
  • Più fresca o difettosa
  • Assai tabs aperti è applicazioni in esecuzione

Accumulation di polvere

L'eliminazione tardiva di polvere da e parti principali di u processore hè u fattore principale chì porta à una violazione di conduttività termica è di un aumentu di a temperatura di una scheda video o di u discu dur. U computer incia a "appesi", ci hè un ritardu di sonu, a transizione versu un altru sito dura più longu.

Spazzola di u computer per adatta à ogni: custruzione è arte

Per a pulizia generale di u dispositiu, avete bisognu di un aspiratore cù una bocca stretta è un pennellu dolce. Dopu avè disconnessu u dispositiu da a rete elettrica, hè necessariu rimuovere a copertura laterale di l'unità di sistema, aspirà accuratamente l'interni.

A lamina di u cooler, u grillu di ventilazione è tutti i pannelli di processore sò accuratamente puliti cù una spazzola. In nùmeru casu ne hè permessu aduprà acqua è soluzioni di pulizia.

Ripetite a procedura di pulizia almenu ogni 6 mesi.

Seccatura di pasta termica

Per aumentà u livellu di trasferimentu di calore in un computer, una sostanza viscosa hè usata - grassa termica, chì hè applicata à a superficie di e bordi di processore principali. Dopu un pocu di ghjornu, si secca è perde a capacità di prutezzione di parti di l'ordinatore da u surcurrimentu.

A Thermopaste deve esse applicata cù cura per ùn maccherà micca altre parti di l'ordinatore.

Per rimpiazzà a pasta termica, a unità di sistema duverà esse in parte smassata - rimuovere u muru, scucciunu u ventilatore. In a parte mediana di l'apparentu ci hè una piastra di metallo, induve si pò truvà i resti di pasta termica. Per rimuoverli, ci hè bisognu di un bastoncinu di cotone in qualchì ugualmente inzuppatu di alcool.

A procedura per l'applicazione di un stratu novu hè cumprendu:

  1. Da un tubu nantu à a superficie pulita di u processore è di a scheda video, staccate a pasta - sia in forma di una goccia, o di una banda sottile in mezu à u chip. Ùn lasciate micca chì a quantità di sostitu di calore-schermu sia eccessiva.
  2. Pudete sparghje a pasta nantu à a superficie cun una carta di plastica.
  3. À a fine di a procedura, installà tutte e parti in u locu.

Più fresca o difettosa

Quandu sceglite un cooler di l'ordinatore, primu di tutti studiate attentamente tutte e caratteristiche di u vostru PC.

U processore hè dotatu di un sistema di raffredamentu - ventilatori. Quandu un computer esce, l'operazione di u computer hè in risicu - surriscaldamentu permanente pò dà à malfunzionamenti seria. S'ellu ci hè una installazione di un raffreddore à bassa capacità in u computer, allora hè megliu per rimpiazzallu cù un mudellu più mudernu. U primu segnu chì u ventilatore ùn hè micca travagliata hè a mancanza di rumu karaktericu da a rotazione di e pale.

Per ripristinà u sistema di raffreddamentu, u ventilatore deve esse rimpicciutu da l'unità. Più spessu, si hè attaccatu à u radiatore cù i serrature speciali è si cacciò abbastanza semplicemente. Una nova parte deve esse installata in u vechju locu è riparà u fermu. In casu di rotazione insufficiente di e lame, ùn hè micca a rimpiazzazione, ma a lubrificazione di i ventilatori chì ponu aiutà. Di solitu, questa pratica hè effettuata simultaneamente cù a pulizia di l'unità di sistema.

Assai tabs aperti è applicazioni in esecuzione

Quandu sighjeriscenu un surriscaldamentu è un congelu di l'urdinatore, avete bisognu di assicurà chì u dispositiu ùn sia sovraccaricatu cù prugrami eccessivi. Video, editori grafici, ghjochi online, Scype - se tuttu questu hè aperto nant'à u tempu, u computer o laptop ùn pò fermà a carica è si disconnette.

L'utente pò facilmente cunsiderà cumu in ogni tab aperta dopu u computer cumincia a travaglià più lentamente.

Per ripristinà u funziunamentu di u sistema normale, avete bisognu:

  • assicuratevi chì quandu accendi u computer ùn principia micca i prugrammi in più, lasci solu u prugrammu - antivirus, driver è schedari necessarii per u travagliu;
  • ùn usate micca più di dui o trè tabs di travagliu in un navigatore;
  • ùn vede micca più di un video;
  • s'ellu ùn hè necessariu, chjamati programmi "pesanti" inutilizzati.

Prima di determinà u mutivu perchè u prucessore hè in continuu surriscaldamentu, avete bisognu di verificà quantu si trova u computer. I griglie di ventilazione ùn sò micca sovrapposti cù muri o pezzi di mobule strettamente distanti.

U serviziu d'un laptop piazzatu nantu à un lettu o un sofà hè certamente conveniente, ma a superficie molle impedisce u flusso di aria calda è u surghjente di u dispositivo.

Se l'utente quessa cride di determinà u mutivu specificu di u surcendimentu di l'ordinatore, hè bè contattatu per un maestru prufessiunale. I tecnichi di servizii aiutanu à stabilisce a "diagnosi", se hè necessariu, per rimpiazzà e parti necessarie.