Apri u document ePUB


E statistiche mundane mostranu chì u mercato di e-book cresce solu ogni annu. Ciò significa chì sempre più persone acquistanu dispositivi per leghje in forma elettronica è i vari formati di tali libri diventanu assai popolari.

Cumu aprite ePUB

Tra i vari formati di file di e-books ci hè una extensione ePUB (Electronic Publication) - un formatu liberu per a distribuzione di versioni elettroniche di libri è altre publicazioni stampate, sviluppata in u 2007. L'estensione permette à i editori di publicà è distribuisci a publicazione digitale in un unicu file, puru assicurendu una piena compatibilità tra u cumpunente di software è l'hardware. U formatu pò esse scrittu assolutamente qualchì pubblicazione stampata chì ùn truvà micca solu u testu, ma dinò diverse immagini.

Hè chiaru chì aprire ePUB nantu à i "lettori" sò già prugrammi preinstallati, è l'utente ùn hà micca duchetta moltu troppu. Ma per aprite un documentu di stu furmatu nantu à u vostru computer, devi installà un software addizionale, chì hè distribuitu sia per un dirittu, sia per a libera. Considerà i 3 migliori applicazioni di ePUB di lettura chì si sò state pruvate in u mercatu.

Metudu 1: STDU Viewer

L'applicazione STDU Viewer hè abbastanza versatilu è perchè hè assai popolari. A differenza di u produttu di Adobe, sta soluzione ti permette di leghje parechji formati di documenti, chì li facenu guasgi perfetti. C'à i file ePUB STDU Viewer face dinò, per cui pò esse adupratu senza pensà.

Scaricate STDU Viewer gratuitamente

L'applicazione ùn hà nant'à vicinu passioni è i vantaggi significativi sò stati indicati sopra: u prugramma hè universale è permette di aprà parechje estensioni di documenti. Inoltre, STDU Viewer ùn pò esse installatu in un computer, ma scaricatu da un archiviu in cui pudete fà. Per aghjunghjate rapidamente l'interfaccia desiderata di u prugramma, vedemu cume aprite u vostru e-book preferitu per quessa.

  1. Scaricate, installate è eseguu u prugramma, pudete iniziate subitu apri u libru in l'applicazione. Per fà quessa, selezziunate in u menù superiore "File" è passà à "Apertu". Ancu una volta, a combinazione standard "Ctrl + O" assai utile.
  2. Ora in a finestra ci vole à sceglie u libru di interesse è cliccate nantu à u pulsante "Apertu".
  3. L'applicazione aprirà rapidu u documentu è l'utente puderà cuminciare à leghje u schedariu cù l'estensione ePUB à u listessu secondu.

Da dì chì u prugramma STDU Viewer ùn impone micca di aghjunghje un libru à a biblioteca, chì hè un vantaghju indubbiuitu, postu chì a stretta maggioranza di l'applicazioni di lettura di libri in elettronica facenu à l'utente à fà quellu.

Metudu 2: Caliber

Ùn pudete micca priva di l'attenziazione Caliber di applicazione assai còmica è elegante. Hè un pocu simile à u produttu Adobe, solu quì hè una interfaccia completamente russita chì pari molto simpatica è cumpleta.

Scaricare Caliber Free

Purtroppu, in Caliber, avete bisognu di aghjunghje libri à a biblioteca, ma questu hè fattu rapidamente è facilmente.

  1. Subitu dopu à stallà è aprite u prugramma, avete cliccatu nantu à u pulsante verde. "Add Books"andà à a finestra successiva.
  2. In questione vi vole à sceglie u documentu desideratu è cliccate nantu à u bottinu "Apertu".
  3. Sinistru à cliccà "Pulsante sinu di u mouse" in u nome di u libru in a lista.
  4. Hè cusì praticu chì u prugramma ti permeda di vede u libru in una finestra separata, cusì pudete aprire parechji documenti subitu e cambia subitu in runtra se necessariu. A finestra di visualizazione di un libru hè unu di i migliori tra tutti i prugrammi chì aiutanu l'utente à leghje documenti ePUB.

Metudu 3: Edizioni Digitali di Adobe

U prugramma Adobe Digital Editions, cume u so nome induce, hè statu sviluppatu da una di e più famose compagnie coinvolte in a creazione di applicazioni per travaglià cù vari documenti di testu, audio, video è archivi multimediali.

U prugramma hè abbastanza pratticu di travaglià; l'interfaccia hè assai piacevule è l'usu pò vede in a finestra principale chì i libri sò stati aghjunti à a biblioteca. I svantaghji sò chì u prugramma hè distribuitu solu in Inglese, ma questu ùn hè prubamente nisunu prublema, postu chì tutte e funzioni di basa di Adobe Digital Editions ponu esse usate à u livello intuitivu.

Vedemu cumu apri un documentu di estensione ePUB in un prugramma, ma questu ùn hè micca assai difficiule da fà, hè basta à seguità una certa sequenza di azzioni.

Scaricate Adobe Digital Editions da u situ ufficiale.

  1. U primu passu hè di scaricà u lugiziale da u situ ufficiale è installatu annantu à u vostru computer.
  2. Subitu dopu avè principiatu u prugramma, pudete cliccà nantu à u bottinu "File" in u menù superiore è selezziunate l'elementu quì "Add to Library". Sostituvi quessa azzione pò esse una scelta rapida di tastiera assai standard "Ctrl + O".
  3. In a nova finestra chì si apre dopu cliccatu annantu à u cliccatu precedente, avete bisognu di selezziunà u documentu desideratu è cliccate nantu à u bottinu "Apertu".
  4. U libru hè statu appena aghjuntu à a libreria di prugrammi. Per cumincià à leghje u travagliu, ghjustu à sceglie u libru in a finestra principale è dopu cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse. Pudete rimpiazzà sta azzione cù a chjave. Spazio.
  5. Avà puete piaccia avà lettura u vostru libru preferitu o travaglià cun ellu in una finestra pratica di prugramma.

Adobe Digital Editions permette di aprite qualunque libru in u formatu ePUB, cusì l'altru pò stallà e utteni faciule per i so scopi.

Share in i prugrammi di cumenti chì aduprate à stu scopu. Parechji utilizatori ponu cunnosce una specie di soluzione software, chì ùn hè micca popolare, ma hè assai bè, è forse qualchissia hà scrittu u so "lettore", chì certi di elli ghjunghjenu cun open source.