I lettori sò scontenti di chì l'ultimu duminiu aumenta drammaticamente u numaru di i generali femminili in u ghjocu storicu, chì accade in a Roma antica.
Strategia Totale Guerra: Roma II di l'Assemblea Creativa di Studio hè uscitu cinque anni fà, ma i sviluppatori sustenenu sempre u ghjocu, lascendu i patch per u. L'ultimu di elli causatu una tempesta di malcontentu trà i fan di u ghjocu à causa di una violazione di a precisione storica.
L'aggiornamentu publicatu in u agosto hà aumentatu a possibilità chì e persone nere è donne stanu cadendu cum'è dispunibuli per l'assunzione di generale. Dunque, unu di i ghjente hà dichjaratu chì di l'altri ginirali in a lista chì si sò sparate per ellu, cinque erranu femminili, mentre in l'epoca di l'antichità una situazione simula hè solu impossibile.
I generali "storicamente inaffidabili" eranu dispunibili in u ghjocu nanzu, ma ùn l'aghjenu micca spessu, perciò i lettori ùn anu avutu nunda di prublemi particulari.
Ma in i ghjorni scorsi, i lettori scandalizzati scrivenu recensioni negative circa u ghjocu in Steam, abbattendu u rating globale di Roma II.
Nota chì in agosto, un rapprisentante di l'Assemblea Creativa Ella McConnell bluccò u filu di discussione nantu à Steam, quandu i utilizatori discusinuu stu prublema, dicendu chì se i lettori ùn piaccianu micca a situazione, ponu fà un mod o ùn ghjucanu. Vedemu chì cum'è i sviluppatori reagiscenu sta volta.