Una scheda video nantu à un computer cù Windows 10 hè unu di i cumpunenti più impurtanti è costosi, cù una surriscaldamentu di u quali ci hè un calatu significativu di prestazioni. Inoltre, per via di un riscaldamentu cuntinuu, u dispositivo pò eventualmente falli, bisognu di cambià. Per evite cunfurmazioni negative, vale a vene à verificà a temperatura à qualchì volta. Circa sta prucessione chì ne discuprà in u corsu di stu articulu.
Truvà a temperatura di a scheda video in Windows 10
Per difettu, u sistema operativu di Windows 10, cum'è tutte e versioni precedenti, ùn dà micca a capacità di vede informazioni nantu à a temperatura di i componenti, cum'è a scheda video. Hè per quessa chì duverete aduprà prugrammi di terze parti chì ùn necessitanu micca capacità cum'è spessu. Inoltre, a maiò parte di u lugiziale funziona nantu à altre versioni di u sistema operativo, per permesso di avè ancu infurmazioni nantu à a temperatura di altri componenti.
Vede ancu: Cumu scopra a temperatura di u processore in Windows 10
Opzione 1: AIDA64
AIDA64 hè unu di l'uttivi più efficaci per diagnosticà un computer da u sistema operativu. Questu prugramma ghjunghjisce infurmazione dettagliata nantu à ogni componentu installatu è a tempera, cum'è possibile. Cun duie, pudete ancu calcà u livelu di riscaldamentu di a scheda video, sia integrata nantu à urdinatori sia discreta.
Scaricate AIDA64
- Cliccate nantu à u ligame di sopra, scaricate u software à u vostru computer è installate. A liberazione di a vostra scelta ùn importa, in tutti i casi a infurmazione di a temperatura hè visualizzata in quantu precisione.
- Eseguitu u prugramma, andate à "Computer" è selezziunate l'elemento "Sensori".
Vede ancu: Cumu aduprà AIDA64
- A pagina chì si aprirà mostrerà l'infurmazioni nantu à ogni componentu. Sicondu u tippu di scheda video installata, u valore desideratu hè indicatu per a firma "Diode GP".
Questi valori ponu esse parechji in una volta à causa di a presenza di più di una scheda video, per esempio, in u casu di un laptop. Tuttavia, alcuni mudelli di processori grafichi ùn sò micca visualizzati.
Comu pudete vede, AIDA64 semplifica a misura di a tempera di una scheda video, indipende u so tippu. Di solitu stu prughjettu sarà abbastanza.
Opzione 2: HWMonitor
HWMonitor hè più compactu in termini di interfaccia è pesu in generale di AIDA64. Tuttavia, i dati solu furniti sò ridotti à a temperatura di i vari cumpunenti. A scheda di video ùn hè micca eccezione.
Scaricate HWMonitor
- Installate è eseguite u prugramma. Ùn hè micca bisognu di andà da nunda, l'infurmazioni di a temperatura sò presentate in a pagina principale.
- Per uttene l'infurmazioni necessarie nantu à a temperatura, ampliate u blocu cù u nome di a vostra scheda video è fate u listessu cù a sottusezzione "Temperature". Hè propiu quì l'infurmazioni nantu à u riscaldamentu di u prucessore graficu à u mumentu di a misurazione.
Vede ancu: Cumu uttene HWMonitor
U prugramma hè assai faciule da aduprà è ghjustu truvate e informazioni necessarie. Tuttavia, cum'è AIDA64, ùn hè micca sempre pussibule di truvà a temperatura. In particulare in u casu di GPU integratu nantu à i portatili.
Opzione 3: SpeedFan
Questu prugramma hè dinò assai simpaticu à aduprà per via di una spicca interfunzzione chiara, ma malgradu ciò, fornisce l'infurmazioni lette da tutti i sensori. Per difettu, SpeedFan hà una interfaccia inglese, ma pudete abilità u russo in l'impostazioni.
Scaricate SpeedFan
- L'informazione nantu à u riscaldamentu di a GPU sarà messu in a pagina principale. "Indicatori" in una unità separata. A linea desiderata hè designata cum'è "GPU".
- In più, u prugramma prevede "Grafici". Passa à la scheda appropriata è seleziona "Temperature" da u listinu in goccia, pudete vede più chjaramente a caduta è l'incrudu di gradi in tempo reale.
- Ritornu à a pagina principale è cliccate "Configurazione". Eccu nantu à a tabulazione "Temperature" Ci sarà dati nantu à ogni componente di u computer, cum'è una scheda video, designata da "GPU". Ci hè più infurmazioni quì nantu à a pagina principale.
Vedi ancu: Cumu aduprà SpeedFan
Stu software serà una ottima alternativa à u precedente, dà un'opportunità micca solu di monitorà a temperatura, ma ancu di cambià a velocità di ogni maiò installatu personalmente.
Opzione 4: Piriform Speccy
U prugramma Piriform Speccy ùn hè micca cusì quantu sò stati cunsiderati prima, ma merita d'attenzione almenu à causa di u fattu chì era statu liberatu da una cumpagnia incaricata di supportà CCleaner. L'informazione necessaria pò esse visualizzata in una volta in duie parti chì si distinguenu per l'infurmazione generale.
Scaricare Piriform Speccy
- Subitu dopu avè principiatu u prugramma, a temperatura di a scheda video pò esse veduta in a pagina principale in u blocu "Grafica". U mudellu di l'adattatore video è a memoria grafica saranu dinò visualizati quì.
- Ulteriori dettagli si trovanu nantu à a tab. "Grafica"se sceglite l'elemento pertinente in u menù. Determina u riscaldamentu di certi dispositivi, visualizendu infurmazioni nantu à questu in a linea "Temperatura".
Speremu chì Speccy ti sia utili, permettendu di scopre infurmazione nantu à a temperatura di a scheda video.
Opzione 5: Gadget
Una opzione addizionale per u monitoru continuu sò i gadgets è i widget, l'impostazione cumpressa da Windows 10 per ragioni di sicurezza. Tuttavia, esse pò esse restituitu cum'è un software indipendente separatu, chì era cunsideratu da noi in una istruzzione separata nantu à u situ. Truvà a temperatura di una scheda video in sta situazione ti aiuterà abbastanza un gadget popular "Monitor GPU".
Vai à scaricare u gadget di Monitor GPU
Leggi ancu: Cumu installà i gadgets in Windows 10
Cum'è si hè dettu, per difettu, u sistema ùn furnisce micca strumenti per visualizà a temperatura di una scheda video, mentri, per esempiu, u riscaldamentu di u cpu si pò truvà in u BIOS. Avemu cunsideratu tutti i prugrami più pratici da aduprà è hè conclusu l'articolo.