Addu una lista d'esclusione à Avira

In certi casi, hè necessariu ad installà u sistema operativu di Windows 7 nantu à u listessu di u stissu sistema operativu. Per esempiu, hà bisognu di fà sta operazione quandu si sò osservati malfunzionamenti di u sistema, ma l'utente ùn vole micca reinstallà, per ùn perde micca i parametri attuali, i driver o i prugrammi operativi. Vedemu chì cum'è ciò chì pò esse fattu.

Vede ancu: Installazione di Windows 7 in VirtualBox

Pruduzione d'installazione

Nota: Per alcuna ragione significativa, hè megliu à ùn installà micca un schernu nantu à un altru, perchè ci hè una possibilità chì i prublemi di u vechju sistema rimanganu o ancu quelli novu pò apparà. Tuttavia, ci sò parechji casi in cui, dopu a stallazione da stu metudu, u computer, al contrario, cumincia a travaglià più stabili, senza fallimentu, chì significa chì in certe situazioni queste azzioni ponu esse ghjustificate.

Per fà a procedura, devi avè un drive flash di installazione o discu cù u kit di distribuzione di sistema. Allora, facemu un esaminatu passo-passu nantu à u prucessu di stallazione per Windows 7 nantu à un PC cù un sistema operativo gia in cògu è cù u listessimu.

Passu 1: Preparà u computer

Prima di tuttu, avete bisognu di preparà u computer per l'installazione di u novu OS sopra a Windows 7 esistente per salvà tutti i parametri impurtanti è preparà u PC per staccà da u dispositivo desideratu.

  1. Per inizià, fate una copia di salvezza di u vostru sistema esistente è salvateli in supporti ammenate. Questu vi permetterà di recuperà i dati s'ellu ci hè un errore inaspettatu durante u prucessu di stallazione.

    Lezione: Creà un backup di u sistema operativo in Windows 7

  2. Dopu, avete bisognu di configurà u BIOS per avvicinà u PC da una unità flash USB o da un discu (dipende da dove si trova u kit di distribuzione d'OS, chì hè supposu esse installatu). Per passà à u BIOS dopu attivendu u computer, teni premutu un menu chiave. E diverse chjachete ponu esse usate per e varie versioni di u lugiziale di u sistema: F10, F2, Del è d'altri. A versione attuale pò esse veduta in u fondu di u schermu à l'iniziu. In più, alcuni portatili nantu à u casu an duvanu un bottinu per una transizione rapida.
  3. Quandu u BIOS hè statu attivatu, hè necessariu passà à a partizione induve u primu dispositivu di avvicinamento hè indicatu. In e varie versioni, sta sezione hà nomi diversi, ma più spessu a parolla si vede in ella. "Boot".
  4. Dopu a transizione, specificate l'unità flash USB o discu (dipende da ciò chì esattamente installerete u OS) primu dispositivu di boot. Per salvà e cambiamenti apportati è uscite da u BIOS, cliccate F10.

Passu 2: Installate u OS

Dopu chì e procedure preparatorie sò state finite, pudete procedere à l'installazione diretta di l'OS.

  1. Inserite u discu di distribuzione in u drive o l'installazione di l'unità flash USB in u connettore USB è ripartite u PC. Quandu si riavanu, aprirà a finestra di avvio di l'installazione. Quì, specificate a lingua, u formatu di l'ora è a disposizione di a tastiera, a seconda di e impostazioni iniziali che preferite per fà a procedura di stallazione. Poi cliccate "Prossimu".
  2. In a prossima finestra, cliccate nantu à u buttu grande. "Install".
  3. Poi a finestra cù e condizioni di licenza si aprirà. Senza a so accettazione, ùn puderete micca duvete fà ulteriori passi di installazione. Allora selezziunate a casella corrispondente è cliccate "Prossimu".
  4. A finestra di selezzione di tippu di stallazione si aprirà. In e condizioni normali d'installazione nantu à una partizione pulita di u discu duru, pudete sceglie l'opzione "Installazione completa". Ma da quandu avemu stallu u sistema nantu à u più di u Windows 7 di travagliu, in stu casu, cliccate nantu à l'iscrizzione "Update".
  5. Dopu, a procedura di verifica di a compatibilità sarà effettuata.
  6. Dopu à a so terminazione, una finestra si aprirà cù un raporsu di verifica di a compatibilità. Ind'è i chì cumpunenti di u sistema operativu attuale sò influenzati da l'installazione di un altru Windows 7 sopra a.Se sì soddisfatti di u risultatu di u reportu, cliccate nant'à "Prossimu" o "Chiudi" per cuntinuà a pratica di stallazione.
  7. Successivamente cumincerà u prucessu di stallà u sistema solu, è s'ellu hè più accuratu à dì, i so aggiornamenti. Sarà spartutu in parechje procedure:
    • Copia;
    • Raccolta di file;
    • Unpacking;
    • Installazione;
    • Trasferisce i file è l'impostazioni.

    Ciascuna di queste procedure si seguitanu automaticamente una trà l'altru, è a so dinamica pò esse osservata cù u mezzu à l'invertente percentuale in a stessa finestra. In stu casu, u computer hè ripartutu parechje volte, ma l'interventu di l'utente ùn hè micca necessariu quì.

Passu 3: Post-installazione Configurazione

Dopu à l'installazione hè finita, un numaru di passi sò necessarii per configurà u sistema è inserite a chjave di attivazione per travaglià cù essa.

  1. Prima di tutti, a finestra di creazione di u contu si aprirà, duvite voi in u campu "Username" Inserite u nome di u prufilu principale. Questu pò esse u nome di u cuntu da u sistema chì esiste a installazione, o una versione completamente nova. In u campu di sottu, inserite u nome di u computer, ma à diffe u profilu, aduprà solu lettere è numeri latini. Dopu à chì cliccate "Prossimu".
  2. Poi aprisce una finestra per entrà a password. Quì, s'è vo vulete aumentà a sicurezza di u sistema, duverete inserì a password per duie volte, guidata da e reguli generalmente accettate per sceglie una espressione di codice. Se una password hà statu piazzatu nantu à u sistema nantu à u quale l'installazione hè fatta, pudete ancu aduprà. Un sughjettu hè intrudutu in u fondu di a scatula in casu chì vi scurdate di una parola chiave. Se ùn vulete installà stu tipu di prutezzione di sistema, cliccate solu "Prossimu".
  3. A finestra si aprirà induve avete bisognu di entrà a chjave di u pruduttu. In sta tappa si scaturiscenu certi utilizatori chì pensanu chì l'attivazione sia automaticamente cacciata da u sistema operativo chì hà fattu l'installazione. Ma questu ùn hè micca u casu; perchè hè impurtante ùn perdite micca u còdice di attivazione, chì hà restatu da l'acquisizione di Windows 7. Dopo aver inseritu i dati, cliccate "Prossimu".
  4. Dopu à quessa, una finestra s'hè aperta quì avete bisognu di selezzià u tippu di impostazioni. Se ùn capite micca tutte e complessità di l'impostazioni, vi propemu di sceglie a opzione "Usate l'impostazioni consigliate".
  5. Dopu una finestra si apre per truvà e configurazione di u fuso oru, l'ora è a data. Dopu avè inseritu i parametri richiesti, premete "Prossimu".
  6. Infine, a finestra di configurazione di a rete inizia. Pudete mette in diritta nant'à inserendu i parametri pertinenti, o pudete posponghje per u futuru cliccendu "Prossimu".
  7. Dopu à ciò, l'installazione è a pre-configurazione di u sistema nantu à u Windows 7 esistente hè finitu. U standard si apre "Desktop", allora pudete cuminciare ad aduprà u computer per u scopu destinatu. In questu casu, l'impostazioni di u sistema, i driver è i lima di base saranu salvati, ma diversi errori, s'ellu ne sò, saranu eliminati.

L'installazione di Windows 7 nantu à un sistema di travagliu cù u listessimu nomi ùn hè micca assai micca chè a metà di l'installazione standard. A maiò principale hè chì quandu si sceglie u tippu di installazione, devi rimanà à l'opzione "Update". Inoltre, ùn avete micca bisognu di formattà u discu dur. Ebbè, hè consigliabile fà una copia di backup di l'OS di travagliu prima di avviare a procedura, ma aiuta per evitare prublemi impurtati è fornisce a possibilità di recuperu dopu, se necessario.