Cumu aprite l'Editor di u Registro di Windows

Bonu ghjornu.

U Registro di sistema - hè in questu chì Windows conserva tutti i dati nantu à i parametri è i parametri di u sistema in generale, è di i prugrammi individuale in particulare.

È, assai spessu, cù errori, crash, attacchi di virus, a fine aghjustamentu è l'ottimizazione di Windows, avete inseritu stu registru di sistema. In i mo articoli, scriveve ripetutamente per cambià ogni parametru in u registro, cancellà una rama o qualcos'à altre (ora pudete vene à questu articulu :))

In questu articulu d'aiutu, mi vogliu dà alcuni modi semplici per aprite l'editor di registru in sistemi di travagliu di Windows: 7, 8, 10. So ...

U cuntenutu

  • 1. Cumu entrate in u registru: parechje maniere
    • 1.1. Tramite a finestra "Run" / linea "Open"
    • 1.2. Tramite a linea di ricerca: gestisce u registru per nome di l'admin
    • 1.3. A creazione di un draghju per lanciari l'editor di u registru
  • 2. Cumu aprite l'editor di u registru, s'ellu hè bloccatu
  • 3. Cumu creà una rama è un impostazione in u registro?

1. Cumu entrate in u registru: parechje maniere

1.1. Tramite a finestra "Run" / linea "Open"

Questu metudu hè tantu bonu chì faci sempre u quasi u service (ancu s'ellu ci hè prublemi cù u direttore, se u menu START ùn funziona, etc.).

In Windows 7, 8, 10, per aprite a linea "Run" - ghjustu pressà una combinazione di pulsanti Win + R (Win hè un bottinu in a tastiera cù una icona cum'è in sta icona :)).

Fig. 1. Inserendu u comando regedit

Allora solu in a linea "Open" entra in u cumannu regedit e premete u pulsante Enter (vedi fig. 1). L'editoru di u registru devia esse aperto (veda figura 2).

Fig. 2. Editor di u Registro di sistema

Nota! À propiu sì, vogliu raccomandaraghju un articulu cun una lista di cumandamenti per a finestra "Run". L'articulu cuntene parechje decine di cumandamenti i più necessarii (quandu ripristinà è impegni Windows, aghjuntu è ottimisce un PC) -

1.2. Tramite a linea di ricerca: gestisce u registru per nome di l'admin

Prima apri u direttore regule. (Bè, per esempiu, basta aprà ogni cartulare nantu à ogni discu :)).

1) In u menù di sinistra (vede Fig. 3 sottu), selezziunate u discu rigiu di u sistema chì avete installatu Windows - di solitu hè marcatu cum'è speciale. icon :.

2) Successivamente, inseritevi in ​​a casella di ricerca regedit, allora premete ENTER per principiare a ricerca.

3) Ancu più in mezu à i risultati trovati, fate attenzione à u schedariu "regedit" cù l'indirizzu di a forma "C: Windows" - è deve esse aperta (tuttu illustratu in Fig. 3).

Fig. 3. Ricercà i ligami per l'editor di registri

Di u modu in fig. 4 mostra cume si principia l'editor in un amministratore (per fà ciò, cliccate cù u cliccatu nantu à u link) è selezziunate l'elementu correspondente in u menù.

Fig. 4. Attenzione à l'editor di u Registro di u admin!

1.3. A creazione di un draghju per lanciari l'editor di u registru

Perchè cercà una scorcia di u dirittu per fà cume a creazione du daveru?

Per creà una scorciatura, fate un clic destro in ogni locu nantu à u desktop è selezziuneli da u menù contestuale: "Crea / Scelta" (cum'è in Figura 5).

Fig. 5. Cree un draghju

Dopu, in a linea di situazione di l'oggetto, specificate REGEDIT, u nomu di a etichetta pò esse lasciatu cum'è REGEDIT.

Fig. 6. Creazione di un cumteveru di registru.

À propositu, l'etichetta stessa, dopu a so creazione, ùn diventerà micca impersonale, ma cù l'icona di l'editor di u registru - so.e. hè chiaru chì sarà aperta dopu cliccatu annantu à sta (vedi fig. 8) ...

Fig. 8. Scrittura per cuminciare un editor di registri

2. Cumu aprite l'editor di u registru, s'ellu hè bloccatu

In certi casi, hè impossibile entrà in u registru (almenu in i modi descritti sopra):. Per esempiu, questu pò fà avà se sò esposti à un'infezione virale è chì u virus hà gestitu di blocà l'editor di u registru ...

Cosa faci stu casu?

A propiu ancu di utilizà l'utilità AVZ: ùn puderete micca cuntrollà u vostru computer per virus, ma ancu restauri Windows: per esempiu, sbloccate u registru, restauri e impostazioni di u navigatore, navigatore, pulisce u file Hosts, è assai più.

AVZ

U situ ufficiale: //z-oleg.com/secur/avz/download.php

Per ripristinà è sblocca u registru, dopu avè principiatu u prugramma, aprite u menu ripristino file / sistema (cum'è a Fig. 9).

Fig. 9. Menu AVZ: File / System Restore

Dopu, selezziunate a casella "Sblocca l'Editor di u Registro" è cliccate nantu à u bottu "Eseguite operazioni marcate" (cum'è in Figura 10).

Fig. 10. Sblocca u registru

Nantu à a maggioranza di i casi, sta risturazione permette di entrà in u registru in modu abituali (descrittu in a prima parte di l'articolo).

Nota! Solu in AVZ, pudete aprite l'editor di registru, se andate in u menù: servizii / utilità di sistema / regedit - editor di registro.

Se ùn aiuta micca, cum'è descrittu sopraA propettu di leggere l'articolo cusì di u restauru di Windows -

3. Cumu creà una rama è un impostazione in u registro?

Quandu dicenu di sì aprire u registru è andate in un rughjone simile ... ghjustu enigmia parechji (parlà di utenti novelli). Un rughjone hè un indirizzu, una strada chì avete bisognu à passà per e cartelle (freccia verde in Fig. 9).

Esempiu di filiale di registru: HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Classi exefile shell open open

Parameter - quessi sò i settori chì sò in i rami. Per creà un parametru, basta andà à a cartella desiderata, dopu cliccate cun u cliccate è crea un parametru cù a regolazione desiderata.

À propositu, i parametri ponu esse differenti (fighetta attenzione à quandu si crei o edità): stringa, binariu, DWORD, QWORD, Multiline, etc.

Fig. 9 rami è parametru

E sezioni principali in u registro:

  1. HKEY_CLASSES_ROOT - dati nantu à i tipi di file registrati in Windows;
  2. HKEY_CURRENT_USER - impostazioni di l'utente cunnessu in Windows;
  3. HKEY_LOCAL_MACHINE - impostazioni relative à PC, laptop;
  4. HKEY_USERS - impostazioni per tutti l'utenti registrati in Windows;
  5. HKEY_CURRENT_CONFIG - dati nantu à l'impostazioni di l'apparecchiatura.

Cume a me mini-istruzzione hè certificata. Avè un bonu travagliu!