Configurazione di Yandex.Mail in prugrami di mail popolari

Utilizendu attivamente u navigatore web Google Chrome, i pussibuli inesperti si stanno chjamendu cume salvà una scheda aperta. Questu pò esse necessariu per avè un accessu rapidu à u situ chì ti piace o interessa. In l'articulu di oghje parlemu tutte e opzioni possibili per salvà e pagine web.

Salvà e tabuline in Google Chrome

Da salvà e tabulazioni, a maggior parte di l'utente significa aghjunghje siti a segnalibri o esportà segnalibri già esistenti in u prugramma (più raramente, un situ). Avemu esaminatu in dettaglio à tempu unu è l'altru, ma cumincaremu da u più simple è sfumature meno ovvi per i principianti.

Metudu 1: Salvà i siti aperti dopu a fine

Ùn hè sempre necessariu salvà direttamente a pagina web. Hè perfettamente possibile chì sarà basta per voi chì quandu avete inizio u navigatore, i stessi tabulazioni chì sò stati attivi prima ch'ella hè stata chiusa apri. Questu pò esse fattu in l'impostazioni di Google Chrome.

  1. Cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse (pulsante LEFT) in trè punti situati in verticale (sottu à u bottinu di u chjassu di u prugramma) è selezziunate l'element "Impostazioni".
  2. In a scheda di navigatore aperta separatamente, scorrite versu a sezione "Running Chrome". Pone un marcatore davanti à l'elemento "Tabulazioni prontamente aperte".
  3. Ora quandu ripresenta Chrome, videte e stesse schede cum'è prima fù chjusu.

Grazie à sti passi semplici, ùn perderai mai a vista di l'urtimi siti web aperti, ancu dopu à riavvicinamentu o per spegne u computer.

Metudu 2: Caricatariu cù l'utili standard

Cume salvà e tabule precedentemente aperte dopu avè riavvicatu u navigatore, avemu pensatu à, ora considerate cume aghjunghje u vostru situ preferitu in i vostri segnalatori. Questu pò esse fattu à tempu cù una tabulazione separata, è cù tuttu aperta attualmente.

Addu un situ

Per questi scopi, Google Chrome hà un bottinu particulare situatu à l'estremità (a destra) di a barra di indirizzu.

  1. Cliccate nantu à a tabulazione cù u situ web che vulete salvà.
  2. À a fine di a linea di ricerca, truvà l'icona di a stella è cliccate nantu à u cù LMB. In a finestra popup, pudete specificà u nome di u segnalibru salvatu, selezziunate una cartella per a so posizione.
  3. Dopu à queste manipolazioni cliccate "Fatti". U situ hè aghjuntu à "Bar di Segnalibri".

Leggi ancu: Cumu salvà una pagina in i navigatori di Google Chrome

Aggiungere tutti i siti aperti

Se vulete aghjuntu tutte le tabulazioni attualmente aperte, fate una di e seguenti:

  • Fate un clic destro su ognuna di esse è selezziunate l'elemento "Add to tabs to bookmarks".
  • Usate tasti d'accessu "CTRL + SHIFT + D".

Tutte e pagine aperte in u navigatore Internet saranu immediatamente aghjustate à i segnalibri in u pannellu sottu à a barra di indirizzu.

In precedenza avete a pussibilità di specificà u nome di a cartella è sceglite u locu per salvarli - direttamente u pannellu stessa o un cartulare separatu.

Attivendu u "Pannellu Segui"

Per difettu, questu elementu di navigatore hè visualizatu solu in a so home page, direttamente sottu a barra di ricerca di Google Chrome. Ma pò esse cambiatu abbastanza facilmente.

  1. Andate in a pagina iniziale di u navigatore Web, cliccendu nantu à u bottinu per aghjunghje una nova scheda.
  2. Cliccate in a zona inferiore di u pannellu RMB è selezziunate "Mostra a barra di Segnalibri".
  3. Ora i siti salvati è postu nantu à u pannellu sò sempre in u vostru campu di visione.

Per una maggiore praticità è l'organizazione fornisce a capacità di creà cartelle. Grazie à sta, hè pussibule, per esempiu, di raghjunghje e pagine Web per sughjettu.

Leggi ancu: barra di Preferiti in un navigatore Google Chrome

Metudu 3: Gestori di tagli di terze parti

In più di u standard "Segnalibri"furnitu da Google Chrome, per stu navigatore ci sò assai più soluzioni di funziunamentu. Sò presentati in una vasta gamma in l'estensioni di u magazinu. Avete basta à aduprà a ricerca è selezziunate u Gestore di Segnaletiu adatta.

Andate in Chrome WebStore

  1. Seguitu u ligame sopra, truvate un picculu campu di ricerca nantu à a sinistra.
  2. Inserite a parola in essa segnalibri, cliccate nantu à u pulsante di ricerca (lupa) o "Enter" in a tastiera.
  3. Dopu avè riesaminatu i risultati di a ricerca, selezziunate a scelta chì ti serve e cliccate nantu à u bottinu di fianchi. "Install".
  4. In a finestra aperta cù una descrizione dettagliata di u cumandamentu, cliccate nantu à u bottinu. "Install" ri. Un'altra finestra apparirà in cui cliccate "Installazione di l'estensione".
  5. Fatto, ora pudete aduprà un strumentu di terze parti per salvà i siti preferiti è li gestisce.

I migliori prudutti di stu tipu sò dighjà rivisuti nantu à u nostru situ in un articulu separatu, è truverete ligami per scaricà li in.

Per saperne di più: i Gestori di i Bookmark per Google Chrome

A Chiamata Veloce hè una di e soluzioni più diffuse è facili da usà à mezu à l'abundanza di soluzioni dispunibili. Pudete cunniscite cun tutte e funzioni di stu browser add-on in un articulu separatu.

Leggi più: Marcata Veloce per Google Chrome

Metudu 4: Sincrimentazione di i Bookmark

Una di e funzioni più utili di Google Chrome hè a sincronizazione di dati, permettendu di salvà i siti bookmarked è ancu aperture aperte. Grazie à essa, pudete aprire un situ specificu nantu à un unicu dispositivu (per esempio, nantu à un PC), è dopu cuntinuà a travaglià cun a un'altra (per esempio, nantu à un smartphone).

Tuttu ciò chì hè necessariu per questu hè di cunsultà cù u vostru contu è attivà sta funzione in l'impostazioni di u vostru navigatore web.

  1. Accedi à u vostru contu di Google se ùn l'avete micca già fattu. Cliccate nantu à l'icona cù a maghjina di a silhouette di una persona situata in u riquadro dirittu di a barra di navigazione, è seleziona "Login in Chrome".
  2. Inserite u vostru login (indirizzu e-mail) è cliccate "Prossimu".
  3. Ora inserite a password per u vostru contu è cliccate nantu à u pulsante. "Prossimu".
  4. Confirmà l'autorizzazione in a finestra aperta cliccendu nantu à u pulsante "OK".
  5. Andate à e preferenze di u navigatore, cliccendu nantu à l'ellissi ellu verticali a diritta, è dopu selezziunà l'elementu di menù adatta.
  6. Una sezione aprirà in una tabulazione separata. "Impostazioni". Sottu u nomu di u vostru contu, truvà l'elemento "Sync" è assicuratevi chì questa funzione sia attivata.

Ora tutti i vostri dati salvati saranu dispunibili in qualunque altra muvera, peru chì accede à u vostru profilo in u navigatore Internet.

In più dettallu nantu à ciò chì offre opportunità di sincronizazione di dati in Google Chrome, pudete leggere in un materiale separatu nantu à u nostru situ web.

Leggi ancu: Sincronizza i segnalibri in un navigatore Google Chrome

Metudu 5: Esporta i Favoriti

In casi chì avete intenzione di passà da Google Chrome à qualunque altro browser, ma ùn vogliu perdere i siti precedentemente segnalati, a funzione di esportazione ti aiuterà. Turning to it, pudete "move" senza prublemi, per esempiu, nantu à Mozilla Firefox, Opera o ancu nantu à u standard per u navigatore Windows Windows Edge.

Per fà quessa, salvate solu i segnalibri in un computer in un schedariu separatu è tandu sì li importavule in un altru prugramma.

  1. Aprite i cunfusioni di u navigatore è mette in rete sopra a linea "Segnalibri".
  2. In u sottomenu chì si vede, selezziunu "Signature Manager".
  3. Cunsigliu: Invece di navigà nant'à e impostazioni, pudete aduprà u draghju "CTRL + SHIFT + O".

  4. In cima à destra, trova u pulsante cum'è un puntu verticale è cliccate nantu à u. Sceglite l'ultimu articulu - "Esporta i Segui".
  5. In a finestra chì si vede "Salvà" specificate u cartulare per posà u schedariu di dati, dà un nome adeguatu è cliccate "Salvà".

Dopu, resta à aduprà a funzione di importazione in un altru navigatore chì l'algitimu di l'implementazione hè assai simile à quellu sopra.

Ulteriori dettagli:
Esporta i Segui à Google Chrome
Trasferisci segnalatori

Metru 6: Salvate a pagina

Pudete salvà a pagina di u situ web ad interessà micca solu in i segnalatori di navigatore, ma ancu direttamente in discu, in un file HTML separatu. Dopu cliccendu annantu à ellu, si principia l'apertura di a pagina in una nova scheda.

  1. In a pagina chì vulete salvà ind'è u vostru computer, aprite le impostazioni per Google Chrome.
  2. Selezzi un item "Strumenti supplementari"è dopu "Salvà a pagina cum'è ...".
  3. Cunsigliu: Invece di andà à l'impostazioni è di selezziunate i voci adatti, pudete aduprà e chjavi. "CTRL + S".

  4. In a finestra di dialogu chì si vede "Salvà" specificate u caminu per esportà a pagina web, dà un nome è cliccate "Salvà".
  5. Insemi cù u schedariu HTML, a cartella cun i dati necessarii per u lussuabbe lanciu di a pagina web serà salvata in a situazione specifica.

È interessante dighjà chì a pagina di u situ salvata in stu modu sarà mostra in Google Chrome ancu senza a connessione Internet (ma senza a capacità di navigà). In certi casi questu pò esse estremamente utile.

Metudu 7: Crea una draghera

Creaendu un'etichetta di u situ web in Google Chrome, pudete usarlo cum'è una applicazione web separata. Una tale pagina ùn hà micca solu a so propria icona (a favicon visualisciata da a tabulazione aperta), ma hè ancu aperta in a barra di task in una finestra separata, è micca direttamente in u navigatore. Questu hè molto praticente se vulete sempre tene u situ d'internu davanti à i to ochji, è ùn cerca micca questu in l'abbondanza di altre tabs. L'algoritimu di azzioni chì anu da esecutà hè simule à u metudu precedente.

    1. Aprite l'impostazioni di Google Chrome è selezziunate l'elementi unu per unu "Strumenti supplementari" - "Crea una scorciatura".
    2. In a finestra pop-up, specificate una scorcia ancu per un nome adeguatu o lascite u valore specificatu iniziu, allora cliccate nantu à u bottu. "Crea".
    3. Un scorci à u situ chì avete salvatu apparirà nantu à u desktop di Windows è pò esse lanciatu dopu cliccendu. Per difettu, si aprirà in una nova scheda di navigatore, ma questu pò esse cambiatu.
    4. In a barra di segnalibri, cliccate nantu à u bottinu. "Applicazioni" (In precedenza chjamatu "Servizi").

      Nota: Se u bottinu "Applicazioni" manca, andate in a pagina iniziale di Google Chrome, fate un clic destro (RMB) in a barra di segnalibri è selezziunate a voce di menu "Mostra Servizi".
    5. Truvate l'etichetta di u situ chì avete salvatu cum'è un'applicazione web in a seconda tappa, fate un clic destro nantu ad ellu è selezziunate a voce di menu "Apertu in una nova finestra".

    6. Da ora in poi, u situ chì avete salvatu aprirà cum'è una applicazione indipendente è sarà simile adatta.

      Vede ancu:
      Cume ripristinà i segnalatori in Google Chrome
      Applicazioni di web browser Google

    On a noi finemu. L'articolo cunsultava tutte le opzioni possibili per salvà e tabulazioni in un navigatore Google Chrome, da un marcatu di un situ à u salvamentu di a so pagina specifica nantu à un PC. A sincronizazione, l'esportazione è l'aggiunta di scorciaguli saranu ancu assai utili in certi situazioni.

    Vede ancu: Dove sò i segnalibri salvati in u Navigatore Web Google Chrome