L'indicazioni principali di l'usu di Adobe Lightroom

Si chjude u PC hè una missione abbastanza sèmplice, fatta in solu trè clics cù u mouse, ma à volte ci vole esse pronta per un certu tempu. In u nostru articulu di oghje parlemu nantu à cume pudete spegne un computer o laptop cu Windows 10 da timer.

Spegneru ritardatu di u PC cù Windows 10

Ci sò parechje opzioni per spegne u computer per mezu di u timer, ma tutti ponu esse divisi in dui gruppi. U primu prevede l'usu di applicazioni di terze parti, u secondu - u toolkit standard Windows 10. Procedemu à una riflessione più dettagliata di ognuna.

Vede ancu: Automaticamente u spegnimento di u computer in pianu

Metodo 1: Applicazioni di terze parti

Finu à oghji, ci sò parechji prugrammi chì furniscenu a capacità di spente u computer dopu un periodu specifutu di tempu. Alcuni di elli sò simuli è minimalistici, affinati per risolve un prublema specificu, altri sò più cumplessi è multifunzionali. In l'esempiu di seguito, aduprà u rappresentante di u second gruppu - PowerOff.

Scaricate u prugramma PowerOff

  1. L'applicazione ùn hà bisognu di esse installatu, cusì esaminà u so schedariu esecutore.
  2. Per difettu, a tabulazione si aprirà. "Timer"hè ella chì ci interessanu. In u blocu di e opzioni situate à a destra di u bottinu rossu, setate un marcatore à fronte di l'elemento "Spegni u computer".
  3. Poi, un pocu più altu, selezziunate a casella "Countdown" è in u campu à a destra di questu, specificu u tempu dopu chì u computer deve esse spente.
  4. Appena aghjustà "ENTER" o fate un clic col bottinu sinu di u mouse nantu à a zona libera di PowerOff (u più impurtante, ùn attivate micca altri parametri per casu), un contu à manghjà sarà lanciatu chì pò esse monitoratu in u blocu "Timer running". Dopu à questu tempu, u computer hà spegale automaticamente, ma ricevi prima un avvisu.

  5. Comu pudete vede da a finestra principale di PowerOff, avi un bassu di funzioni, è se vulete, pudete scrive da soli. Se per qualchì una ragione questu applicazione ùn vi stà micca, vi propemu di familiarizzarti cù i so partiti, chì abbiamo scrittu nantu à prima.

    Vede ancu: Altri prugrammi per spegne u PC cù u timer

In più di e soluzioni di software altamente specializate, ancu quelle discusse sopra, a funzione di l'arrestazione ritardata di un PC hè in molte altre applicazioni, per esempio, in i lettori è in i client di torrent.

Cusì, u popolari lettore audio AIMP permette di spegne u computer quandu a playlist hà finutu di sunà o dopu un certu tempu.


Vede ancu: Cumu configurà AIMP

È uTorrent hà a capacità di spente u PC ancu quessu tutti i scarichi o scarichi è distribuzioni sò completi.

Metudu 2: Strumenti standard

Sì ùn vole micca scaricà è installà un prugramma di terze parti in u vostru computer, pudete disattivarla nantu à un timer cù l'utili integrati di Windows 10, è assai diversi modi. A cosa principale da ricordà hè u cumandatu chì seguitu:

shutdown -s -t 2517

U numeru indicu in questu hè u numeru di seconde dopu chì u PC hà spechè. Hè in i quali avete bisognu di traduce ore è minuti. U valore massimu supportatu hè 315360000, è hè tuttu 10 anni. U comandu pò esse utilizatu in trè posti, è più precisamente in trè componenti di u sistema operativu.

  • Finestra Run (causatu da e chiavi "WIN + R");
  • Cerca stringa ("WIN + S" o u bottinu in a barra di task);
  • "Linea di cumandamentu" ("WIN + X" cù una selezzione successiva di l'elemento corrispondente in u menù contestuale).

Vede ancu: Cumu scappà a "Linea di Commandu" in Windows 10

In u primu è u terzu casu, dopu avè inseritu u cumandamentu, avete bisognu di preme "ENTER", in u secondu - selezziunu in i risultati di ricerca, cliccanu nantu à u bottinu sinu di u mouse, chì vole, ghjustu cume. Subitu dopu à a so esecuzione, una finestra apparirà in cui u tempu rimanente prima di l'arrestamentu hè indicatu, ancu di più, in ore e minuti più comprensibili.

Chì certi prugrammi, travagliati in sottumessuale, ponu spegnere u computer, devi aghjunghje stu comando cun un parametru più --f(Indichjatu da un spaziu dopu seconde). S'ellu hè adupratu, u sistema hè forzatu à fermà.

shutdown -s -t 2517 -f

Sì cambiate idea per sceglite u PC, basta à entrà è esegui u comando chì seguite:

shutdown -a

Vede ancu: Spegni u computer da u timer

Conclusione

Avemu consideratu alcune opzioni semplici per spegne u PC cù u timer di Windows 10. Se questu ùn hè micca abbastanza per voi, vi propemu di familiarizzarti cù i nostri materiali addiziunali nantu à stu tema, i link à i quali sò sopra.