Programma Zona: prublemi cù u lance

BAT - i lotti batch contenenti serie di ordini per l'automazione di certi azioni in Windows. Pò esse cundutu una o più volte dipende da u so cuntenutu. L'utente definisce u cuntenutu di u schedariu batch indipindente - in ogni casu, quessi sò e cumanduli di testu chì DOS supportanu. In questu articulu cunsidereremo a creazione di un tali file in modi diversi.

A creazione di un schedariu BAT in Windows 10

In una qualsiasi versione di Windows, pudete creà i file batch è aduprà quelli per travaglià cù applicazioni, documenti o altri dati. I prugrammi di terze parti ùn sò necessarie per questu, cum'è Windows stissa furnisce tutte e possibilità per questo.

Attenzione à pruvà à creà una BAT cù un cuntenutu scunnisciutu è incomprensibile. Tali file ponu dà u vostru PC cù un virus, un estorsore o un criptografu nantu à u vostru computer. Se ùn capite micca i cumanduli chì u coddu consiste in, prima scopre u so significatu.

Metudu 1: Notepad

Tramite l'applicazione classica Notepad pudete facilmente creà è compie BAT cù u set di cumandate necessariu.

Opzione 1: Avvia u Notepad

Questu opzione hè u più cumunu, cusì cunsiderate prima.

  1. Tramite "Start" esegui i Windows Notepad.
  2. Inserite e linee necessarie, avendu cunsultatu a so verità.
  3. Cliccate nantu à "File" > Salva cum'è.
  4. Selezziunate prima u cartulare induve u schedariu sarà amparatu in u campu "Filename" invece di l'asteriscu, inserite u nome pertinente, è cambiate l'estensione dopu u puntu per cambià da .txt on .bat. In u campu "File Type" sceglie opzione "Tutti i File" è cliccate "Salvà".
  5. S'ellu ci hè lettere russhe in u testu, a codifica à a creazione di u schedariu devia esse "ANSI". Altrimenti, invece di elli, in a Linea di Commandu ricevi un testu illeggibile.
  6. U schedariu batch pò esse lanciatu cum'è un schedariu regule. S'ellu ùn hè micca un cumandatu in u cuntenutu chì interagisce cù l'utente, a riga di cume hè affissata per un secondu. Altrimenti, a so finestra si aprirà cù e dumande o altre azzioni chì richiedenu una risposta da l'utente.

Opzione 2: Menu cuntestu

  1. Pudete ancu immediatamente aprire u cartulare induve avete intenzione di salvà u schedariu, cliccate à dirittu cliccatu nantu à un spaziu vacante, punta à "Crea" e selezziunu da a lista "Documentu Text".
  2. Dà u nome chjamatu è cambiate l'estensione dopu u puntu à .txt on .bat.
  3. Un avvertenza obbligatoria apparirà per cambià a estensione di file. Sunsidumu cun ellu.
  4. Cliccate nantu à u file RMB è selezziunate "Cambia".
  5. U schedariu aprirà in u Blocco appicciatu vuota, è quì pudete riempe a vostra discrezione.
  6. Finitu cù "Start" > "Salvà" fate tutte e modifiche. Per u listessu scopu, pudete aduprà a scelta di tastiera Ctrl + S.

Se avete u Notepad ++ installatu in u vostru computer, hè megliu ad aduprà. Questa applicazione mette in evidenza a sintassi, chì facilità u travagliu cù a creazione di un serie di cumandamenti. A u panel superiore ci hè un'opportunità di sceglie una codificazione cirillica ("Codifiche" > "Cirillicu" > "OEM 866"), cume a norma ANSI di certi cuntene continuamente à vede krakozyabry invece di e lettere normali entrate in u layout russo.

Metudu 2: Linea di Commandu

Attraversu a console, senza prublemi, pudete creà una BAT vuota o piena, chì dopu serà esitata.

  1. Aprite a Linea di Commandu in ogni modu pratice, per esempiu, via "Start"Da inserisce u so nome in a ricerca.
  2. Entrate in squadracopia con c: lumpics_ru.batdove copia con - a squadra chì creerà u documentu di testu c: - directory di salvataggio di file lumpics_ru - nome di file, è .bat - l'espansione di u documentu di testu.
  3. Si vedi chì u cursore lampeggiante hà andatu à a linea sottu - quì pò entrà u testu. Pudete ancu salvà un schedariu vuoto, è per scopre cumu fà ciò, andate à u passu successivu. Tuttavia, di solitu i utenti ponenu immediatamente i cumandamenti necessarii quì.

    Se inserisci u testu manualmente, vai à ogni nova linea cun una chiave di scelta rapida. Ctrl + Enter. In presenza di un serie di cumandamenti preparati è copiati, cliccate puru destro nantu un spaziu vuotu e ciò chì ci hè in a clipboard hè inseritu automaticamente.

  4. Per salvà u schedariu, usa a combinazione di tasti Ctrl + Z è cliccate Enter. A so pressione sarà visualizzata in a console, cum'è illustratu in a screenshot sottu - questu hè normale. In u schedariu batch, sti dui caratteri ùn appareceranu micca.
  5. S'ellu hè andatu bè, vedete una notificazione in a Linea di Commandu.
  6. Per verificate a giustizia di u file creatu, fate u prucedimentu cum'è un altru prugrammu eseguibile.

Ùn vi scurdate chì, in qualunque tempu, pudete rializà i lotti di lotti, cliccanu nantu à elli cù u bottinu direttu di u mouse è scegliete l'elemento "Cambia", è per salvà, presse Ctrl + S.